AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Iflg NRK er folk fæle til å klikke "Add to cart" knappen i fylla. Overfører man amerikanske forhold til norske, handles det på nett i fylla for fem milliarder i året. Og jeg tror ikke nordmenn er noe dårligere til å handle på nett enn amerikanerne, vi ligger jo i verdenstoppen på netthandel generelt. Har du handlet i fylla på nett? Flere ganger? Og hva er det dummeste eller dyreste du da har kjøpt? Selv kan jeg faktisk ikke huske at jeg noengang har handlet på nett under alkoholpåvirkning, men det kommer nok av at jeg blir så trøtt når jeg er påvirket at jeg sikkert ikke orker Ellers handler jeg i edru tilstand på nettet hele tiden, mer enn jeg handler i vanlige butikker. - kvinne, 52 https://nrkbeta.no/2019/10/30/folk-shopper-for-milliarder-i-fylla-det-kan-gi-en-helt-spesiell-bakrus/ Anonymkode: af58d...f88
Kågebruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Nei har ikke det. Men har handlet dumme ting i edru tilstand.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg blir ikke en annen person av å drikke alkohol, så nei, driver ikke med sånt de få gangene jeg drikker alkohol. Anonymkode: 022d8...804
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 Ved et uhell. Skulle kjøpe persillekvern og endte opp med å bestille 11 av dem istedenfor 1. Anonymkode: 0621a...a18 2
Gjest Tulleruska Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ved et uhell. Skulle kjøpe persillekvern og endte opp med å bestille 11 av dem istedenfor 1. Anonymkode: 0621a...a18 😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #6 Skrevet 31. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ved et uhell. Skulle kjøpe persillekvern og endte opp med å bestille 11 av dem istedenfor 1. Anonymkode: 0621a...a18 Hva gjorde du med dem alle? La til side for julegaver til slekten de neste 10 årene? Anonymkode: af58d...f88
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #7 Skrevet 31. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva gjorde du med dem alle? La til side for julegaver til slekten de neste 10 årene? Anonymkode: af58d...f88 Jeg fikk de for bare noen uker siden, så jeg har ikke bestemt meg ennå. Noen som vil ha persillekvern? 😅 Faren min får ihvertfall én, det var han som ønsket seg en. Har en nevø på tre, men hadde egentlig tenkt å gi ham en ny Pysj til jul, ikke kvern... 🤔 Anonymkode: 0621a...a18 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå