AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Hei! Hvilket forsikringsselskap er best og mest velvillige? Anonymkode: 72174...9f2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Velvillige til hva? Anonymkode: 7e801...1f5
newman01 Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 Du må jo ha en sak for forsikringen dekker deg. De deler ikke ut gratis penger
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 Det finnes ikke ett best forsikringsselskap. Det kommer helt ann på hva du vektlegger med best, hvilken forsikring du skal ha, hvor du bor etc etc. Personlig har jeg veldig god erfaring med bl.a. If. Spør du andre har de bare hatt problemer med If. Det finnes altså ikke noe fasitsvar. Anonymkode: a76d0...03e
Kjetil E Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes ikke ett best forsikringsselskap. Det kommer helt ann på hva du vektlegger med best, hvilken forsikring du skal ha, hvor du bor etc etc. Personlig har jeg veldig god erfaring med bl.a. If. Spør du andre har de bare hatt problemer med If. Det finnes altså ikke noe fasitsvar. Anonymkode: a76d0...03e Har selv IF og kan underskrive på dem. Har bare gode erfaringer med de. Er kanskje ikke de billigste men om man har en god eller dårlig forsikring merker man ikke når man betaler for den. Men derimot når man har brukt for den, det er da man virkelig merker om man har gjort et godt valg. Og jeg er ihvertfall veldig godt fornøyd med IF.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå