Maaaddepaaadde Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Hei, jeg har akkurat startet i butikk via et nav program. Har fått beskjed fra sjefen at om jeg viser jeg verdig, og om det ikke er plass der kan han alltids trekke i noen tråder, så jeg kan mest sannsynlig få jobb en plass. Er altså i ulønnet arbeid nå og vært fall noen mnd til. Så noen med gode tips? Hva gjør butikk opplevelsen din bra? Om det er noen arbeidsgivere her hva setter dere ekstra pris på at ansatte gjør?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 At du er hyggelig og positiv overfor kunder og kolleger, kommer og går når du skal, ikke tar for mange pauser, er pålitelig og arbeidsvillig, at du etter hvert ser hva som skal gjøres uten å måtte få beskjed om hver eneste ting, ryddig og renslig. Anonymkode: 2bd8e...d75 3
Maaaddepaaadde Skrevet 31. oktober 2019 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: At du er hyggelig og positiv overfor kunder og kolleger, kommer og går når du skal, ikke tar for mange pauser, er pålitelig og arbeidsvillig, at du etter hvert ser hva som skal gjøres uten å måtte få beskjed om hver eneste ting, ryddig og renslig. Anonymkode: 2bd8e...d75 Okei, er det noe mer man kan gjøre? Noe som gjør at man blir ekstra satt pris på som ansatt? 😁 Ønsker virkelig og satse på og få jobbe videre etter å ha vært arbeidsledig i mange år 😅
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 Tenker det er viktig at du står på når du jobber, viser initiativ (at kollegaer ikke tenker å mase på deg eller minne deg på om arbeidsoppgaver), at du er hyggelig med kundene, og du kommer før skiftet ditt begynner. Pluss om du påtar deg andre sine skift hvis de trenger fri/bytte. Anonymkode: c54b2...445
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå