AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #1 Del Skrevet 1. november 2019 Dette har ført til at jeg fortsatt bor hjemme i en alder av 22 år, da jeg er redd for og ikke overleve om jeg flytter for meg selv.. De er delvis skyld i at jeg har blitt så dårlig som jeg er i dag, så jeg synes det er vanskelig å snakke om. Pappa kommer til å bli så ufattelig skuffet, så jeg er nok veldig mislykket i hans øyne. Er nå i en periode som er vanskelig, er ferdig med studier og utdannet barnehagelærer, men de lurer vel fælt på hvorfor jeg ikke søker jobber og flytter ut. Hva skal jeg si? Anonymkode: 2fb1f...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #2 Del Skrevet 1. november 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette har ført til at jeg fortsatt bor hjemme i en alder av 22 år, da jeg er redd for og ikke overleve om jeg flytter for meg selv.. De er delvis skyld i at jeg har blitt så dårlig som jeg er i dag, så jeg synes det er vanskelig å snakke om. Pappa kommer til å bli så ufattelig skuffet, så jeg er nok veldig mislykket i hans øyne. Er nå i en periode som er vanskelig, er ferdig med studier og utdannet barnehagelærer, men de lurer vel fælt på hvorfor jeg ikke søker jobber og flytter ut. Hva skal jeg si? Du er ung og ferdigutdannet og har med det et kjempegodt utgangspunkt. Nå vet ikke jeg hvordan din depresjon og angst rammer deg, og i hvilken grad den eventuelt vil begrense deg i arbeidssammenheng. For min del hjalp det veldig å komme ut i jobb i form av mestringsfølelse og eksponering. Det kan være veldig vanskelig i begynnelsen, men i lengden var det verdt det. Måten jeg fortalte mine foreldre på var at jeg sendte en tekstmelding til min mor hvor jeg sa jeg hadde sosial angst, og spurte om hun kunne bestille en legetime til meg. Anonymkode: 940c8...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #3 Del Skrevet 1. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er ung og ferdigutdannet og har med det et kjempegodt utgangspunkt. Nå vet ikke jeg hvordan din depresjon og angst rammer deg, og i hvilken grad den eventuelt vil begrense deg i arbeidssammenheng. For min del hjalp det veldig å komme ut i jobb i form av mestringsfølelse og eksponering. Det kan være veldig vanskelig i begynnelsen, men i lengden var det verdt det. Måten jeg fortalte mine foreldre på var at jeg sendte en tekstmelding til min mor hvor jeg sa jeg hadde sosial angst, og spurte om hun kunne bestille en legetime til meg. Anonymkode: 940c8...cd2 Det går greit å jobbe i noen måneder, men da får jeg selvmordstanker og planer så det er veldig vanskelig.. Det er uansett veldig viktig med mestringsfølelse og jeg har veldig lyst til å klare det! Det var lurt med tekstmelding, det er enklere å fortelle det da. Håper du trives i jobb enda TS Anonymkode: 2fb1f...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå