Gå til innhold

Hvem tar oftest initativ til sex hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama eller mannen? 

Anonymkode: 2159c...0bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen

Anonymkode: f8af8...ce2

• Liker 2
Skrevet

Begge.😊

Anonymkode: 9a73e...732

Skrevet

Nabokjerringa :)

(sorry, klarte ikke å styre meg...  )

• Liker 5
Skrevet

Jeg (og elskeren), aldri mannen....

Anonymkode: a9bc9...b89

Skrevet

Det er alltid en dame som tar initiativet her, siden vi er to. 

Anonymkode: b8f1b...503

• Liker 3
Gjest ByeByeLove
Skrevet

Det har vært både og. Jeg liker damer som vet hva de vil ha - og viser det.

Skrevet

Mannen. Klar til alle døgnets tider.:fnise::fnise:

Anonymkode: 00a2c...6fa

• Liker 1
Skrevet

Jeg, som altså er dama. Og 90% av gangene blir jeg avvist. Eneste sjansen for å få ja er å få han kåt før han skjønner hva jeg prøver på. 

Anonymkode: 37663...2f8

• Liker 1
Skrevet

Jeg er dama, og er den med høyest sexlyst. Men vi tenner begge på kos og nærhet, så det er veldig lett å lure han til sex, uten at han skjønner at jeg insja. Og ingen av oss avviser en tent partner, siden vi tenner på den andres tenning. Første forholdet jeg har vært i, hvor jeg faktisk får så mye sex som jeg ønsker. 

Anonymkode: e2ae7...801

• Liker 1
Skrevet

Han! Han har den mest kompliserte seksualiteten jeg har vært borti. Kan nesten ikke gjøre noe for å få han i gang😕 han vil være den i kontroll, den som starter greia, gjør all jobben, gir meg så sykt mye oralsex. Så jeg er bortskjemt som faen, men jeg følte at å tenne en mann og skape fine øyeblikk var noe jeg var god på før. Men vi lærer hverandre fremdeles å kjenne, så jeg må bare være observant. 

Har sex nesten hver dag.

Anonymkode: b7970...3c6

• Liker 2
Skrevet

Mannen. 

Anonymkode: 1cef5...ecd

• Liker 1
Skrevet

Jeg i så lang tid at jeg gikk litt lei, og dumpet initiativet på ham. Ble et par uker med mindre sex, men nå har han forstått at han må trå til, og frekvens er oppe i normalt, på hans initiativ. Nå kan jeg forhåpentligvis begynne å ta litt initiativ igjen jeg også. Håper bare at det ikke medfører at han slutter igjen. 

Anonymkode: a9e17...77e

• Liker 1
Skrevet

Meg (dama). Men tror ikke det er fordi jeg har høyere sexlyst, bare at jeg er kjappere...

Anonymkode: fab0a...7c0

Skrevet

Ingen.. vst meg før (dama), men ble avvist hver gang så har slutta helt for å spare selvtillitten

Anonymkode: a9a84...fd0

Skrevet

I mitt siste forhold var det jeg, inntil jeg ble så lei av å bli avvist at jeg bare slutta totalt. Da ble sexen redusert til en kjappis to ganger i måneden på hans initiativ. Sånn kan man ikke ha det, så da gikk jeg.

Anonymkode: c36eb...9e7

Skrevet

Dama kjører showet.

Anonymkode: 870da...aef

Gjest Paramount
Skrevet

Tror aldri jeg blir overgått av en kvinne. (:regn:)

Gjest Alterego666
Skrevet

Over tid er vi ganske likt fordelt, men med noe variasjon i perioder. Hun har oftest lyst på kvelden, jeg mest på morgenen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...