Gå til innhold

Mann passert 50 år. Hvilke alder på dama?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nyggerig. 

Anonymkode: 22137...927

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 43 min mann er 52.

Anonymkode: 985d1...811

• Liker 1
Skrevet

i det store og det hele har alder ikke så mye å si hvis det er gjensidig kjærlighet. 

Men ville tenkt rundt 40 og 50 ville passet bra.

• Liker 1
Skrevet

Du har passert 50 og vi skal gjette alderen på kjæresten din? 

• Liker 1
Skrevet

40-60 år. Ikke unormalt at de er yngre eller eldre uansett alder. Om du er en usedvanlig sprek og aktiv fyr ala Jan Thomas, eller om du har «pensjonert» deg i hodet allerde spiller dette større inn ved valg av makker.

Min mor feks, er 65 og sprek som en 40 åring. Går på zumba to ganger i uka. Masse prosjekter og suser rundt, mens min far står opp midt på dagen og bruker store deler av den i sofaen med en kaffekopp nå som han er pensjonist. Min mor synes det er usexy og tragisk.

Så tenk heller litt på hvordan du lever livet ditt, enn fysisk alder. 

Anonymkode: 5f93b...b95

• Liker 4
Skrevet

70+

Anonymkode: 3d4b5...944

• Liker 1
Skrevet

Mannen min er 50. Jeg er 41.

Anonymkode: f710b...5c4

• Liker 1
Skrevet

35 til 55.

• Liker 1
Skrevet

Menn lever i snitt 8 år kortere enn kvinner. Så dama bør være flere år eldre enn deg dersom du ønsker at hun ikke skal ha mange år alene etter at du dør.

Anonymkode: 430ad...fcb

• Liker 2
Skrevet

Aldersforskjell ved inngått ekteskap er i snitt 3.5 år. Men når man finner noen litt opp i årene er gjerne forskjellen litt større tror jeg. Litt avhengig av om du er i begynnelsen eller slutten av 50 åra da, men 40-50 er vel naturlig 

Anonymkode: dc93e...56f

• Liker 1
Skrevet

Så lenge hun er over 16 så legger ikke jeg meg opp i slikt. 

Anonymkode: 4fe4c...898

Skrevet

Hvorfor mener så mange hun skal være noe særlig yngre? Og hvorfor må det være mye yngre når man finner hverandre senere? Synes ikke det er noe logikk i dette, for som sagt over lever kvinner i snitt lenger enn menn. Jeg tror dette er noe som henger igjen fra gamle dager hvor det var vanlig med stor aldersforskjell den veien. Jeg synes du bør finne en på 45 og 55 litt avhengig av hvor i 50 åra du selv er. 

Anonymkode: f7ad0...14d

• Liker 2
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Da bør vel hun også være rundt 50, da?

Skrevet

Har du et normalt pent utseende så kan du som mann velge flere år nedover i alder. Noe jeg som kvinne antagelig ikke kan. Kjenner en mann på 58 med en kone på 33....de har to barn. En annen på snart 50 har kone fra Russland som er 20 år yngre. Velger du en importkone så kan du få en 20-30 år yngre..men er det det du ønsker ?

Anonymkode: b0845...864

Skrevet

Han trenger jo at ken kvinne liker han tilbake så sjansen for det er størst blant kvinner som er ca på samma alder. 

Anonymkode: 7c6a9...cf0

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener så mange hun skal være noe særlig yngre? Og hvorfor må det være mye yngre når man finner hverandre senere? Synes ikke det er noe logikk i dette, for som sagt over lever kvinner i snitt lenger enn menn. Jeg tror dette er noe som henger igjen fra gamle dager hvor det var vanlig med stor aldersforskjell den veien. Jeg synes du bør finne en på 45 og 55 litt avhengig av hvor i 50 åra du selv er. 

Anonymkode: f7ad0...14d

Gjør de nå egentlig det?

Anonymkode: 83d94...c91

Skrevet

Er man 50 kan man finne noen som er mellom 32 og 86 i følge «regelen».

Anonymkode: 83d94...c91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...