AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Tenker på svette kropper eller spytt i seksuell setting. Hvis ja, når/hvordan/i hvilken sammenheng? Anonymkode: d0c20...7aa
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Synes dette var interessant, så jeg følger tråden. Har dessverre ikke noe å bidra med, utover nysgjerrighet. Er dette noe som tenner deg, trådstarter? Anonymkode: 9505e...ced 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes dette var interessant, så jeg følger tråden. Har dessverre ikke noe å bidra med, utover nysgjerrighet. Er dette noe som tenner deg, trådstarter? Anonymkode: 9505e...ced Er nysgjerrig selv, derfor denne tråden. tenner på noe, og noe er not. Vil ikke legge noen føringer elller invitere til kommentarer på mine ting, viil høre hva andre mener. Anonymkode: d0c20...7aa
Hanako Skrevet 17. november 2019 #4 Skrevet 17. november 2019 Tenner helt klart litt ekstra på en svett kropp (forutsatt at den tenner meg i utgangspunktet naturligvis), men spytting tenner jeg ikke på.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #5 Skrevet 17. november 2019 Dama tenner på å få et speculum som åpner henne og at jeg spytter og stikker penis inni henne uten at penis berører sideveggene.😇 Anonymkode: 45221...9b2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #6 Skrevet 17. november 2019 Svett kropp pga sex... Mmmmh ja gjerne🤤🤤🤤🤤 Anonymkode: 3ef21...2ef
Gjest Paramount Skrevet 17. november 2019 #7 Skrevet 17. november 2019 En klam kropp er deilig. Spytting er ekkelt, bortsett fra swapping, som kan være ganske hot og opphissende.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #8 Skrevet 19. november 2019 Syns svetten til min elsker lukter godt. Men liker ikke at menn er så svette under akten at det drypper på meg.. det er vemmelig. Men, liker å gi sloppy bj med masse spytt og at kuken blir våt over det hele. og jeg tenner veldig på at elskeren min spytter i munnen min.. 🙈 Høres fælt ut, jeg ville ha syns det var grusomt om hvilken som helst annen beskrev det for meg og det er bare han som kan gjøre det. Men når han gjør det, er det superhot. Anonymkode: 32dc8...3a2
bullehurk Skrevet 19. november 2019 #9 Skrevet 19. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Syns svetten til min elsker lukter godt. Men liker ikke at menn er så svette under akten at det drypper på meg.. det er vemmelig. Men, liker å gi sloppy bj med masse spytt og at kuken blir våt over det hele. og jeg tenner veldig på at elskeren min spytter i munnen min.. 🙈 Høres fælt ut, jm hvilkeeg ville ha syns det var grusomt on som helst annen beskrev det for meg og det er bare han som kan gjøre det. Men når han gjør det, er det superhot. Anonymkode: 32dc8...3a2 Ja, samme her. Når det begynner å bli skikkelig hot, liker jeg at han spytter på fitta også. Jeg gjør det samme med kuken. Skikkelig rå, dampende sex skal inneholde litt kladd. Svette, spytt og sæd. Deilig å bli herjet lit med av en ung og viril elsker. Et totalt annet sexliv fra da jeg var gift.
Gjest Warrior Skrevet 19. november 2019 #10 Skrevet 19. november 2019 Alle tenner vel litt på svette kropper, ellers hadde man ikke klart å hatt sex hvis det var æsj. Under sex blir man svett. Sånn er det bare, og det er bare herlig😍Herlig å holde rundt en svett kropp mens du nyter sexen. Tenner ikke akkurat på spytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå