Gjest Bekymra Skrevet 24. mai 2005 #1 Del Skrevet 24. mai 2005 Nå har kjæresten min og jeg hatt ubeskytta sex daglig i en måned, og jeg har ikke blitt gravid, er det noe feil med meg? kreves det mer enn det? er det ikke vanlig å bli gravid da hvis man er ung og frisk som oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 24. mai 2005 #2 Del Skrevet 24. mai 2005 Noen tar det lang tid for andre ikke. Jeg synes ikke du skal bli bekymret før det har tatt bortimot et år. Jeg kjenner flere som har prøvd et år før de endelig ble gravide. Så det er bare å fortsette :-) Men ikke stress for mye rundt det da... (jaja lett å si det vet jeg...) Lykke til! Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iskvinnen Skrevet 24. mai 2005 #3 Del Skrevet 24. mai 2005 Hva slags prevensjon brukte dere før da?? Har du brukt noe med hormoner over legre tid kan virkningen sitte enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bekymra... Skrevet 24. mai 2005 #4 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg har brukt p-piller (trinordiol og Diane) før. Men det er over ett år siden jeg slutta med de. Har tatt angrepillen tre ganger iløpet av det siste halvåret da. Redd for at det har gitt bivirkninger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizzi Skrevet 24. mai 2005 #5 Del Skrevet 24. mai 2005 Ikke tenk på saken. Alt går lettere da! (kanskje utenom det "å ikke tenke på saken ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå