AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #1 Del Skrevet 1. november 2019 Det er det værste som finst. Anonymkode: e2f35...d45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #2 Del Skrevet 1. november 2019 Godt du har sterke meninger i dag Anonymkode: 8923e...c64 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #3 Del Skrevet 1. november 2019 Navnet er ekkelt. Frukten er bitter og IKKE god. Anonymkode: e2445...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 1. november 2019 #4 Del Skrevet 1. november 2019 Jeg synes blodappelsin er kjempe godt jeg 🙂 Mye bedre enn vanlig appelsin 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. november 2019 #5 Del Skrevet 1. november 2019 Da jeg var liten trodde jeg det var ekte blod, så jeg turte ikke smake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 1. november 2019 #6 Del Skrevet 1. november 2019 Det heter rød appelsin. Rød er ikke ekkelt, det røde har ingenting med blod å gjøre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 1. november 2019 #7 Del Skrevet 1. november 2019 36 minutter siden, Chiubi skrev: Det heter rød appelsin. Rød er ikke ekkelt, det røde har ingenting med blod å gjøre. Nettopp. Trodde det kun var barn som synes blodappelsin var ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #8 Del Skrevet 2. november 2019 Minner meg om "blodspor i trappa". Anonymkode: f7070...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2019 #9 Del Skrevet 2. november 2019 En meget artig appelsinvariant som jeg kjøper massevis av hver sesong. Jeg liker den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #10 Del Skrevet 2. november 2019 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: En meget artig appelsinvariant som jeg kjøper massevis av hver sesong. Jeg liker den! 18 timer siden, smalls skrev: Jeg synes blodappelsin er kjempe godt jeg 🙂 Mye bedre enn vanlig appelsin Smaker den ikke beskt for dere? Anonymkode: e2445...577 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alkoholist Skrevet 2. november 2019 #11 Del Skrevet 2. november 2019 Det het blodappelsin før, men det ble solgt mindre og mindre av den etterhvert fordi folk syntes navnet var ekkelt. Så nå heter det rød appelsin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sumyherbst Skrevet 2. november 2019 #12 Del Skrevet 2. november 2019 Det heter blodappelsin. Importørene kaller det rød appelsin i håp om å selge bedre. Når det er sagt - å omtale mat som ekkelt er noe jeg trodde man sluttet med i god tid før man er ferdig med skolemelken på barneskolen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #13 Del Skrevet 2. november 2019 Jeg har en venninne som ikke spiser morrpølse fordi hun tror den er laget av mår, blodappelsin inneholder like lite blod som granatepler inneholder granater. Anonymkode: 0505b...5be 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #14 Del Skrevet 2. november 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en venninne som ikke spiser morrpølse fordi hun tror den er laget av mår, blodappelsin inneholder like lite blod som granatepler inneholder granater. Anonymkode: 0505b...5be Og italiensk salat inneholder heldigvis ikke italienere. Anonymkode: 6a0c0...adb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 2. november 2019 #15 Del Skrevet 2. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Smaker den ikke beskt for dere? Anonymkode: e2445...577 Beskt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. november 2019 #16 Del Skrevet 2. november 2019 Hverken navnet eller utseende er ekkelt. Jeg har bare aldri likt smaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2019 #17 Del Skrevet 2. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Smaker den ikke beskt for dere? Anonymkode: e2445...577 Ikke i det hele tatt. Den smaker...rød appelsin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 2. november 2019 #18 Del Skrevet 2. november 2019 Rød appelsin er ypperlig egnet til å presse juice av. Man får ut all saften, skallet er helt tomt etter pressing. Og den het blodappelsin før, men den har byttet navn til rød appelsin, på samme måte som at man ikke lenger sier neger om mørkhudede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. november 2019 #19 Del Skrevet 2. november 2019 Syns du tomater og rød paprika også er ekkelt? Samme naturlige fargestoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #20 Del Skrevet 2. november 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Og italiensk salat inneholder heldigvis ikke italienere. Anonymkode: 6a0c0...adb Nå ble jeg skuffet... Anonymkode: f7070...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå