AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 I flere mnd. Jeg forstår ikke at noe kan det. Anonymkode: fbee1...6b3
Kim123 Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 ...behandle damer som horer... det er en fin ting...🖕 1
Gjest ByeByeLove Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 Nei, det blir helt uinteressant. Det må være mye mer i relasjonen for at det skal være verdt tida.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 Nei.😊 Kvinne Anonymkode: e93d5...c90 1
Gjest Alterego666 Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 Da ville det ikke BARE være sex. Svaret på spørsmålet ligger i spørsmålet.
kahaki Skrevet 31. oktober 2019 #6 Skrevet 31. oktober 2019 Ja, hadde et slikt «forhold» lenge. Vi hadde noen kvelder sammen her og der (hadde alltid sex selvsagt) hvor vi tilbragte tid. Laget mat sammen, så på gullrekka. Det var jo egentlig akkurat som et forhold, uten tittel. Ingen av oss ønsket tittel heller, og alt var avklart. God gammeldags FFs rett og slett. 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #7 Skrevet 1. november 2019 Ja, ser ingen problemer i det. Heller sex og ingen forhold en forhold og ingen sex. Anonymkode: bb049...2ae 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #8 Skrevet 1. november 2019 ja har hatt flere slike forhold. mann her. har vel da ingenting å behandle damer som horer å gjøre? Anonymkode: 69a92...fc1 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #9 Skrevet 1. november 2019 Det tror jeg er ganske vanlig Anonymkode: 766d3...1ea 1
MuffinStud Skrevet 1. november 2019 #10 Skrevet 1. november 2019 I og med at jeg har bodd på kollektiv med folk jeg ikke ville hatt sex med, så ser jeg vel ikke hvorfor jeg skulle hatt behov for at ei som jeg vil ha sex med ikke skulle bodd der. Høres praktisk ut for min del. Jeg har aldri forstått det behovet noen har for å distansere seg etter å ha hatt sex. At den andre personen er blitt billig/ekkel/oppbrukt fordi man har hatt noe så digg og naturlig som sex. Jeg kan til en viss grad forstå at man kan føle et behov for å gjenopprette personlige barrierer, men bitter avsmak på den andre.... nei. Hvis man er furten på at sexen ikke ble det store fantastiske eventyret man trodde og man er skuffet over at det faktisk "bare" var et normalt menneske under alle de spennende klærne på motparten og man føler seg lurt på noen måte, så har dette mer med forventningene å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #11 Skrevet 1. november 2019 Kunne aldri tenkt meg å bruke ekstra tid (eller andre ressurser) på ei dame hvis det bare var sex jeg var ute etter. Det ligner for mye på prostitusjon. Anonymkode: 8e107...11f 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #12 Skrevet 1. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kunne aldri tenkt meg å bruke ekstra tid (eller andre ressurser) på ei dame hvis det bare var sex jeg var ute etter. Det ligner for mye på prostitusjon. Anonymkode: 8e107...11f Blir ikke helt det samme. De du hadde truffet hadde ikke blitt tvunget til å ha sex, du hadde ikke betalt for det, disse damene hadde heller ikke ligget med 100vis av mannfolk iløpet av et år og hatt det ene og det andre. Jeg har selv hatt friends with benefits, og det har fungert bra for begge parter. Bortsett fra med en , som faktisk fikk følelser for meg og ville gjerne være sammen med meg, men det var uaktuelt , så hun godtok det og vi fortsatte som før.Det ble ganske intimt med alle og alle kysset meg, og jeg ville faktisk kysse dem tilbake og. For å si det sånn, som en annen i tråden , det var et slags forhold uten tittel og at det da var et "åpent" forhold. Så jeg har hatt begge type forhold, men foretrekker det forholdet jeg har nå. For nå er det kun jeg som har sex med hun og vice verca. Hadde jeg blitt singel igjen så hadde jeg gjort som jeg alltid har gjort. Meldt meg inn på datingside , med håp om kjæreste, pluss holdt på som før med mine fwb. Anonymkode: bbfac...c02
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #13 Skrevet 2. november 2019 Enig i at det ikke blir helt det samme, men det blir likevel litt som å betale for sex. Og den tanken orker jeg ikke. FWB er også uaktuelt - for meg ville det oppleves som ganske «skittent» å frikoble sexen fra kjærlighet og følelser. Men det er meg. Mange opplever det åpenbart annerledes. Anonymkode: 8e107...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå