Gå til innhold

Til dere som som føler har prøvd alt, men ingenting hjelper.

Anbefalte innlegg

Gjest Fornøyd-kvinne
Skrevet

Hei.

Jeg har hele mitt liv slitt med urenhud. Jeg har småekviser, men ikke veeeeeldig mye. Men ofte kommer de underjordiske kviser :-( Har fett hud på T-sonen, og tørr hud på kinnene. Huden min ser trøtt, sliten og uren ut. Samtidig sånn ujevn aktig :cry:

Har prøvd alt i hele mitt 25 år her på jorda.....Decloer....MD.....Vichy...basiron...Nivea...Dermalogica...sååååååååååå mye mer. Men ingenting har hjulpet! :cry: Kun MD har hjulpet, men den slutta å virka etter 8-9 mnd, deretter kom urenheten tilbake :-(

MEN! Så har jeg oppdaget Shiseido Pureness! :-) Min reddende engel! :) Den er sååååååååååå flott for huden min. Nå, etter over et år er huden min så flott: uten kviser ( kun av og til når mensen nærmer seg :tunge1: ), ingen urenheter, ingen trøtt og sliten hud. Huden min ser så frisk ut! Kjæresten min pleier nå å stryke hånden over kinnen min og sier han er glad i meg :hjerter2: ( noe han aldri fikk lov pga min dårlig selvtillitt ).

Derfor har jeg lyst å anbefale til dere som føler at dere har prøvd alt, men ingenting hjelper. Synes dere bør gi Shiseido en sjans....! Men husk, alle har forskjellige hudtype, så det er sjans for at Shiseido ikke virker for noen, så det er opp til dere å vurdere å prøve ut.

De produktene som har virka for meg er: Pureness Deep Cleansing Foam, Pureness balancing softener alcohol free, og Pureness Moisturing Gel-Cream. Jeg anbefaler sterkt Gel-Cream. Den er bare så god :tommelsmil: Først virker den veldig gele-vann-aktig, men etter ca 5 min ser huden perfekt. Den trekker inn i huden og gir fin glød. Jeg er kjempe fornøyd med kremen. Bruker den til daglig siden den er så fin, selv om den egentlig er nattkrem tror jeg.

Vil bare dele dere min erfaring. Håper dere får like god resultat som jeg har fått :danse:

nb: Det er veeeeeeeeeldig lurt å kjøpe på strawberrynet eller andre netsider. Her hjemme koster det dobbel så dyrt. Første gangen jeg kjøpe kosta det meg nesten 900kr. Nå betaler jeg kun 400kr :-) på strawberrynet. Men husk å bestille kun 1 produkt hver gang, da slipper dere hele det derre toll-saken ( det koster ingen frakt/gebyr...så no problem! )

Videoannonse
Annonse
Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Jeg mener å huske at det er en lignende tråd om det her.

Og ja. Shiseido.P har gode produkter.

Gjest seroxata
Skrevet

tusen takk for tipset:D tror jammen jeg skal prøve det ut jeg!!

Gjest Fornøyd-kvinne
Skrevet

Ops, visste ikke at det allerede finnes 1 tråd om Shiseide Pureness :oops: Beklager, my mistake :klaske:

Gjest Kine20
Skrevet

var inne på den andre "Pureness- tråden" og ble virkelig overbevist! Skal snart bestille produkter ferfra jeg også...

Du er heeeeldig som har fått så fin hud igjen!

Tenkte igrunnen på å kjøpe lotionen,men den gel-creamen...Den er også oljefri? Lurte på om det heller hadde vært tingen,men huden blir ikke glinsete?

Håper du svarer meg!

Fint kjæresten din for lov til å stryke deg over kinnet igjen! :trøste: :)

Gjest Fornøyd-kvinne
Skrevet

Sorry, for sent svar.....BEKLAGER!

Hm, jeg har skjekka indigrenser til jremen min og kan ikke se at det står noe olje. Men nå er ikke engelsken min så særlig bra :tunge1:

Jeg vet ikke om jeg tør anbefale gel-krem til alle, siden vi alle har så forskjellige hudtype. Så, jeg vet ikke om du bør bestille lotionen eller gel-krem :klø: Du får kanskje prøve deg litt frem?

Me jeg kan si hvordan dd to virka på meg? Vel, gel-kremen virka veeeldig bra på meg. Den trekker inn godt og gir en sånn flott glød. De første 2 ukene synes jeg den var litt sånn glinsete eller vått-aktig på ansiktet, men etter at rensen har begynt å virke på huden min ( gir litt tørr hud, men helt greit for meg......for etter påfører krem, så er hud flott! ) så er jeg bare så fornøyd med gel-kremen. Jeg liker denne kremen fordi den trekker inn ( men da må du gir 3-5 min først...tålmodig her assa :wink: ) og gir glød.

Lotion for meg var dessverre litt for fett, samtidig gir ikke nok fukt i enkelte områder.

MEN, dette er helt individ. For noen her inne, så er lotion mye bedre. Så...I don`t know :klø:

Ønske deg lykke til! :klem:

husk: ikke gi opp hvis Pureness ikke virker på deg. Jeg har lett hele mitt 25-årige liv, før jeg fant noe som passer. So....keep your hope and faith! :danse: Litt klisje her, men uansett hvordan huden ser ut, så er det innsiden man blir elsket og likt av! Stol meg, jeg har erfaring! :-) Før jeg fylte 20, var jeg svært plaget og deppa pga huden. Men så fikk jeg min kjære, og han har overbevist meg! Selv da jeg hadde "den" huden, slutter han aldri å si og bevise meg hvor høyt han elsker meg. Han som kan få hvem hen vil! Av og til klypes jeg meg selv....er det sant at jeg har han??!! Så kjekk og så god! :hjerter2: :kyss:

Lykke til med leting på fint hud :tommelsmil:

Skrevet

Jeg har brukt disse produktene noen dager nå...jeg merker egentlig ikke noen forskjell på huden (men det kan jo ta lengre tid selvfølgelig). Synes egentlig t-sonen bare har blitt blankere :/ Er det noe som bedrer seg etterhvert, Fornøyd-kvinne? Jeg har ikke noen av kremene da, bare renseskum og softener. Bruker Clinique Superdefense-krem etterpå.

Gjest Fornøyd-kvinne
Skrevet

Hei Milly :-)

Jeg kan ikke huske heeeelt nøyaktig hvor lenge det tok for meg å se resultatet ( det er nokså veldig lenge siden nå ). Men det var sånn.......de første 2 ukene skjedde inegnting spesielt. Den tredjie/fjerde uka fikk jeg mer kviser. Huden var ujevnt og uren :-( Men etter det gikk det kun en vei...OPPOVER :P:wink: . Huden min ble vant til rensen og kremen begynte å trekke inn og gir glød. Så, det tok vel litt over 1 mnd før jeg ble fornøyd. Og nå er jeg MEGA fornøyd! :P Men jeg må føye med at jeg er veeeeldig nøye med å smøre meg inn i gel-kremen ( 2 ganger daglig ). Nettopp fordi rensekremen/vannen er nokså sterk, gir fort tør hud ( dette er ikke noe ulempe for meg, siden jeg sliter med kviser og sånn, da er det bra å få bort den "urene,kvisete overhuden....du vet, flasser bort..så jeg liksom slipper å bruke skubbekrem/maske :wink: ). Så, det var min erfaring. Var lei meg da kvisene kom og urenheten ble verra, men jeg var tålmodig og vips...FLOTT HUD! Enkelte dager er jeg også litt usikker siden rensen tørker huden min, men da tar jeg bare å smøre i en god fuktighetskrem...og jepp, no problem anymore! Samtidig tar jeg en hudpleietime engang iblant. Kombinerer Pureness med hudpleie, jeg! :danse:

Du får vel gi litt tid og se hvordan det går? Lykke til :klem:

nb: selv om mange er fornøyd med Shiseido Pureness, så er produktet ingen mirakler-krem. Man får ikke fint hud overnatta....tar tid vettu! :)

Skrevet

Takk for svar :) Får vel bare gi det tid... jeg har heller ikke noe problem med at huden blir tørr, det går fint så lenge jeg bruker krem. Men jeg liker ikke at jeg får blank t-sone med en gang jeg har renset huden (spesielt rett etter renseskummet, det bedrer seg littegrann etter jeg har hatt på softener og krem).. Jeg kommer til å fortsette å bruke den en stund til, håper den fungerer etterhvert.

Gjest Fornøyd-kvinne
Skrevet

Hm...jeg hadde ikke det samme blanke-problemet ditt, så jegvet dessverre ikke hvilke råd jeg skal gi :roll: De negative ting jeg opplevde var, som nevnt, kviser og urenhet. Men, hvis du føler at problemet ditt ikke blir borte/bedre, kanskje kunne du bruke en annen rense på T-sonen? Venninna mi bruker 2 type rense, den ene på T-sonen og den andre resten av ansiktet. Hun bruker også 2 type krem, en for T-sonen og en for ansiktet.

Vel, det var en liten forslag :wink: Lykke til, Milly!

Skrevet

Takk takk :) Skal prøve en annen rens i t-sonen en stund og se om det blir bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...