AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #1 Skrevet 1. november 2019 Jeg og kjæresten bor i kollektiv der vi deler hus sammen med 8 andre. I går når vi skulle legge oss så spurte hun plutselig om jeg var våken mens hun lå på telefonen sin,hun fikk ikke til å sove. Jeg sa at ja er våken og hun sa at jeg måtte kjenne hvoor våt hun er,hun var skikkelig våt.. Spurte om vi skulle ha sex,hun sa ikke du men jeg skal ha sex med han som bor over gangen,så du kan ligge her å høre på men du får ikke lov til å komme selv.. Hun spurte om det var greit for meg og jeg sa at det var greit. Hun kledde av seg trusen også stod hun opp fra sengen og gikk over gangen,jeg lå våken i sengen for å høre om jeg hørte noe.. Plutselig hørte jeg kjæresten stønne.. Det gikk vel en 30-40 minutter så kom hun tilbake i sengen,hun kom nydusjet å la seg,spurte henne om hun hadde det deilig og om hun fikk orgasme.. Hun fikk to orgasmer og han kom inni henne også gikk hun i dusjen etterpå for å vaske seg ren ettterpå.. Anonymkode: fae71...2bf
feebee Skrevet 1. november 2019 #3 Skrevet 1. november 2019 Er det ikke litt tidlig på dagen for runketråder? 8
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 1. november 2019 #4 Skrevet 1. november 2019 Ååååå! Det er så irriterende dårlig fantasi!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #5 Skrevet 1. november 2019 Fint at det ikke var en fantasi da men ekte Anonymkode: fae71...2bf
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #6 Skrevet 1. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Fint at det ikke var en fantasi da men ekte Anonymkode: fae71...2bf Så hvis det ikke var en fantasi så synes du det som skjedde var fint? Anonymkode: 0eee9...113 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #7 Skrevet 1. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så hvis det ikke var en fantasi så synes du det som skjedde var fint? Anonymkode: 0eee9...113 Både og faktisk.. Fint at kjæresten fikk tilfredstillelse og at hun åpnet seg for nye ting hun vil prøve,fint med ærlighet i forholdet men litt redd da jeg ikke forstår hvordan det føles for en kvinne å ha kuk inni seg.. Anonymkode: fae71...2bf
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #8 Skrevet 1. november 2019 Hver sin lyst. For meg hadde det vært som et slag i ansiktet om typen var kåt og klar, men ikke ville ligge med meg, og gikk hen og hadde seg med naboen mens jeg hørte på. Anonymkode: 470da...3d2 9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #9 Skrevet 1. november 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Både og faktisk.. Fint at kjæresten fikk tilfredstillelse og at hun åpnet seg for nye ting hun vil prøve,fint med ærlighet i forholdet men litt redd da jeg ikke forstår hvordan det føles for en kvinne å ha kuk inni seg.. Anonymkode: fae71...2bf Det der skjønte jeg ikke. Anonymkode: 0eee9...113 4
MuffinStud Skrevet 1. november 2019 #10 Skrevet 1. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det der skjønte jeg ikke. Anonymkode: 0eee9...113 Fisker nok etter svar fra kvinner som har en hotwife fantasi. 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hver sin lyst. For meg hadde det vært som et slag i ansiktet om typen var kåt og klar, men ikke ville ligge med meg, og gikk hen og hadde seg med naboen mens jeg hørte på. Hotwife/cuckold/cuckqueen/netorare er "normale" kinks. Flere tråder her inne på det. Men veldig få (hvis noen i det hele tatt) fra kvinner som startet balladen slik som TS skisserer. De fleste her inne er fra kvinner som har blitt mast på av en kjæreste om å ha sex med en "bull", og som utforsker det litt prøvende første gang. Ofte med varierende hell. TS beskriver en kvinne som helt naturlig, spontant og på eget initiativ var perfekt hotwife (/femdom). Fremstår for meg som en fantasi/runketråd. Ikke umulig, men påfallende at de matchet såpass uten å ha pratet grundig om detaljene på forhånd. Og kanskje ikke det lureste å starte med en i samme kollektivet. 5
putaz Skrevet 1. november 2019 #11 Skrevet 1. november 2019 Ikke den beste romantiske novellen jeg har lest, men greit tidsfordriv. Kom med litt mer action neste gang 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå