AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #1 Skrevet 1. november 2019 Jeg liker analsex, men har problemer med å bli så ren som jeg ønsker. Jeg skyller med lunkent vann, og etter oppskriften skal jeg gjøre dette til vannet som kommer ut ser rent ut. Men hos meg trigger dette av og til avføring, og det blir langt fra rent. Vil legge til at jeg venter noen timer etter avføring før jeg begynner å skylle. Beklager kjedelige detaljer😑 Hva gjør jeg galt? Anonymkode: a1c9c...c01
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #2 Skrevet 1. november 2019 Jeg skyller til det er rent. Tar en liten pause og gjør det igjen. Du bruker sånn ballongskyller ikke sant? Og så er det jo sånn at begge parter må vite at det kan bli litt søl likevel. På samme måte som vaginal sex av og til kan gi litt blødninger. Ikke noe å stresse over. Anonymkode: 9ef4d...f86
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #3 Skrevet 1. november 2019 Det samme skjer med meg. Har funnet ut at det spiller ingen rolle med tanke på renhet/litt søl om jeg skyller eller bare har vært på do noenlunde rett før. Så jeg bare vasker grundig rundt og i hullet liksom med såpe og litt olje og vet at han som gjerne vil knulle meg analt er forberedt på og tåler at det kommer litt søl.. det pleier å gå helt greit så lenge jeg faktisk har gått på do. Er vanligvis enten ikke noe søl eller litt som han bare diskret tørker av når han trekker seg ut. Viktig at han trekker seg sakte og forsiktig ut. (Og bruker kondom så klart) Anonymkode: f8e57...5ef
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #4 Skrevet 1. november 2019 Jeg er vanligvis trang der. Kjæresten må jobbe for å komme inn. Allikevel, sekundene etter at jeg nettopp har presset ut lunkent vann, så får jeg lett inn 2-3 fingre og kan kjenne etter. Jeg kan fint klemme ut "rent" vann og fremdeles ha ting der som vannet bare skyller forbi. Og av og til hender det at jeg ikke har fått ut alt vannet. Tror faktisk at jeg skal prøve å bruke mindre mengder vann og se an behovet heller enn å risikere at vannet har funnet vei oppover. Anonymkode: e68f5...c1d
Gjest Alterego666 Skrevet 1. november 2019 #5 Skrevet 1. november 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er vanligvis trang der. Kjæresten må jobbe for å komme inn. Allikevel, sekundene etter at jeg nettopp har presset ut lunkent vann, så får jeg lett inn 2-3 fingre og kan kjenne etter. Jeg kan fint klemme ut "rent" vann og fremdeles ha ting der som vannet bare skyller forbi. Og av og til hender det at jeg ikke har fått ut alt vannet. Tror faktisk at jeg skal prøve å bruke mindre mengder vann og se an behovet heller enn å risikere at vannet har funnet vei oppover. Anonymkode: e68f5...c1d Dette.☝️ Man skal bare skylle endetarmen, det krever ikke mange desiliter. Bruk lite vann flere ganger. Fyller man langt opp i tykktarmen, kan man uroe ting som skaper mer bevegelse enn man ønsker under sex. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå