AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Hva er egentlig meningen med dette livet?Jeg finner ingen mening . Klarer ikke å small talke med folk. Holder meg unna alle. Sitter bare hjemme .ingen nære relasjoner. Jeg har det veldig dritt. Anonymkode: 93a72...6c9 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Takk! Eneste folk prater om er hva se har kjøpt, hus, bil og boliglån. Mulig dette er mer fremtredende i Norge nettop pga at det er så kaldt at vi må ha hus ikke vet jeg men kjedelig prat er det Anonymkode: 0c629...639 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 Ja, og den meningen er en religion som ble startet av bankene. Anonymkode: b404c...1ad 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 Oh Yes. Velkommen til Norge. Anonymkode: 7e854...8b4 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 Kos med misnøye her, ser jeg. Kom dere ut, gå en tur, delta aktivt i samfunnet, kjøp eller lei en hybel og vær tilfreds med det. Man er sin egen lykkes smed, ikke kast bort det dyrebare livet med å synes synd på dere selv. Anonymkode: a45ad...24c 6
Zienna Skrevet 31. oktober 2019 #6 Skrevet 31. oktober 2019 Du trenger nye venner og et nytt miljø. I stedet for å trekke deg tilbake og gi opp - søk etter mennesker som inspirer deg. Ja, dessverre. Norge er blitt rikere i kroner, men fattigere på andre viktige verdier. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #7 Skrevet 31. oktober 2019 Dra ut som frivillig for leger uten grenser et år, så kanskje du finner ut av det. De trenger alle slags folk, de har behov for mye admin og støttefunksjoner, trenger ikke være helsepersonell i det hele tatt. Anonymkode: be064...648 1
slask Skrevet 1. november 2019 #8 Skrevet 1. november 2019 (endret) 8 hours ago, AnonymBruker said: Hva er egentlig meningen med dette livet?Jeg finner ingen mening . Klarer ikke å small talke med folk. Holder meg unna alle. Sitter bare hjemme .ingen nære relasjoner. Jeg har det veldig dritt. Anonymkode: 93a72...6c9 Nå er du inne på et interessant tema. Grunnen til at man ikke lærer om personlig økonomi i grunnskolen er at da ville ikke banksterbusinessen gått som den gjør. Folk skal rett og slett ikke skjønne hvor idiotisk det er å låne penger som skapes fra ikkeno, samtidig som tallene tastes inn på bank-skjermen. Det er heller ikke ment at folk skal skjønne hvordan økonomien blåses opp som ei boble, made-by-design, av dette luftpengesystemet. Det ligger liksom naturlig i lufta at man skal låne penger til bolig, men hvor mange tenker over hvor lenge nedbetalingen skal pågå? Har man først tatt lån har man tatt steget inn i slaveriets verden, som oftest for å bli der. Da venter 7-16, barnehage-kabalen, tidsklemme-lotto mm de nærmeste tiårene. Underveis kan man spekulere på hvor oljepengene egentlig tar veien. 10.000 milliarder norske kroner som ikke er tillatt å bruke i Norge lenger. Ikke sitt hjemme å ha det dritt. Begynn å interesser deg for dette problemet, som du ikke kjente til årsaken til. Den svenske gruppen De Fria setter fokus på lureriet det hele er, rundt hvordan penger skapes...som gjeld... https://defria.se/bankreform Videoen fra defria-artikkelen: Endret 1. november 2019 av slask 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #9 Skrevet 1. november 2019 6 timer siden, slask skrev: Nå er du inne på et interessant tema. Grunnen til at man ikke lærer om personlig økonomi i grunnskolen er at da ville ikke banksterbusinessen gått som den gjør. Folk skal rett og slett ikke skjønne hvor idiotisk det er å låne penger som skapes fra ikkeno, samtidig som tallene tastes inn på bank-skjermen. Det er heller ikke ment at folk skal skjønne hvordan økonomien blåses opp som ei boble, made-by-design, av dette luftpengesystemet. Det ligger liksom naturlig i lufta at man skal låne penger til bolig, men hvor mange tenker over hvor lenge nedbetalingen skal pågå? Har man først tatt lån har man tatt steget inn i slaveriets verden, som oftest for å bli der. Da venter 7-16, barnehage-kabalen, tidsklemme-lotto mm de nærmeste tiårene. Underveis kan man spekulere på hvor oljepengene egentlig tar veien. 10.000 milliarder norske kroner som ikke er tillatt å bruke i Norge lenger. Ikke sitt hjemme å ha det dritt. Begynn å interesser deg for dette problemet, som du ikke kjente til årsaken til. Den svenske gruppen De Fria setter fokus på lureriet det hele er, rundt hvordan penger skapes...som gjeld... https://defria.se/bankreform Videoen fra defria-artikkelen: Denne gjengen som tror på konspirasjonsteorien om hvordan penger skapes er ganske morsomme, bare så synd at de ikke har peiling på hva de snakker om og det skaper problemer for svake mennesker som faktisk starter å tro det samme. Det finnes flere eksempler her i Norge på mennesker som blir kastet ut fra hjemmet sitt fordi de slutter å betale avgifter og lån. Mange av disse tror også på Freemen on the land konspirasjonsteorien som ikke har rot i virkeligheten. Anonymkode: 5b360...97d 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #10 Skrevet 1. november 2019 Yellow vest movement er også lei av dette. De skviser oss bare med nye avgifter, i Norge har vi smartmålerne, bompengene, stadig økende drivstoff-avgifter og NRK-avgiften som jeg kommer på. Jeg betaler bare mer og mer i "skatt", til hvem og hva? Mens politikerne har millionlønninger for å pålegge oss alt dette. Anonymkode: b404c...1ad 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #11 Skrevet 1. november 2019 I Norge er det slik. Da jeg flyttet for 15 år siden oppdaget jeg at livet kan være mer enn bolig, hytte og interiør. Anonymkode: 9a68d...5bb 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #12 Skrevet 1. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: I Norge er det slik. Da jeg flyttet for 15 år siden oppdaget jeg at livet kan være mer enn bolig, hytte og interiør. Anonymkode: 9a68d...5bb Hvor bor du nå? Anonymkode: f44fe...d0d 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #13 Skrevet 1. november 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: I Norge er det slik. Da jeg flyttet for 15 år siden oppdaget jeg at livet kan være mer enn bolig, hytte og interiør. Anonymkode: 9a68d...5bb Så deilig, hvor flyttet du? Anonymkode: b404c...1ad
FrodeF Skrevet 1. november 2019 #14 Skrevet 1. november 2019 14 timer siden, slask skrev: Nå er du inne på et interessant tema. Grunnen til at man ikke lærer om personlig økonomi i grunnskolen er at da ville ikke banksterbusinessen gått som den gjør. Folk skal rett og slett ikke skjønne hvor idiotisk det er å låne penger som skapes fra ikkeno, samtidig som tallene tastes inn på bank-skjermen. Det er heller ikke ment at folk skal skjønne hvordan økonomien blåses opp som ei boble, made-by-design, av dette luftpengesystemet. Det ligger liksom naturlig i lufta at man skal låne penger til bolig, men hvor mange tenker over hvor lenge nedbetalingen skal pågå? Har man først tatt lån har man tatt steget inn i slaveriets verden, som oftest for å bli der. Da venter 7-16, barnehage-kabalen, tidsklemme-lotto mm de nærmeste tiårene. Underveis kan man spekulere på hvor oljepengene egentlig tar veien. 10.000 milliarder norske kroner som ikke er tillatt å bruke i Norge lenger. Ikke sitt hjemme å ha det dritt. Begynn å interesser deg for dette problemet, som du ikke kjente til årsaken til. Den svenske gruppen De Fria setter fokus på lureriet det hele er, rundt hvordan penger skapes...som gjeld... https://defria.se/bankreform Videoen fra defria-artikkelen: 😂😂😂😂 Takk for en god latter 🤣🤣🤣🤣🤣 1
slask Skrevet 2. november 2019 #15 Skrevet 2. november 2019 20 hours ago, AnonymBruker said: Denne gjengen som tror på konspirasjonsteorien om hvordan penger skapes er ganske morsomme, bare så synd at de ikke har peiling på hva de snakker om og det skaper problemer for svake mennesker som faktisk starter å tro det samme. Det finnes flere eksempler her i Norge på mennesker som blir kastet ut fra hjemmet sitt fordi de slutter å betale avgifter og lån. Mange av disse tror også på Freemen on the land konspirasjonsteorien som ikke har rot i virkeligheten. Anonymkode: 5b360...97d Nyttig å se at du avslører deg selv. De Fria har ingenting med "freeman" å gjøre. De jobber med å informere om pengesystemet, hvordan penger skapes. Bankreform. Selv på Norges Banks egen nettside står det tydelig forklart hvordan private banker er de som skaper det meste av pengene. Det er ingen konspirasjonsteori. "De aller fleste pengene som finnes i Norge er skapt av private banker – ikke av Norges Bank. I dette innlegget forklarer jeg hvordan banker skaper penger og hvorfor de ikke lager uendelig mye av dem. Jeg ser også på hva som kreves for at vi skal ha tillit til pengene våre." https://bankplassen.norges-bank.no/2019/01/04/hvordan-skapes-penger/ Naturligvis nevner de ikke problemene med svindelsystemet. Enten tok du en spansk en og antok hva linken handler om, eller så bedriver du bevisst vranglære. Det tyder på det siste. Typisk oppførsel. 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #16 Skrevet 2. november 2019 4 timer siden, slask skrev: Nyttig å se at du avslører deg selv. De Fria har ingenting med "freeman" å gjøre. De jobber med å informere om pengesystemet, hvordan penger skapes. Bankreform. Selv på Norges Banks egen nettside står det tydelig forklart hvordan private banker er de som skaper det meste av pengene. Det er ingen konspirasjonsteori. "De aller fleste pengene som finnes i Norge er skapt av private banker – ikke av Norges Bank. I dette innlegget forklarer jeg hvordan banker skaper penger og hvorfor de ikke lager uendelig mye av dem. Jeg ser også på hva som kreves for at vi skal ha tillit til pengene våre." https://bankplassen.norges-bank.no/2019/01/04/hvordan-skapes-penger/ Naturligvis nevner de ikke problemene med svindelsystemet. Enten tok du en spansk en og antok hva linken handler om, eller så bedriver du bevisst vranglære. Det tyder på det siste. Typisk oppførsel. Hvor har jeg sagt at "De fria" har noe med "Freemen on the land" å gjøre?, det jeg sa er at mange av de som tror at bak økonomien og bankene så ligger det en konspirasjon er i mange tilfeller den samme typen mennesker som tror på "Freemen on the land" konspirasjonsteorien. Hvordan fungerer denne konspirasjonen med "svindelsystemet"?. Jeg vet ikke helt hvem av oss to som driver med vranglære, men sannsynligheten for at det er du er ganske stor siden du er den som er veldig ivrig med å poste alt mulig rart som har med konspirasjonsteorier å gjøre. Anonymkode: 5b360...97d 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #17 Skrevet 2. november 2019 Kjenner meg helt igjen. Kunne ha skrevet det selv. Anonymkode: 747f3...6e6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #18 Skrevet 2. november 2019 Jeg har også mye gjeld. Føler bare at jeg betaler på gjeld år ut og år inn. Er nok ikke gjeldsfri før jeg ligger under mosen. Jeg klarer heller ikke small talke med folk og føler meg helt utenfor i samfunnet. Er bare alene hele tiden. Sitter bare inne selv og har det dritt. Finner ikke helt meninga med livet. Anonymkode: 747f3...6e6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #19 Skrevet 2. november 2019 På 1.11.2019 den 0.28, Zienna skrev: Du trenger nye venner og et nytt miljø. I stedet for å trekke deg tilbake og gi opp - søk etter mennesker som inspirer deg. Ja, dessverre. Norge er blitt rikere i kroner, men fattigere på andre viktige verdier. Ja. Alt er mye kjedeligere her. Nav og lønnsnivået er min grunn til å bo her. men norske folk er så usosiale du kan få det. Det er umulig å lage avtaler. Eller folk avlyser. Anonymkode: 16102...1d5 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #20 Skrevet 3. november 2019 På 1.11.2019 den 0.16, AnonymBruker skrev: Hva er egentlig meningen med dette livet?Jeg finner ingen mening . Klarer ikke å small talke med folk. Holder meg unna alle. Sitter bare hjemme .ingen nære relasjoner. Jeg har det veldig dritt. Anonymkode: 93a72...6c9 Det er du som må skape mening til ditt liv. Hvis du ikke klarer det kan du prøve å bli religiøs, da vil det å leve etter Gud`s ord gi deg meningen..... Anonymkode: 7b4ad...04f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå