AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Har ei venninne jeg bor et stykke unna nå. Hatt jevnlig kontakt for det. Nå svarer hun ikke og åpner ikke snapene mine. Men ser henne stå som aktiv på messenger tidt of ofte. Ikke skjedd noe spes mellom oss. Blir så usikker på hvorfor hun ikke svarer. Og vil heller ikke mase. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 0ca67...7d7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg ville spurt henne direkte, slik du gjør her. Spørre om det har skjedd noe. Anonymkode: c51a0...aec
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville spurt henne direkte, slik du gjør her. Spørre om det har skjedd noe. Anonymkode: c51a0...aec Men hun svarer jo ikke... Anonymkode: 0ca67...7d7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 Skal jeg bare mase? Anonymkode: 0ca67...7d7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #6 Skrevet 31. oktober 2019 1 minutt siden, Kognosøren skrev: Be om en avklaring. Fra en taus person? Anonymkode: 0ca67...7d7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #7 Skrevet 31. oktober 2019 Dette har skjedd meg også, men bare med sånne venner som ikke er så nære. Har bare slettet dem. Gidder ikke lure engang. Orker ikke sånne folk. Anonymkode: 4aa19...cc8 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #8 Skrevet 31. oktober 2019 Om hun bruker noen dager på å svare, så hadde jeg ikke tenkt på det. Men hadde hun gang på gang latt være å svare i det hele tatt, så hadde jeg spurt om alt er bra med henne, og skrevet at jeg blir bekymret siden jeg ikke hører fra henne. Hadde ikke sagt noe mer enn som så. Anonymkode: 6a492...961 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #9 Skrevet 31. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har skjedd meg også, men bare med sånne venner som ikke er så nære. Har bare slettet dem. Gidder ikke lure engang. Orker ikke sånne folk. Anonymkode: 4aa19...cc8 Men vi har vært så nære. Nekter å gi henne opp. Og orker ikke miste flere venner. 😢 Anonymkode: 0ca67...7d7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #10 Skrevet 31. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om hun bruker noen dager på å svare, så hadde jeg ikke tenkt på det. Men hadde hun gang på gang latt være å svare i det hele tatt, så hadde jeg spurt om alt er bra med henne, og skrevet at jeg blir bekymret siden jeg ikke hører fra henne. Hadde ikke sagt noe mer enn som så. Anonymkode: 6a492...961 Ja. Jeg gir henne noen dager til. Anonymkode: 0ca67...7d7 1
Toutdelafruit Skrevet 1. november 2019 #11 Skrevet 1. november 2019 Hvor lenge siden er det hun sluttet å svare? Det kan jo være at hun har mye som skjer eller det er noe annet som gjør at hun trenger en pause fra medier. Jeg vet ikke hvor nære dere er, men du kan jo prøve å ringe henne om det har gått lang tid uten svar og du er bekymret.
Charlene87 Skrevet 1. november 2019 #12 Skrevet 1. november 2019 Du for bare ringe å spørre hvorfor du ikke har hørt noe fra henne 3
exictence Skrevet 1. november 2019 #13 Skrevet 1. november 2019 (endret) Selv er jeg sånn at jeg nødvendigvis ikke svarer på snap. Det er hyggelig å få sendt et bilde, en beskjed, en tanke fra noen til meg. Så sender jeg gjerne en snap en annen dag. Forventer ikke svar. Men spør jeg om noe, så forventer jeg svar. Ikke med det samme, men at jeg får svar på det jeg spør om i løpet av dagen, eller neste dag. Før var jeg sånn som svarte på alle snapper jeg fikk. Noen sendte ofte. Det var koselig, men jeg synes det bli litt ork å føle at jeg måtte svare eller gi en kommentar på alle. Derfor sluttet jeg med å være på snap. Men så er det jo koselig å få en snap, noen som tenker på deg, en hilsen. Så jeg opprettet snap igjen. Men i stedet for å svare, så gjorde jeg ikke det, men sendte en snap en annen gang. Noen ganger går det ikke lenge før jeg sender, noen ganger lang tid. Hun venninnen din, svarer hun ikke dersom du spør henne om noe? Endret 1. november 2019 av exictence 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #14 Skrevet 1. november 2019 1 time siden, exictence skrev: Selv er jeg sånn at jeg nødvendigvis ikke svarer på snap. Det er hyggelig å få sendt et bilde, en beskjed, en tanke fra noen til meg. Så sender jeg gjerne en snap en annen dag. Forventer ikke svar. Men spør jeg om noe, så forventer jeg svar. Ikke med det samme, men at jeg får svar på det jeg spør om i løpet av dagen, eller neste dag. Før var jeg sånn som svarte på alle snapper jeg fikk. Noen sendte ofte. Det var koselig, men jeg synes det bli litt ork å føle at jeg måtte svare eller gi en kommentar på alle. Derfor sluttet jeg med å være på snap. Men så er det jo koselig å få en snap, noen som tenker på deg, en hilsen. Så jeg opprettet snap igjen. Men i stedet for å svare, så gjorde jeg ikke det, men sendte en snap en annen gang. Noen ganger går det ikke lenge før jeg sender, noen ganger lang tid. Hun venninnen din, svarer hun ikke dersom du spør henne om noe? Hun ÅPNER ikke snapene mine. Jeg forventer ikke svar på alt. Nei, hun svarer heller ikke på direkte spørsmål. Vært sånn i mange uker. Anonymkode: 0ca67...7d7
exictence Skrevet 1. november 2019 #15 Skrevet 1. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun ÅPNER ikke snapene mine. Jeg forventer ikke svar på alt. Nei, hun svarer heller ikke på direkte spørsmål. Vært sånn i mange uker. Anonymkode: 0ca67...7d7 Da må du vel bare la være å sende snap. Svarer hun på annen kontakt? Hvis ikke det heller, ville jeg latt være å kontakte henne mer. Men jeg ville kontaktet henne en gang mer og spurt om hun hadde det bra, og om ting var i orden. Du kan jo skrive at hun må bare ringe eller kontakte deg hvis hun har behov for det. At du vil være der for henne. 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #16 Skrevet 1. november 2019 4 minutter siden, exictence skrev: Da må du vel bare la være å sende snap. Svarer hun på annen kontakt? Hvis ikke det heller, ville jeg latt være å kontakte henne mer. Men jeg ville kontaktet henne en gang mer og spurt om hun hadde det bra, og om ting var i orden. Du kan jo skrive at hun må bare ringe eller kontakte deg hvis hun har behov for det. At du vil være der for henne. Nei, hun svarer ikke på noen kontakt. Og det kan det jo være mange grunner til. Jeg vet hun kan være distre og at hun kan bruke tid på å svare, men dette er bare merkelig. Anonymkode: 0ca67...7d7 1
exictence Skrevet 1. november 2019 #17 Skrevet 1. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, hun svarer ikke på noen kontakt. Og det kan det jo være mange grunner til. Jeg vet hun kan være distre og at hun kan bruke tid på å svare, men dette er bare merkelig. Anonymkode: 0ca67...7d7 ja, da må du spørre hvordan hun har det? At du er bekymret for henne. Vis omsorg. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #18 Skrevet 1. november 2019 3 minutter siden, exictence skrev: ja, da må du spørre hvordan hun har det? At du er bekymret for henne. Vis omsorg. ja, jeg skal prøve det. Det burde være noen man tar seg tid til å svare på, enten det stemmer eller ei. Hvis ikke, så bare gir jeg opp. Så får hun ta kontakt senere en gang og forklare hvorfor det ble stille. Anonymkode: 0ca67...7d7
exictence Skrevet 1. november 2019 #19 Skrevet 1. november 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja, jeg skal prøve det. Det burde være noen man tar seg tid til å svare på, enten det stemmer eller ei. Hvis ikke, så bare gir jeg opp. Så får hun ta kontakt senere en gang og forklare hvorfor det ble stille. Anonymkode: 0ca67...7d7 Men hvis det går lang tid uten at hun svarer på det en gang, så må det vel være noe som er skjedd? Ville prøvd å få vite det, i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #20 Skrevet 1. november 2019 3 minutter siden, exictence skrev: Men hvis det går lang tid uten at hun svarer på det en gang, så må det vel være noe som er skjedd? Ville prøvd å få vite det, i hvert fall. Jeg ser jo på messenger at hun står som aktiv der rett som det er, så helt borte er hun ikke. Anonymkode: 0ca67...7d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå