AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #1 Skrevet 1. november 2019 Har det egentlig noe å si om man spiser litt før man legger seg? og at klokken er over 12 på natten, eller er dette en myte? Anonymkode: c9037...e98
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #2 Skrevet 1. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har det egentlig noe å si om man spiser litt før man legger seg? og at klokken er over 12 på natten, eller er dette en myte? Anonymkode: c9037...e98 Noe å si for hva? Man svømmer eller trener ikke på tom mage, og man sover heller aldri bra på tom mage eller når man er sulten. Men på den andre side, å legge seg eller gjøre noe annet når man er overmett er heller ingen god løsning for godt resultat. Anonymkode: b5880...58c
Brunhilde Skrevet 1. november 2019 #3 Skrevet 1. november 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Noe å si for hva? Man svømmer eller trener ikke på tom mage, og man sover heller aldri bra på tom mage eller når man er sulten. Men på den andre side, å legge seg eller gjøre noe annet når man er overmett er heller ingen god løsning for godt resultat. Anonymkode: b5880...58c Godt resultat i forhod til hva?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #4 Skrevet 1. november 2019 Om jeg ikke spiser noe etter 21 sover jeg mer urolig. Sover jeg urolig har jeg ikke overskudd til trening. Og sultfølelsen er litt på tur gjennom dagen. Altså har jeg det mye bedre om jeg spiser et stort måltid før sengetid. Spiser jeg frokost blir jeg småuggen. Og blir raskt sulten igjen. Dropper jeg frokost har jeg stabil apetitt gjennom dagen. Så - spis som det passer deg. Så har du det best mulig. Anonymkode: 02ca1...5d4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #5 Skrevet 1. november 2019 10 minutter siden, Brunhilde skrev: Godt resultat i forhod til hva? Siden du må spørre, og ikke klarer å se hva som tidligere i setningen er skrevet; - godt resultat for komfortabel trening, soving og elelrs annen aktivitet, inkludert hvile. Forstod du innholdet i de to (av totalt tre) siste setningene nå? Anonymkode: b5880...58c
Brunhilde Skrevet 1. november 2019 #6 Skrevet 1. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Siden du må spørre, og ikke klarer å se hva som tidligere i setningen er skrevet; - godt resultat for komfortabel trening, soving og elelrs annen aktivitet, inkludert hvile. Forstod du innholdet i de to (av totalt tre) siste setningene nå? Anonymkode: b5880...58c Nei, begge utsagnene dine var like teite. Sånn var det med den saken.
megda Skrevet 1. november 2019 #7 Skrevet 1. november 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Har det egentlig noe å si om man spiser litt før man legger seg? og at klokken er over 12 på natten, eller er dette en myte? Anonymkode: c9037...e98 du burde som regel ikke spise noe rundt 3 timer før leggetid. både mtp. døgnrytme og andre faktorer som gjør dette mindre heldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå