Gjest deleted Skrevet 24. mai 2005 #1 Del Skrevet 24. mai 2005 Lurer på når og hvordan man best flytter rabarbra knollene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raberraber Skrevet 24. mai 2005 #2 Del Skrevet 24. mai 2005 Rabarbara er hardfør og tåler sikkert flytting "uansett":) bruk en spade og grav godt rundt knollene, del gjerne rabarbaragjengen om det er mye av dem, og plant på nytt. Jeg vil tro at det er lurere å flytte dem tidolig i sesonngen så de kan vokse seg store og sterke igjen i løpet av sommern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest deleted Skrevet 24. mai 2005 #3 Del Skrevet 24. mai 2005 Tusentakk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Skrevet 24. mai 2005 #4 Del Skrevet 24. mai 2005 .... bare husk ikke sett den for nærme huset.. stokkmaur elsker rabarbara...og de er det jo ikke noen fordel å ha i nærheten av huset..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 2 Skrevet 26. mai 2005 #5 Del Skrevet 26. mai 2005 Vi var på flyttefot tidlig på våren i fjor, og ville ha rabarbraen med oss. Planta den i ei stor krukke, der sto den hele sommeren og vinteren, med så dårlig stell at det er et under at det var liv. Uansett, planta den i et bed nå i vår, og den er så fin som den aldri har vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #6 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg ville ha rabarbra i hagen min, knakk av en stang hos mamma og satte den ned i jorda. Året etter hadde jeg langt mer rabarbra enn vi greide å bruke....... Litt hardfør, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå