Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg sitter med dette spm: Hva får personen ut av det og hvorfor bortkaste tid og energi når du allerede har planlagt å ghoste før du i det hele tatt tok kontakt. Jeg bryr meg ikke om grunnen til at det skjedde, for det er ikke noe annet enn planlagt. Denne personen har gjort det mot så kalt ‘bestevenner’ den personen har hengt mest med, har h*n bare slettet fra Instagram, osv, og kuttet kontakt ut av det blå. Jeg er litt redd for å si dette, men det kan ikke være slik at personen faktisk ELSKER å se andre skuffa eller noe slik. Jeg har ikke peiling men dette er skummelt, tenk å være venn med noen i over 5 år, men de bare forandrer seg på en dag og kutter kontakt med deg ut av det blå når du trodde h*n din bestevenn, personen har forandret seg selv totalt og ignorer deg. Dette har ikke skjedd med meg, men tenker bare på vegne av vennene til denne personen. Dette er så ekkelt at jeg ikke får hodet mitt rundt det.  Helt klart null empati ? 

Siden personen gjør det mot folk som egt bare vil det beste for den, og faktisk viser det, som eks. Fanpages osv.(dette er en kjendis på Instagram forresten med 4 milioner følgee) personen følger og unfølger fanpages, stakkars. Tenker også at personen er syk eller noe, hvem gjør slikt ut av det blå og flere ganger? Hva kan h*n faktisk få ut av det

Endret av Tara,090

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...