AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #1 Skrevet 1. november 2019 Hei, jeg leter etter en bok som jeg leste på ungdomskolen. Husker ikke hva den heter eller handlingen, men det var en litt eldre bok med en samling av skumle historier, ganske klassiske grøsser historeier som folk er overbevist er sanne. Husker den som veldig skummel, og lagd for voksne. Er det noen er som aner hva slags bok jeg snakker om? 😄👻👻 Anonymkode: 47347...050
Anonymsis Skrevet 1. november 2019 #2 Skrevet 1. november 2019 Det finnes utrolig mange sånne bøker, så det er litt vanskelig å svare uten å ha noe mer å gå på. Husker du noe fra noen av fortellingene?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #3 Skrevet 1. november 2019 Ca årstall ? Anonymkode: d26d6...8d0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #4 Skrevet 1. november 2019 Jeg mener å huske at en av de var om kvinnen i hvit. Jeg leste den i 2006, og det var en en eldre bok, fra før 2000. Kom gjerne med andre bok forslag som ligner om dere har noen 😄 Anonymkode: 47347...050
Skravla Skrevet 1. november 2019 #5 Skrevet 1. november 2019 Jeg tenkte på bøkene/novellene til Roald Dahl. De var ofte skumle og basert på vandrehistorier.
Anonymsis Skrevet 1. november 2019 #6 Skrevet 1. november 2019 12 minutter siden, Skravla skrev: Jeg tenkte på bøkene/novellene til Roald Dahl. De var ofte skumle og basert på vandrehistorier. Det tenkte jeg på også, men det er jo egentlig mer ungdomsbøker, og TS skriver at den var for voksne, så jeg slo det fra meg. Vet at han hadde en som het gode grøss. En annen jeg tenkte på het noe sånt som «det hodeløse spøkelset og andre grøss».
Skravla Skrevet 1. november 2019 #7 Skrevet 1. november 2019 9 minutter siden, Anonymsis skrev: Det tenkte jeg på også, men det er jo egentlig mer ungdomsbøker, og TS skriver at den var for voksne, så jeg slo det fra meg. Vet at han hadde en som het gode grøss. En annen jeg tenkte på het noe sånt som «det hodeløse spøkelset og andre grøss». Han har skrevet bøker både for voksne og for barn/ungdom. Det var de voksne bøkene jeg tenkte på. De fleste tenker på han som barnebokforfatter.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #8 Skrevet 1. november 2019 Ett eller annet skrevet av R. L. Stine kanskje? Anonymkode: ae404...4fe
Gjest Calm Skrevet 2. november 2019 #10 Skrevet 2. november 2019 https://www.nb.no/nbsok/nb/c6e9aa8435c9ea5570925249b244da2e?lang=no#0 Denne? Bør forøvrig leses, var kjempeskummel når jeg var liten 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå