Gå til innhold

Hjelp jeg er forelsket

Andre5

Anbefalte innlegg

Heisann

Trudde ikke det var mulig, er blitt forelsket i min kollega.

Hun har dådyr øyne og smiler så pent til meg, jeg er fortapt.

Hvordan komme ut av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I begynnelsen var hun litt tilbakevendt og jeg prøvde å få henne til like seg på kontoret. Jeg skøyet og laget mange fine historier som fikk henne til å smile og også å flire. Jeg likte å få henne i godt humør, var ikke meningen at jeg ble forelsket.

Hun har samboer og jeg er gift, men nu går jeg å tenker på henne nesten hele tiden. Når jeg ser henne gå så blir jeg varm, når hun står og prater så blir jeg varm, år hun kommer på jobb blir jeg varm. Hun har så skjønne øyne, nesten som dådyr øyne. Jeg har prøvd å ikke like henne, men det går ikke. Nu prøver jeg alltid å få hennes oppmerksomhet og får også det, hva skal jeg gjøre. Det er over 20 års aldersforskjell mellom oss, så jeg tør ikke å spørre om date eller lignende. Har fortalt kona om det, og hun synes jeg er bare teit. Ikke har hun forlatt meg enda, men hvis jeg går videre så vet jeg ikke om hun blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fortalt kona di at du liker ei på jobb? 🙄 En annen ting; hvis det blir kleint med din kollega og hun avslår date da hun er gift med en annen mann, hvordan tror du det blir å dra på jobb i ettertid? 

Anonymkode: a1254...03e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har fortalt til kona, ho syntes at jeg var teit. Det er det jeg tenker på, hvis ho avslår en date. Hvordan det blir etterpå. Det har jeg tenkt og vurdert og kanskje det blir vanskelig da. Men hva gjør jeg da, forresten er ho er ikke gift men samboer.

Kan jo fortelle at kona aldrig har gitt meg komplementer, eller vært kjærlig med meg. Kansje derfor jeg er kommet i den situasjonen

Endret av Andre5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Andre5 skrev:

a jeg har fortalt til kona, ho syntes at jeg var teit. Det er det jeg tenker på, hvis ho avslår en date. Hvordan det blir etterpå. Det har jeg tenkt og vurdert og kanskje det blir vanskelig da. Men hva gjør jeg da, forresten er ho er ikke gift men samboer.

Kan jo fortelle at kona aldrig har gitt meg komplementer, eller vært kjærlig med meg. Kansje derfor jeg er kommet i den situasjonen

Begynne å rote seg opp i et forhold på jobben der begge er i et forhold, der du overhodet ikke vet utfallet er å drite der du spiser så det holder, det kan ende med at både du og henne må skifte jobb til slutt opp i smørja dere roter til. Greit med et forhold på jobb når det er i ordnede forholdt og ting er avklart. Men det dere legger opptil ender neppe bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat som deg, på 2. året. Han er dog gift og etter mye flørting/emosjonell utroskap fikk han kalde føtter. Da var jeg bunntent og klar for å løse opp ekteskap. 

Jeg sliter med å komme meg ut av hektet. Men det begynner å lette. Jeg må bare akseptere at jeg har følelser og håp som ikke vil bli realisert.

Prøver å fokusere på alt negativ på ham som person og roer ned på fantasiene av alle slag. Det hjelper litt, men man er nesten som forgiftet altså, kjempeslitsomt. Enkelte dager kjenner jeg veldig på at tåka er litt lettere. 

Nesten så jeg ville skilt meg uansett om jeg var deg, og så «levd livet» og se hva som dukker opp av kjærlighet. Du er tydligvis klar for neste kapittel. Hadde ville styrt unna både kollega og aldersforskjellen. Enkelt er det ikke, lykke til.

Anonymkode: ec184...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hun 20 år yngre enn deg? Hva annet er det du har fallt for enn dådyrøyne? Blir litt rart å be henne på date når begge er opptatt. Høres ut som du og kona har et sært forhold, kanskje du bør finne ut om det er noe du ønsker å fortsette med først?

Anonymkode: 4d440...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynne å rote seg opp i et forhold på jobben der begge er i et forhold, der du overhodet ikke vet utfallet er å drite der du spiser så det holder, det kan ende med at både du og henne må skifte jobb til slutt opp i smørja dere roter til. Greit med et forhold på jobb når det er i ordnede forholdt og ting er avklart. Men det dere legger opptil ender neppe bra.

Helt enig i resonementet, men jeg oppfatter at hun liker meg og responderer på meg

Nesten så jeg ville skilt meg uansett om jeg var deg, og så «levd livet» og se hva som dukker opp av kjærlighet. Du er tydligvis klar for neste kapittel. Hadde ville styrt unna både kollega og aldersforskjellen. Enkelt er det ikke, lykke til.

Etter nesten 5 år uten noen respons fra kona, er jo din anbefaling noe å ta med meg. Det var jeg som måtte hele tiden bevare intimiteten i forholdet og for 5 år siden sa jeg stopp, nu er det din tur sa jeg, jeg hadde ikke mere å gi. Men ingen ting har skjedd. Men vi har godt forhold ellers som kamerater og kan virkelig kose oss i våres selvskap, men det øvrige mangler. Takk for svaret

Er hun 20 år yngre enn deg? Hva annet er det du har fallt for enn dådyrøyne? Blir litt rart å be henne på date når begge er opptatt. Høres ut som du og kona har et sært forhold, kanskje du bør finne ut om det er noe du ønsker å fortsette med først?

Vi er som sjelevenner, har samme interesser og liker hverandre, slik som jeg forstår. 20 års forskjell, må ikke det også telle, er jo litt blind nu for tiden, trenger hjelp. Med kona er vi bare meget gode venner og liker i hverandres selskap, men så dukket hun opp. 

Endret av Andre5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Er såååå forelsket om dagen.😂😔

Anonymkode: 3b952...02e

Har det på samme måten, men tingene er ikke så enkelt akkurat. Det sildrer i kropp og sinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som ikke bare kan si til meg, kjør på og se hva det blir til. Det har jo sine konsekvenser, men er man forelsket så er man jo litt blind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Andre5 skrev:

Har det på samme måten, men tingene er ikke så enkelt akkurat. Det sildrer i kropp og sinn :)

Forstår, hehe! 
Her er heldigvis begge single... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår, hehe! 
Her er heldigvis begge single... 

Heldig mann, stå på. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Andre5 skrev:

Er det noen som ikke bare kan si til meg, kjør på og se hva det blir til. Det har jo sine konsekvenser, men er man forelsket så er man jo litt blind

Jeg er for det, man har bare ett liv osv. Men du er jo gift, så gjør noe med det først.

Anonymkode: 4d440...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Andre5 skrev:

Heldig mann, stå på. Lykke til

Takk det samme!

Hilsen kvinne.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvskap? Er du sikker på at du er godt voksen? Antar dette er en trolletråd, men dersom det ikke er det så go for it. Si det som det er og vær forberedt på å finne en ny jobb. 

Anonymkode: 79b4c...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvskap? Er du sikker på at du er godt voksen? Antar dette er en trolletråd, men dersom det ikke er det så go for it. Si det som det er og vær forberedt på å finne en ny jobb. 

Hei. Takk for svaret. Nu er jeg usikker om jeg skal prøve, kanskje man må lete etter andre jobber hvis det skjær seg. Har ikke problem med å få meg jobb andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei igjen, hvordan skal jeg gå frem, skal jeg bare si at jeg er blitt forelsket, eller er det andre måter å gjøre det på. Er liksom kommet ut av trening på dette, takk for svarene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...