AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Fikk dere noe ut av det? Hjelp til å bearbeide sorgprosessen man går igjennom både før- under- og etter utredningen av barnet? Anonymkode: 739c3...ba3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Kanskje der hun utredes har et slikt tilbud? Tenker det er en fordel å snakke med noen som vet litt om diagnose/prognose og vanlige reaksjoner hos foreldre. For jeg vil jo tro det er helt naturlig og vanlig å reagere, samt ha behov for å snakke om det. Klem Anonymkode: d5ed0...645 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 Nei, i første omgang så kjeppjaget de meg og ga meg skylden. Fikk til slutt en spak unskyldning, thats it, heldigvis er jeg voksen nok tll å sette barnets behov foran meg selv, men de prøvde og ødelegge moren hans. Anonymkode: 5e89d...81f
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, i første omgang så kjeppjaget de meg og ga meg skylden. Fikk til slutt en spak unskyldning, thats it, heldigvis er jeg voksen nok tll å sette barnets behov foran meg selv, men de prøvde og ødelegge moren hans. Anonymkode: 5e89d...81f Trist å høre. Er det du som er barnevernspedagog og som ble meldt til barnevernet? Hvis det er deg, har jeg lest en annen tråd av deg. Håper det ordnet seg for dere og at du og barnet har det bra nå. Anonymkode: 4ed8d...530
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå