AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Kanskje ikke så greit at mennesker faktisk er fornøyd med egen kropp og seksualitet, her på KG? Anonymkode: b80bb...a69
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Den hadde jo ingenting med seksualitet å gjøre. Ordet ‘seksualitet’ ble dyttet inn for at man skulle rettferdiggjøre den. Men man kan ikke se på et menneske sin kropp, hva slags seksualitet de har. Anonymkode: ddab1...b42 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: Den hadde jo ingenting med seksualitet å gjøre. Ordet ‘seksualitet’ ble dyttet inn for at man skulle rettferdiggjøre den. Men man kan ikke se på et menneske sin kropp, hva slags seksualitet de har. Anonymkode: ddab1...b42 ?! Er det ikke lov å være fornøyd med egen kropp og seksualitet, uansett hvordan man ser ut?! Anonymkode: b80bb...a69
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: ?! Er det ikke lov å være fornøyd med egen kropp og seksualitet, uansett hvordan man ser ut?! Anonymkode: b80bb...a69 Jo. Men tråden handlet altså ikke om seksualitet. De andre trådene her inne handler om seksualitet. Derfor ligger de på dette forumet. Vet du i det hele tatt hva seksualitet er for noe? Anonymkode: ddab1...b42
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 Den ble vel slettet da. Det blir sikkert den singelbilde tråden også. Anonymkode: 5e215...659
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #6 Skrevet 31. oktober 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jo. Men tråden handlet altså ikke om seksualitet. De andre trådene her inne handler om seksualitet. Derfor ligger de på dette forumet. Vet du i det hele tatt hva seksualitet er for noe? Anonymkode: ddab1...b42 Så, hva handlet tråden om, i følge deg? Anonymkode: b80bb...a69
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #7 Skrevet 31. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så, hva handlet tråden om, i følge deg? Anonymkode: b80bb...a69 Unge damer med stort eksponeringsbehov. Jeg spør igjen: vet du hva seksualitet er for noe? Anonymkode: ddab1...b42 3
LineS Skrevet 31. oktober 2019 #8 Skrevet 31. oktober 2019 Handlet den ikke om hva vi var fornøyd med ved kroppen vår? Jeg er fornøyd med rumpen min og jeg la ut et bilde av den. Jeg så kommentarene om at jeg drar buksen for langt opp i rumpen og at jeg sikkert får gnagsår i ræva. Det får jeg altså ikke. 1
Gjest Warrior Skrevet 31. oktober 2019 #9 Skrevet 31. oktober 2019 Ååå hvorfor fikk ikke jeg med meg den tråden.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #10 Skrevet 31. oktober 2019 36 minutter siden, LineS skrev: Handlet den ikke om hva vi var fornøyd med ved kroppen vår? Jeg er fornøyd med rumpen min og jeg la ut et bilde av den. Jeg så kommentarene om at jeg drar buksen for langt opp i rumpen og at jeg sikkert får gnagsår i ræva. Det får jeg altså ikke. Jo. Men igjen, det har jo ikke med seksualitet å gjøre. Blir litt skremt av hvor mange unge som ikke vet hva seksualitet er. Som (antageligvis) tror det handler om å være deilig og vise seg frem. Anonymkode: ddab1...b42 4
LineS Skrevet 31. oktober 2019 #11 Skrevet 31. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo. Men igjen, det har jo ikke med seksualitet å gjøre. Blir litt skremt av hvor mange unge som ikke vet hva seksualitet er. Som (antageligvis) tror det handler om å være deilig og vise seg frem. Anonymkode: ddab1...b42 Er ikke en del av det å vise seg frem en del av vår seksualitet? At jeg viser et bilde av rumpen min her eller går med en stringbikni på stranden for å vise meg frem ikke har noe med vår seksualitet å gjøre?
Gjest bloody Skrevet 31. oktober 2019 #12 Skrevet 31. oktober 2019 8 minutter siden, Kvelertak said: Ååå hvorfor fikk ikke jeg med meg den tråden. Du gikk ikke glippav noe, bare rautende ab etter ab som runka til 2 syltynne damer.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #13 Skrevet 31. oktober 2019 3 minutter siden, LineS skrev: Er ikke en del av det å vise seg frem en del av vår seksualitet? At jeg viser et bilde av rumpen min her eller går med en stringbikni på stranden for å vise meg frem ikke har noe med vår seksualitet å gjøre? Det kan selvfølgelig være det. Men da burde du kanskje fortelle hvordan det er det. Og det klarer du vel, uten å legge bilde av det? På samme måte som jeg evner å beskrive min egen seksualitet, uten å måtte illustrere den med bilder. Anonymkode: ddab1...b42 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #14 Skrevet 31. oktober 2019 1 minutt siden, bloody skrev: Du gikk ikke glippav noe, bare rautende ab etter ab som runka til 2 syltynne damer. Ja, anoreksi er jo ikke en legning, det er en sykdom. Anonymkode: ddab1...b42
Gjest Warrior Skrevet 31. oktober 2019 #15 Skrevet 31. oktober 2019 2 minutter siden, bloody skrev: Du gikk ikke glippav noe, bare rautende ab etter ab som runka til 2 syltynne damer. Høres jo ut som jeg gikk glipp av moro’a da😭
LineS Skrevet 31. oktober 2019 #16 Skrevet 31. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan selvfølgelig være det. Men da burde du kanskje fortelle hvordan det er det. Og det klarer du vel, uten å legge bilde av det? På samme måte som jeg evner å beskrive min egen seksualitet, uten å måtte illustrere den med bilder. Anonymkode: ddab1...b42 Det er fint for deg at du kan. Jeg har altså lyst til å vise det med et bilde.
LineS Skrevet 31. oktober 2019 #17 Skrevet 31. oktober 2019 4 minutter siden, bloody skrev: Du gikk ikke glippav noe, bare rautende ab etter ab som runka til 2 syltynne damer. Jeg er ikke syltynn.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #18 Skrevet 31. oktober 2019 7 minutter siden, LineS skrev: Det er fint for deg at du kan. Jeg har altså lyst til å vise det med et bilde. Det er jo bare å poste på en av de utallige stedene på nett hvor det er lov. Anonymkode: ddab1...b42
Gjest bloody Skrevet 31. oktober 2019 #19 Skrevet 31. oktober 2019 7 minutter siden, LineS said: Jeg er ikke syltynn. Aha du hadde av rumpen ja ok 😂 Men jeg mente mer... generellt.
LineS Skrevet 31. oktober 2019 #20 Skrevet 31. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare å poste på en av de utallige stedene på nett hvor det er lov. Anonymkode: ddab1...b42 Tror du ikke jeg allerede gjør det? Jeg har insta for eksempel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå