Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2019 #1 Skrevet 1. november 2019 En mengde splitter nye varianter av refleks er kjøpt inn og ligger ferdig montert og klar til bruk på alle mine mørke klær og ryggsekker. Dette lille lyset her skal funkle som et juletre i novembermørket og hele den mørke sesongen til ende. Jeg sender tipset videre til alle krinkler og kroker av forumet. Har du orden på alt ditt nå?
Chantielle Skrevet 1. november 2019 #2 Skrevet 1. november 2019 Noen av mine reflekser er forsvunnet på mystisk vis Har refleksvest,for ikke å snakke om noen blinkende lys ja Får kjøpe noen flere,slik at det blir litt mer juletreaktig
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. november 2019 #3 Skrevet 1. november 2019 Det dummeste jeg ser er foreldre som ikke bruker refleks men ungene har, tror foreldrene de er selvlysende?! Jeg brukes refleksvest
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2019 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2019 Nå har jeg også kjøpt meg en ny refleksvest som har strikk i sidene, slik at det uansett påkledning under, alltid sitter behagelig. Det er litt rart å gå neonfargepåkledd, men her skal det synes i høst og vintermørket!
Kruset Skrevet 14. desember 2019 #5 Skrevet 14. desember 2019 Noen ganger har jeg tenkt på å fylle bilen med reflekser, kanskje også lommer. Jeg ser fryktelig mange uten refleks nå i mørket, og det er riktig skummelt som sjåfør. Hva gjelder egen beholdning kunne jeg sikkert fylt opp litt igjen, men jeg har i alle jakkelommer og en refleksvest som brukes på lengre turer.
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2019 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2019 Lurt å feste noen på bag`ene/veskene sine også. En får tasse rundt som sitt eget lille reflekterende juletre i disse tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå