Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lurende
Skrevet

Hvis jeg søker i Explorer i adressalinja uten at det er en www-adresse - så lukker maskinen seg. Får samtidig beskjed om at det er en feil og jeg kan sende feilmeliding (noe jeg har gjort mange ganger uten at det hjelper).

Det skal da være mulig å skrive et søkeord i adresselinja uten at dette skjer? Det kunne jeg alltid før. Har jeg muligens vært borti en eller annen innstilling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig jeg kan hjelpe deg å søke etter hjelp, men da må jeg ha noen flere opplysninger.

Når du sier "...søker i Explorer i adresselinja..." - mener du da i Windows Explorer (min datamaskin eller utforskeren), eller mener du Internet Explorer (nettleseren)?

Og når du sier " ... - så lukker maskinen seg." - mener du da at maskina starter opp påny (full restart) eller er det programmet som starter om igjen?

Du kan be om detaljer når Windows ber om å sende kræsjanalyse-data til Microsoft. Hva står det i detaljene? Detaljene der kan gi verdifull informasjon for å finne feilen.

Det er alltid nyttig med litt flere detaljer, og ikke vær redd for å "forklare dumt".

Skrevet
Det er mulig jeg kan hjelpe deg å søke etter hjelp' date=' men da må jeg ha noen flere opplysninger.[/quote']FBI? :o

:ler:

Skrevet

Nope, CIA. Det er oss som handler sånne spørsmål *hehe*

Skrevet

Pssst...kan du vennligst slette sitatlinja...sånn at det ikke ser ut som jeg er så tjukk i hodet som det kan se ut som?? :oops:

Eller så kan jo jeg endre innlegget mitt...og hardnakket påstå at du har sitert meg feil.

:idesmil:

:ler:

Gjest Lurende
Skrevet
Det er mulig jeg kan hjelpe deg å søke etter hjelp, men da må jeg ha noen flere opplysninger.

Når du sier "...søker i Explorer i adresselinja..." - mener du da i Windows Explorer (min datamaskin eller utforskeren), eller mener du Internet Explorer (nettleseren)?

Og når du sier " ... - så lukker maskinen seg." - mener du da at maskina starter opp påny (full restart) eller er det programmet som starter om igjen?

Du kan be om detaljer når Windows ber om å sende kræsjanalyse-data til Microsoft. Hva står det i detaljene? Detaljene der kan gi verdifull informasjon for å finne feilen.

Det er alltid nyttig med litt flere detaljer, og ikke vær redd for å "forklare dumt".

Jeg mener i nettleseren - der man søker på webadresser.

Når den lukker seg er det ikke full restart, men alle program/sider lukkes og jeg havner på skrivebordet.

Jeg husker ikke helt hva det står i de detaljene man kan velg...men jeg har sett på de og skjønte ingenting :oops:

Får du hjulpet meg nå?

:)

Skrevet

Høres ut som om det er feil på programmet. Prøv å installer IE på nytt og se hva som skjer ;)

Skrevet

Jeg har vel ikke akkurat hjulpet så mye ennå nei :-)

Det første jeg ville ha gjort, er å kjøre fullt virusscan på maskina, og forsikre meg om at det ikke finnes virus.

Så ville jeg ha kjørt Ad-Aware for å fjerne spionprogrammer.

Virus og spionprogrammer kan gjøre merkelige ting med maskina di.

Dernest ville jeg kjørt Windows Update, og som et siste forsøk, laste ned siste versjon av Internet Explorer og installere den påny (som Superlammet allerede har nevt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...