AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Min bestmor er en lesehest, og det går i romaner. Jeg har lyst å kjøpe noen bøker til henne i julegave, men selv leser jeg mest krim, og er ikke spesielt bevandret i roman-verdenen. Hun har lest det meste av Lucinda Riley, og vil nok sluke alt som er i samme gate. Vil noen anbefale noen bøker for meg? Helst noen som ikke er så gamle, så jeg er sikker på hun ikke har lest de før. Jeg har kikket på Mariela Årsandøy sin serie "Slekten fra havet" som fordeler seg på 5 bøker. Har noen lest de? Ellers har jeg kikket litt på disse: Jojo Moyes - Over horisonten Hannah Beckerman - Alle våre hemmeligheter Kate Lord Brown - Smykkearven Rhys Bowen - Jenta fra Toscana Sarah Jio - Fioler i mars Jenny Gladwell - Adventsgaven Stef Penney - Under polarstjernen Setter stor pris på hjelp her Anonymkode: 1ddc3...b49
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Bestemoren min elsker alt av jojo moyes, Victoria hislop og lucinda Riley, Eller så får du få henne hekta på en kioskromanserie, da har hun lesestoff i flere år! Anonymkode: 946ae...0fc 2
Rumle Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 Bli hvis du kan-trilogien til Helga Flatland Eller noe av Jón Kalman Stefanssón. Gjerne Sommerlys, og så kommer natten. 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 Ni vilt fremmede - Liane Moriarty Anonymkode: e9bd1...212 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 Da jeg jobbet i bokhandel var Victoria Hislop populær blant dem som leste Lucinda Riley. Det gikk også i Sarah Jio og Santa Montefiore. Anonymkode: 2bffe...f8a 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #6 Skrevet 31. oktober 2019 Gode forslag her. Jeg supplerer med Isabel Allende. Anonymkode: 1246d...415 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #7 Skrevet 1. november 2019 Tusen takk for mange fine forlsag! Setter stor pris på det! Anonymkode: 1ddc3...b49 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #8 Skrevet 1. november 2019 100åringen som hoppet ut av vinduet er en fornøylig roman Anonymkode: e7106...9a2 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #9 Skrevet 1. november 2019 Depresjon på gamleheimen. Anonymkode: 0d56e...7d6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #10 Skrevet 1. november 2019 Cecilia Samartin er et godt tips. Min svigermor er også Lucinda Riley-fan og digger Cecilia Samartin. Bienes hemmelige liv, husker ikke forfatteren i farta. Anonymkode: bdc82...b23 3
Maleficenta Skrevet 1. november 2019 #11 Skrevet 1. november 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Min bestmor er en lesehest, og det går i romaner. Jeg har lyst å kjøpe noen bøker til henne i julegave, men selv leser jeg mest krim, og er ikke spesielt bevandret i roman-verdenen. Hun har lest det meste av Lucinda Riley, og vil nok sluke alt som er i samme gate. Vil noen anbefale noen bøker for meg? Helst noen som ikke er så gamle, så jeg er sikker på hun ikke har lest de før. Jeg har kikket på Mariela Årsandøy sin serie "Slekten fra havet" som fordeler seg på 5 bøker. Har noen lest de? Ellers har jeg kikket litt på disse: Jojo Moyes - Over horisonten Hannah Beckerman - Alle våre hemmeligheter Kate Lord Brown - Smykkearven Rhys Bowen - Jenta fra Toscana Sarah Jio - Fioler i mars Jenny Gladwell - Adventsgaven Stef Penney - Under polarstjernen Setter stor pris på hjelp her Anonymkode: 1ddc3...b49 50 shades 😂😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå