Gå til innhold

Fusjonerer for å bli en gigant på produksjon av søppel på hjul

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne tråden er faktisk ett ganske greit eksempel på hvorfor jeg stort sett velger å henge på Diskusjon.no  

Folk har rett og slett LAANGT bedre peiling på alt av kjøretøy på det forumet, enn her på Kvinneguiden. Her er man bare garantert å få en hel haug med tull og tøys, og folk som har null og niks peiling på det man lurer på...     

Anonymkode: 06464...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden er faktisk ett ganske greit eksempel på hvorfor jeg stort sett velger å henge på Diskusjon.no  

Folk har rett og slett LAANGT bedre peiling på alt av kjøretøy på det forumet, enn her på Kvinneguiden. Her er man bare garantert å få en hel haug med tull og tøys, og folk som har null og niks peiling på det man lurer på...     

Anonymkode: 06464...8e3

Denne posten er et (ikke ett) greit eksempel på hvorfor sånne som deg burde fortsette å henge på diskusjon.no. (diskusjon uten stor D) 

Det er også slik at hvis du oppsøker KVINNEguiden for å skaffe deg kunnskaper om bil så sier det mye mer om deg enn kvinneguiden. Tenk litt på den. 

Til slutt vil jeg bare tilføye at av alle svarene i denne tråden så er ditt det mest usaklige og uinteressante. Og det er ganske godt gjort. 

Anonymkode: 6f9e9...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2019 den 11.34, AnonymBruker skrev:

Jeg kjører Volvo. Uten å være nevneverdig stolt av det. Men jeg er ganske fornøyd. Problemfritt bilhold men forholdsvis kjønnsløs og kjedelig bil. 

Anonymkode: 6f9e9...94c

Volvo med psa motor 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...