AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Og må det trekkes PR mnd eller eller kjøper du en engangsforsinring? Anonymkode: 3e159...f49
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Når du kjøper forsikring blir du jo kunde der. Du må ikke være det fra før av. Anonymkode: bdd5d...2db 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 Takk. ville kontakte dem på chat men man må jo logge inn og jeg har ikke bruker der. Vet du hvordan betalingen foregår der? kan man kjøpe en hel reiseforsikring som gjelder hlee året eller kjøper man for 90 dageR? Anonymkode: 3e159...f49
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg ville hatt reiseforsikring som dekker hele året. Det er ikke spesielt dyrt. MEN jeg ville styrt unna DnB. Ble frastjålet mobil og lommebok i Hellas for et par år siden og hadde en veldig dårlig opplevelse med dem. De var frekke på telefon og det tok flere måneder og et titalls telefonsamtaler før jeg fikk igjen forsikringspengene Anonymkode: 9bb01...ebf
newman01 Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 Hvorfor skal du ha en reiseforsikring som kun gjelder i en begrenset periode? Er du aldri utafor huset? En skikkelig reiseforsikring gjelder hele året hvorsomhelst, bortsett fra i eget hus. Så om du er på bytur, kino, båttur eller hva som helst og snubler og skader deg kan reiseforsikring gjelde. Blir du frastjålet mobilen gjelder reiseforsikring. Å bare forsikre seg når man er i Hellas er litt tullete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå