Gjest Gjest100 Skrevet 24. mai 2005 #1 Del Skrevet 24. mai 2005 Har fått en betennelse i et sår. Er det noe bortsett fra pensilin som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizzi Skrevet 24. mai 2005 #2 Del Skrevet 24. mai 2005 Grønnsåpebad er effektivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. mai 2005 #3 Del Skrevet 25. mai 2005 solhatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 25. mai 2005 #4 Del Skrevet 25. mai 2005 Du kan bruke f.eks Pyricept. Rens såret fra huden og inn i såret (for å unngå at betennelsen spreder seg til huden) og bruk pyriceptsalve eller pudder. Følg bruksanvisningen på pakken. Grønnsåpevann kan også brukes. Jeg vet ikke om du kan bruke Solhat til sår. Man har sikkert førhen brukt deler av planten til sår, men det er vel bare ekstrakten fra solhat man får tak i her i Norge. Jeg hadde gått for grønnsåpe og Pyricept. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest100 Skrevet 25. mai 2005 #5 Del Skrevet 25. mai 2005 Tusen takk, alle sammen Mathias: Med solhatt, mener du solhattekstrakt som er til å drikke? Er det ok å ta litt av dette på bomull og gni over såret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 25. mai 2005 #6 Del Skrevet 25. mai 2005 Tusen takk, alle sammen Mathias: Med solhatt, mener du solhattekstrakt som er til å drikke? Er det ok å ta litt av dette på bomull og gni over såret? Hvorfor vil du bruke Solhatt når det faktsisk finns midler som er beregnet på akkurat ditt problem? Jeg bare lurer altså! Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 25. mai 2005 #7 Del Skrevet 25. mai 2005 Naproxen (apotek - reseptfritt) er betennelsesdempende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. mai 2005 #8 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvorfor vil du bruke Solhatt når det faktsisk finns midler som er beregnet på akkurat ditt problem? Jeg bare lurer altså! Hilsen Trille jeg synes det er bedre å stryke på jeg. derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå