AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #1 Skrevet 1. november 2019 Jeg skjønner nå at kona og jeg er ekstremt langt fra hverandre når det er snakk om sex. Jeg ønsker daglig og vi er også langt fra hverandre når det kommer til hva vi tenner på. Jeg kjeder meg i misjonærstilling hver 3 mnd. Så hva gjør man når hun er mitt livs store kjærlighet, men ikke sexen fungerer? Anonymkode: ce83a...b58
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #2 Skrevet 1. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner nå at kona og jeg er ekstremt langt fra hverandre når det er snakk om sex. Jeg ønsker daglig og vi er også langt fra hverandre når det kommer til hva vi tenner på. Jeg kjeder meg i misjonærstilling hver 3 mnd. Så hva gjør man når hun er mitt livs store kjærlighet, men ikke sexen fungerer? Anonymkode: ce83a...b58 Velkommen i klubben. Jeg er kvinne og mannen har overhodet ikke samme lyst og iver som meg. Han vil ha sex sjelden, standard og rolig. Jeg vil overraske med spontan sex, ofte, gjerne litt rå sex fra begge sider men elsker han så er her fremdeles🙈 det var ikke svar på spørsmålet ditt men jeg har prøvd få han med på oftere og annen sex en rolig misjonær men🙄 Anonymkode: 6b685...62b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #3 Skrevet 1. november 2019 Man prater sammen. Anonymkode: a3591...a9f 3
ntrane Skrevet 1. november 2019 #4 Skrevet 1. november 2019 Hadde rett og slett sagt at noen ganger så må den andre partneren rett og slett "fake" det for å oppfylle mine ønsker, i rimelighetens land selvfølgelig. Ellers oppfatter jeg det faktisk som egoistisk å ikke ønske å tilfredstille sin partner. I rimelighetens land selvfølgelig. Men det er nå meg. Det blir litt som de som gifter seg og eser ut og blir overvektige og late. For meg er det respektløst ovenfor partner. F.eks Ts, koster det virkelig konen din så mye å være i noen andre stillinger enn misjonæren hver tredje måned? Eller du som poster som anonym 62b, kan det koste din mann så mye å utfordre deg seksuelt av og til?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #5 Skrevet 1. november 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner nå at kona og jeg er ekstremt langt fra hverandre når det er snakk om sex. Jeg ønsker daglig og vi er også langt fra hverandre når det kommer til hva vi tenner på. Jeg kjeder meg i misjonærstilling hver 3 mnd. Så hva gjør man når hun er mitt livs store kjærlighet, men ikke sexen fungerer? Anonymkode: ce83a...b58 Enkelt, du finner deg en elskerinne som deler dine kinks. Jeg var i samme situasjon for 3-4 år siden, etter 1 år med gode samtaler og lovord fra min kjære om å jobbe for et bedre seksualliv oss to i mellom så var jeg positiv.. Ett år senere uten at det hadde skjedd noe fra henne side, så opprettet jeg en profil på dette internettet, og Vips så fant jeg ut at jeg ikke var alene om å ha det slik. Har i dag 3 elskerinner som jeg veksler på å leve ut mine kinks med. 2 av kvinnene er i samme situasjon som meg, i et forhold, elsker sin partner, og har ingen interesse av å forlate mannen "bare for mangel på sex". Alle vi lever veldig godt med oss selv, faktisk vil jeg si at vi lever bedre med oss selv enn vi har gjort på lang tid siden vi får utfoldet våre lyster. Vi har pratet om "hva om vi blir fersket" av partneren vår, vel - siden vi alle føler samme svik fra vår partner om å ikke jobbe for et godt seksualliv, at det skal komme sist på prioriteringslista, så har vi ingen dårlig samvittighet. De har hattmuligheten til å ta tak i det, de har hatt muligheten til å ta sitt halve ansvar, de har hatt så mange mulighet, men har forsømt det over så lang tid, så da er det bare en naturlig konsekvens, uten at vi skal føle oss som dårlige personer av den grunn. Anonymkode: 2651c...353 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #6 Skrevet 1. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enkelt, du finner deg en elskerinne som deler dine kinks. Jeg var i samme situasjon for 3-4 år siden, etter 1 år med gode samtaler og lovord fra min kjære om å jobbe for et bedre seksualliv oss to i mellom så var jeg positiv.. Ett år senere uten at det hadde skjedd noe fra henne side, så opprettet jeg en profil på dette internettet, og Vips så fant jeg ut at jeg ikke var alene om å ha det slik. Har i dag 3 elskerinner som jeg veksler på å leve ut mine kinks med. 2 av kvinnene er i samme situasjon som meg, i et forhold, elsker sin partner, og har ingen interesse av å forlate mannen "bare for mangel på sex". Alle vi lever veldig godt med oss selv, faktisk vil jeg si at vi lever bedre med oss selv enn vi har gjort på lang tid siden vi får utfoldet våre lyster. Vi har pratet om "hva om vi blir fersket" av partneren vår, vel - siden vi alle føler samme svik fra vår partner om å ikke jobbe for et godt seksualliv, at det skal komme sist på prioriteringslista, så har vi ingen dårlig samvittighet. De har hattmuligheten til å ta tak i det, de har hatt muligheten til å ta sitt halve ansvar, de har hatt så mange mulighet, men har forsømt det over så lang tid, så da er det bare en naturlig konsekvens, uten at vi skal føle oss som dårlige personer av den grunn. Anonymkode: 2651c...353 Dere lever godt med det til en av dere får følelser. Jeg var elskerinne til en gift mann som savnet det lille ekstra i seksuallivet med kona. Vi ga hverandre det, men ettersom tiden gikk oppsto det følelser og vi ble forelsket. Det bør nylig brudd mellom oss, han valgte å fortsette med kona, mye av praktiske årsaker. Utrolig synd, vi kunne fått det virkelig godt sammen. Han finner seg sikkert en ny elskerinne, men han vil fortsette å såre et annet menneske, konen sin. Jeg tenker at sexlivet er så utrolig viktig i ett forhold, at fungerer ikke det, så bør man heller gå fra hverandre. (Med mindre det er sykdom i bildet som gjør det utfordrende) Anonymkode: 26191...16c 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #7 Skrevet 1. november 2019 Snakk med om henne om det. Men ikke på en anklagende, frustrerende måte. Hvis hun allerede har lav sexlyst så vil det ikke akkurat hjelpe på med en sur og frustrert mann. prøv heller å snakk med henne om det på positiv måte. Poengter hvor deilig du synes hun er, hvor godt det er å ligge med henne og at du har lyst til å ha oftere sex. Så kan du spørre henne hva som skal til for at hun får mer lyst. For noen kan det være å avlaste husarbeid og skape mindre stress i livet. For andre handler det om tenning. Har du vært en dårlig elsker? Ikke tatt nok hensyn til hva hun liker? Det finnes en bok. Tror den heter "kom som du er". Der står det litt om kvinners seksualitet og tenning. Enkelte kvinner har "responsiv tenning". De får ikke lyst på sex før mannen viser interesse. Hvordan er kjæresten din? Kanskje en fin start er å finne ut av hva hun tenner på og liker. Anonymkode: a34e8...a69 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #8 Skrevet 1. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Snakk med om henne om det. Men ikke på en anklagende, frustrerende måte. Hvis hun allerede har lav sexlyst så vil det ikke akkurat hjelpe på med en sur og frustrert mann. prøv heller å snakk med henne om det på positiv måte. Poengter hvor deilig du synes hun er, hvor godt det er å ligge med henne og at du har lyst til å ha oftere sex. Så kan du spørre henne hva som skal til for at hun får mer lyst. For noen kan det være å avlaste husarbeid og skape mindre stress i livet. For andre handler det om tenning. Har du vært en dårlig elsker? Ikke tatt nok hensyn til hva hun liker? Det finnes en bok. Tror den heter "kom som du er". Der står det litt om kvinners seksualitet og tenning. Enkelte kvinner har "responsiv tenning". De får ikke lyst på sex før mannen viser interesse. Hvordan er kjæresten din? Kanskje en fin start er å finne ut av hva hun tenner på og liker. Anonymkode: a34e8...a69 Ingen gidder i lengden å være ansvarlig for å tenne partneren. Hvis man ikke greier å bli seksuelt tent på egen hånd spørs det om man heller burde vært singel? Anonymkode: 5cc8c...296 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #9 Skrevet 1. november 2019 40 minutter siden, ntrane skrev: Hadde rett og slett sagt at noen ganger så må den andre partneren rett og slett "fake" det for å oppfylle mine ønsker, i rimelighetens land selvfølgelig. Ellers oppfatter jeg det faktisk som egoistisk å ikke ønske å tilfredstille sin partner. I rimelighetens land selvfølgelig. Men det er nå meg. Det blir litt som de som gifter seg og eser ut og blir overvektige og late. For meg er det respektløst ovenfor partner. F.eks Ts, koster det virkelig konen din så mye å være i noen andre stillinger enn misjonæren hver tredje måned? Eller du som poster som anonym 62b, kan det koste din mann så mye å utfordre deg seksuelt av og til? Nei det burde ikke det.. Men når jeg i mange år har fått lovord om å prøve, men det går ikke så ja.. Han vil ikke, orker ikke, er trøtt, sliten, har for mye tenke på, osv. Så jeg endte opp med en elsker, funker fin fint da han er i samme båt. Anonymkode: 6b685...62b 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #10 Skrevet 1. november 2019 Kan du ikke bare si at du har behov for sex, og hvis ikke partner ønsker det så må dere ha ett åpent forhold? Anonymkode: baf16...531 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #11 Skrevet 1. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han vil ikke, orker ikke, er trøtt, sliten, har for mye tenke på, osv. Så jeg endte opp med en elsker, funker fin fint da han er i samme båt. Det er for så vidt fint at taperne trøster hverandre, men er det ikke like greit å legge kortene på bordet overfor partnerne deres? Eller er fornedrelsen så total at redelighet ikke lenger betyr noe for dere? Anonymkode: b78f0...c2f 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #12 Skrevet 1. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen gidder i lengden å være ansvarlig for å tenne partneren. Hvis man ikke greier å bli seksuelt tent på egen hånd spørs det om man heller burde vært singel? Anonymkode: 5cc8c...296 Det svaret du siterer er kjempefint! At den ene tenner og den andre reagerer på tenningen, er faktisk et pluss. Da slipper begge å hale og dra. Det betyr ikke at det skal så mye til utover en liten dytt, så må den andre selv finne veien videre. Du snakker om det som om det er en diger jobb. Anonymkode: b6223...f5b
Gjest Alterego666 Skrevet 1. november 2019 #13 Skrevet 1. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere lever godt med det til en av dere får følelser. Jeg var elskerinne til en gift mann som savnet det lille ekstra i seksuallivet med kona. Vi ga hverandre det, men ettersom tiden gikk oppsto det følelser og vi ble forelsket. Det bør nylig brudd mellom oss, han valgte å fortsette med kona, mye av praktiske årsaker. Utrolig synd, vi kunne fått det virkelig godt sammen. Han finner seg sikkert en ny elskerinne, men han vil fortsette å såre et annet menneske, konen sin. Jeg tenker at sexlivet er så utrolig viktig i ett forhold, at fungerer ikke det, så bør man heller gå fra hverandre. (Med mindre det er sykdom i bildet som gjør det utfordrende) Anonymkode: 26191...16c Jeg var mannen i nøyaktig samme situasjon som du var i.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #14 Skrevet 1. november 2019 3 timer siden, Alterego666 skrev: Jeg var mannen i nøyaktig samme situasjon som du var i. Var du den utro ektefellen eller ektefellen som ble bedratt? Eller var du elsker til en utro ektefelle? Skjønte ikke helt... Anonymkode: 22687...9ea
Gjest Alterego666 Skrevet 2. november 2019 #15 Skrevet 2. november 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Var du den utro ektefellen eller ektefellen som ble bedratt? Eller var du elsker til en utro ektefelle? Skjønte ikke helt... Anonymkode: 22687...9ea Jeg var den utro ektefellen.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #16 Skrevet 2. november 2019 Dette er en rekke med klassiske eksempler på hva som fort kan hende med de mannfolkene som på død og liv skal finne seg kvinner som har hatt så få sexpartnere som mulig... Anonymkode: 406a0...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #17 Skrevet 2. november 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er en rekke med klassiske eksempler på hva som fort kan hende med de mannfolkene som på død og liv skal finne seg kvinner som har hatt så få sexpartnere som mulig... Anonymkode: 406a0...7b0 Er du mann eller kvinne? Tror mange menn blander kvinner som har et høyt antall sexpartnere, og kvinner som liker og har interesse for sex. Kvinner kan ha mange sexpartnere fordi de søker bekreftelse. Det er noe helt annet enn å synes at sex er viktig. Hvis man går etter hun med mange sexpartnere, er det ikke sikkert du får et villdyr i senga. Du risikerer like gjerne å havne opp med hun som hele tiden spør om du enda er glad i henne, og om hun enda er pen og er du virkelig sikker? Anonymkode: b6223...f5b 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #18 Skrevet 2. november 2019 20 timer siden, Alterego666 skrev: Jeg var mannen i nøyaktig samme situasjon som du var i. Du valgte å bli med kona av praktiske årsaker? Anonymkode: 26191...16c
Gjest Alterego666 Skrevet 2. november 2019 #19 Skrevet 2. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du valgte å bli med kona av praktiske årsaker? Anonymkode: 26191...16c Jeg gjorde det slutt med elskerinnen slik at jeg kunne bruke nødvendig fokus og tid på å avslutte med kona på en måte som var mest mulig skånsom for barna.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #20 Skrevet 2. november 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du mann eller kvinne? Tror mange menn blander kvinner som har et høyt antall sexpartnere, og kvinner som liker og har interesse for sex. Kvinner kan ha mange sexpartnere fordi de søker bekreftelse. Det er noe helt annet enn å synes at sex er viktig. Hvis man går etter hun med mange sexpartnere, er det ikke sikkert du får et villdyr i senga. Du risikerer like gjerne å havne opp med hun som hele tiden spør om du enda er glad i henne, og om hun enda er pen og er du virkelig sikker? Anonymkode: b6223...f5b Mann. Og selvsagt er det en generalisering, det vil være store individuelle forskjeller. Men si man kan velge mellom to damer på f.eks 28 år der ingen har vært gift eller hatt veldig langvarige forhold. Den ene har hatt 3 partnere mens den andre har hatt 33 partnere. Hvilken av de vil man statistisk sett ha størst sannsynlighet for å ende opp i et sexløst ekteskap med tror du? Anonymkode: 406a0...7b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå