AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #21 Del Skrevet 27. november 2019 Denne tråden er faktisk ett ganske greit eksempel på hvorfor jeg stort sett velger å henge på Diskusjon.no Folk har rett og slett LAANGT bedre peiling på alt av kjøretøy på det forumet, enn her på Kvinneguiden. Her er man bare garantert å få en hel haug med tull og tøys, og folk som har null og niks peiling på det man lurer på... Anonymkode: 06464...8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #22 Del Skrevet 27. november 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden er faktisk ett ganske greit eksempel på hvorfor jeg stort sett velger å henge på Diskusjon.no Folk har rett og slett LAANGT bedre peiling på alt av kjøretøy på det forumet, enn her på Kvinneguiden. Her er man bare garantert å få en hel haug med tull og tøys, og folk som har null og niks peiling på det man lurer på... Anonymkode: 06464...8e3 Denne posten er et (ikke ett) greit eksempel på hvorfor sånne som deg burde fortsette å henge på diskusjon.no. (diskusjon uten stor D) Det er også slik at hvis du oppsøker KVINNEguiden for å skaffe deg kunnskaper om bil så sier det mye mer om deg enn kvinneguiden. Tenk litt på den. Til slutt vil jeg bare tilføye at av alle svarene i denne tråden så er ditt det mest usaklige og uinteressante. Og det er ganske godt gjort. Anonymkode: 6f9e9...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kigre Duken Skrevet 2. desember 2019 #23 Del Skrevet 2. desember 2019 På 5.11.2019 den 11.34, AnonymBruker skrev: Jeg kjører Volvo. Uten å være nevneverdig stolt av det. Men jeg er ganske fornøyd. Problemfritt bilhold men forholdsvis kjønnsløs og kjedelig bil. Anonymkode: 6f9e9...94c Volvo med psa motor 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå