Gå til innhold

Hva er en OK årslønn for deg? Single foreldre :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå tilbudt jobb (straks ferdig utdannet). Med litt ekstra jobb per nnd kan jeg kanskje tjene 600 000 i året, muligens litt til. Turnus vil tillate å jobbe ekstra. Har idag faste utgifter på 25 000 per mnd ca, utenom sparing. Da er mat inkludert. Hva er en OK lønn for dere med barn, uten samboer? Jeg har to barn på 5 og 10 år.. 

Anonymkode: aac1d...ebd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er alene med en unge på tolv, og jeg tjener ca. 600 000 i året. Dette er for meg en (uvant) romslig økonomi. Jeg trenger ikke å spare når jeg handler inn, men har heller ikke dyre vaner.

Hvordan det blir for deg, kommer jo helt an på hva du har regnet inn i de faste utgiftene. Hvis det inkluderer mat, klær, fritidsaktiviteter o.l., vil det vel fungere bra med den lønna. 

Og: uansett er det en god begynnerlønn!  

Anonymkode: e1346...0e3

Skrevet

Jeg er alene med to skolebarn, har en årslønn på 450000. Klarer oss helt ok på det. 

Anonymkode: efb57...873

Skrevet

Har en gutt på 7 år (på deltid) og har en årslønn på 700.000. Det blir noen tusen igjen i måneden men jeg lever ikke en luksuriøs livsstil på noen som helst måte, er rimelig nøktern.

Anonymkode: a2037...14a

Skrevet

Jeg har 350.000 i årslønn...

Anonymkode: 4cf1b...8d7

Skrevet

Jeg har 550.000, 4 barn og ikke noe barnebidrag. Det går akkurat rundt hver måned. Må kjøpe mye brukt.

Anonymkode: cfe19...e7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...