Gå til innhold

Hvordan føles det egentlig å ha en pikk inni seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det beskrives?

Anonymkode: b2cf3...cd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som å bæsje ut mellomhullet. 

Anonymkode: 11db8...4ab

Skrevet

Du får prøve 

Anonymkode: 6d06c...a21

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som å bæsje ut mellomhullet. 

Anonymkode: 11db8...4ab

Seriøse svar please 

Skrevet

Er du mann som spør? Vanskelig å forklare, men det kan jo være deilig. Kommer an på kjemien og tiltrekningen, og kanskje fysiske forhold. Hvis ikke det er deilig så er det mer sånn: "Meh, jaja, vi pulte hvertfall". Man føler liksom ikke så mye, men da er det jo dårlig sex som regel.

Anonymkode: e9bf5...64e

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann som spør? Vanskelig å forklare, men det kan jo være deilig. Kommer an på kjemien og tiltrekningen, og kanskje fysiske forhold. Hvis ikke det er deilig så er det mer sånn: "Meh, jaja, vi pulte hvertfall". Man føler liksom ikke så mye, men da er det jo dårlig sex som regel.

Nei er jente 18 :) 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :) 

Skrevet

Det er ikke noe å hige etter. Det er som å spise tørt kniepbrød. Det går ned, men er ikke akkurat dagens høydepunkt.

Anonymkode: 0dbde...275

• Liker 5
Skrevet

Det kommer heeelt an på settingen. 
om man ikke hr lyst til å ha en penis inni seg, kjennes det som det verste på jord. Om man er passe engasjert kan det være litt sånn meh. 
om man er tent og har megalyst på en penis i seg, er det sykt digg. Da kribler det i hele kroppen og svimler i hodet og man vil bare ha mer og mer. 

Anonymkode: 28028...546

• Liker 1
Skrevet

Det kan ikke beskrives. Men det er ganske lett å finne det ut.

Anonymkode: 4f19e...cb4

Skrevet

Det kan ikke være all verden da mange damer heller drar på shopping.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan det beskrives?

Tydelig vis godt, for min dame vil ha dette uansett annen form for seksuell aktivitet hun også liker, det ender alltid med at hun vil kjenne pikken inn i seg :) 

Anonymkode: b55f7...6f0

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tydelig vis godt, for min dame vil ha dette uansett annen form for seksuell aktivitet hun også liker, det ender alltid med at hun vil kjenne pikken inn i seg :) 

Sånn har jeg det også. Selv om han kan gi meg orgasme på andre måter så vil jeg fortsatt ha kuk etterpå. 

Anonymkode: 5e376...a35

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn har jeg det også. Selv om han kan gi meg orgasme på andre måter så vil jeg fortsatt ha kuk etterpå. 

Fantastisk dame jeg har iallefall :) Hun er bare så nydelig, og jeg digger henne fordi hun er så allsidig. Så er det nærheten man får med akkurat dette da :) Kan ikke erstattes av noe annet.

Skrevet

Deilig, som å bli fylt opp av noko stivt og varmt. Du kan kjenna pulsen i pikken om han er erigert nokk. 

Anonymkode: a83ca...90c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...