AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #1 Skrevet 1. november 2019 Hei sønnen min har nettop begynt å gå. Og vi må kjøpe sko til han. Fant ut at sko fra Ecco er fint å bruke som første sko. Det jeg lurer på er: hvis han vil gå litt i snøen får han brukt de samme skoene fra ecco? Eller må vi ha tilleggs sko? Det har ikke snødd enda da men kan komme snart så tenkte at burde jeg kjøpe 2 par? Eller holder det med den fra ecco? Anonymkode: bb8c4...048
Minlillelykke Skrevet 1. november 2019 #2 Skrevet 1. november 2019 Ecco er ikke nødvendigvis det beste. Ta barnet med til en skobutikk og prøv sko. Mine kunne ikke ha ecco som er smale. Veldig mange babyer har kraftig fot, da er feks ecco og superfit lite lure valg.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #3 Skrevet 1. november 2019 Jeg ville også tatt med barnet for å prøve, for en sko er ikke bare en sko. Noen er veldig smale i modellen, det var Ecco for min eldste. Til å bruke ute nå ville jeg valgt noe foret, med litt høyt skaft for støtte, gjerne Goretex. Anonymkode: 76cde...938
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #4 Skrevet 1. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei sønnen min har nettop begynt å gå. Og vi må kjøpe sko til han. Fant ut at sko fra Ecco er fint å bruke som første sko. Det jeg lurer på er: hvis han vil gå litt i snøen får han brukt de samme skoene fra ecco? Eller må vi ha tilleggs sko? Det har ikke snødd enda da men kan komme snart så tenkte at burde jeg kjøpe 2 par? Eller holder det med den fra ecco? Anonymkode: bb8c4...048 Hvordan kan noen vite om skoene du skal kjøpe er egnet til å gå på snø med? Spør i butikken når du prøver skoene på ungen. Ellers har jeg altid vært tilhenger av det skomerket du nevner, men etetr en reklamasjonssak på nye sko, så blir det ikke kjøpt noe mer av det merketmpå en stund. Anonymkode: 22cef...36d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå