Gå til innhold

Gjenskape produkter ut ifra innholdsfortegnelsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan! Lite spørsmål og håper det er mulig🤞🏽 men er det noen som vet om det er mulig å lage et produkt ut ifra det det står at den inneholder? Har en salt karamel topping( til iskrem, men fy søren så god til alt annet også) og vet hvordan man lager karamel men blir liksom ikke i nærheten😂 Takk for svar uansett🙏🏽

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, JoeyJeeze skrev:

Heisan! Lite spørsmål og håper det er mulig🤞🏽 men er det noen som vet om det er mulig å lage et produkt ut ifra det det står at den inneholder? Har en salt karamel topping( til iskrem, men fy søren så god til alt annet også) og vet hvordan man lager karamel men blir liksom ikke i nærheten😂 Takk for svar uansett🙏🏽

Det er mulig å få det tilnærma likt ja :)

Anonymkode: 4d774...4e9

Skrevet

Sannsynligvis inneholder dette ferdigproduktet ingredienser du ikke har tilgang til, eller som du neppe vil putte i maten din frivillig. Men det kan jo også være at det er et såpass rent produkt at det er mulig. Men du kan jo uansett ikke forvente at noen skal kunne hjelpe deg med å gjenskape noe vi ikke vet hva er?Du må jo si hvilket produkt det er snakk om. 

Anonymkode: 3e7b1...df8

Skrevet

Denne lager jeg når jeg har fløte til overs og jeg syns den er skikkelig god. Jeg vet jo ikke om det er noe sånt du er ute etter, ts, men den er verd å prøve!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...