AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Med kjæresten. Det jeg lurer på, han kommer innen 5 minutter sammen med meg. Vi har vært sammen i 2 år. Vi hadde trekant med venninna mi og i det han skulle putte den inn 1 gang kom han, inne i henne! Er dette vanlig? Var det for spennende for han? Eller har det noe med jenta å gjøre, at han synes hun er deiligere enn meg? Jeg har ikke hatt lyst til å gjøre dette men han har mast om det lenge og nå var vi full alle sammen også skjedde det bare. Er lei meg. Han skulle egentlig bruke kondom men det gjorde han ikke. Anonymkode: 5cd87...8b5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Trekant er en ting men med venninna di, uten kondom og noe du egentlig ikke hadde lyst til. Dette forholdet kommer ikke til å vare. Han har vel fantasert mye om henne da, så ble det for spennende/deilig så han kom. Anonymkode: e1331...30d 7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 Kjæresten din er en egoist, det er det som er problemet her. Og dette kommer fra en bifil dame som har hatt planlagt trekant som var ønsket fra alles side og ser på det som en av de gøyeste tingene jeg har prøvd. At han kommer fort er fordi det er en spennende situasjon, det har ingenting med hvordan hun ser ut. Men at han presser på om en situasjon som involverer flere, når han vet du ikke egentlig vil, betyr at han setter sine egne fantasier foran din trygghet og selvfølelse. Det er ikke greit. Han setter også din relasjon til din venninne i fare. Kun for en spennende opplevelse for hans del. Jeg tipper du ikke driver og presser ham til å gjøre seksuelle ting som han ikke er komfortabel med (hadde han vært gira på å la en mann penetrere dere begge f.eks?). Så dette går en vei, i din disfavør. Ville tenkt nøye over om du ønsker å fortsette dette forholdet. Anonymkode: 4765c...6f0 10
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten din er en egoist, det er det som er problemet her. Og dette kommer fra en bifil dame som har hatt planlagt trekant som var ønsket fra alles side og ser på det som en av de gøyeste tingene jeg har prøvd. At han kommer fort er fordi det er en spennende situasjon, det har ingenting med hvordan hun ser ut. Men at han presser på om en situasjon som involverer flere, når han vet du ikke egentlig vil, betyr at han setter sine egne fantasier foran din trygghet og selvfølelse. Det er ikke greit. Han setter også din relasjon til din venninne i fare. Kun for en spennende opplevelse for hans del. Jeg tipper du ikke driver og presser ham til å gjøre seksuelle ting som han ikke er komfortabel med (hadde han vært gira på å la en mann penetrere dere begge f.eks?). Så dette går en vei, i din disfavør. Ville tenkt nøye over om du ønsker å fortsette dette forholdet. Anonymkode: 4765c...6f0 Må legge til at selv om jeg har hatt trekant og synes det er gøy, så hadde det bare føltes superkleint for han jeg har endt opp sammen med. Så da er det ikke en issue. Jeg foreslår det ikke, og driver i alle fall ikke og presser på om det. At noe er gøy betyr ikke at det er noe man ikke kan leve uten. Og om man setter sånne ting først må man ta ansvar selv for å velge seg en kjæreste som faktisk ønsker det. Anonymkode: 4765c...6f0
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 Hun var nok i trangeste laget for han. Anonymkode: d3cbf...806
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #6 Skrevet 31. oktober 2019 Gratulerer, du skal bli stemor om 9 måneder? Anonymkode: bd28b...307
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #7 Skrevet 31. oktober 2019 Nå tar jeg over tråden din, beklager. Men dette provoserer meg noe innmari. Sånne drittsekker av noen menn som bare tenker på seg selv, og ødelegger selvtilliten til den de skal være glad i i samme slengen. Jeg hadde ikke klart å nyte en trekant med mannen min, fordi han hadde vært ukomfortabel. Det er ikke bare uaktuelt fordi han ikke har lyst, det hadde ikke vært noe gøy. Din presser deg til noe du ikke vil, utnytter at dere er fulle, og det du sitter igjen med er at kanskje du ikke er deilig nok fordi han kom fortere i venninna di. Han her gjør virkelig ikke noe godt for selvfølelsen din! Anonymkode: 4765c...6f0 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #8 Skrevet 31. oktober 2019 Da må han ha vært veldig kåt på hun og fikk alt det han var ute etter. Det handlet ikke om å ha sex med dere begge, det handlet om å ha sex med venninna di. Anonymkode: eadec...ab9 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #9 Skrevet 31. oktober 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten din er en egoist, det er det som er problemet her. Og dette kommer fra en bifil dame som har hatt planlagt trekant som var ønsket fra alles side og ser på det som en av de gøyeste tingene jeg har prøvd. At han kommer fort er fordi det er en spennende situasjon, det har ingenting med hvordan hun ser ut. Men at han presser på om en situasjon som involverer flere, når han vet du ikke egentlig vil, betyr at han setter sine egne fantasier foran din trygghet og selvfølelse. Det er ikke greit. Han setter også din relasjon til din venninne i fare. Kun for en spennende opplevelse for hans del. Jeg tipper du ikke driver og presser ham til å gjøre seksuelle ting som han ikke er komfortabel med (hadde han vært gira på å la en mann penetrere dere begge f.eks?). Så dette går en vei, i din disfavør. Ville tenkt nøye over om du ønsker å fortsette dette forholdet. Anonymkode: 4765c...6f0 Signerer. Jeg er også bifil, og i et åpent forhold med en mann, som jeg har trekant sammen med ofte. Og han ville aldri behandlet meg på denne måten, vi går aldri inn i noe sånt uten at vi begge er tiltrukket av den andre dama, og avgjørelser rundt kondombruk tas alltid sammen, og fravikes ikke. (At han kom raskere er forsåvidt vanlig, og betyr ingenting annet enn at settingen var spennende. Min fyr har noen triks i ermet for å holde lengre, siden han ikke vil skuffe noen, men det er jo fordi han har litt erfaring.) Anonymkode: 4e17a...281 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå