Gå til innhold

Jukser du deg brun nå? Hva mener du om folk som gjør det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gjør du det?

Anonymkode: 8bf80...1ca

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Er det virkelig noe jeg gir blaffen i, så er det om folk jukser seg brune. 

Klart, er du med i VM i brunfarge, så kan jeg forstå at det er kjipt når noen jukser. Rett skal være rett!!! 

Skrevet

Jeg bruker lotion med litt farge ja. Rett og slett fordi jeg ser syk ut uten farge. Jeg misunner virkelig de med fin hud i ansiktet og som rocker vinterblek hud året rundt. Jeg digger dere, skulle ønske jeg også kunne - dessverre er ikke det tilfelle. 

Anonymkode: d5794...68f

• Liker 1
Skrevet

Nei, fordi jeg ikke vil ødelegge huden. Hva andre gjør får jeg ikke med meg😂

Anonymkode: 2a26b...e38

• Liker 2
Skrevet

Bruker gradual tan. Har mye synlige blodårer og "gjennomsiktig" blåhvit hud, litt brunfarge gjør at jeg ser ut som om jeg faktisk har puls. 

Anonymkode: 01eb5...117

• Liker 3
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør du det?

Anonymkode: 8bf80...1ca

Hva er dette for noe? 

Er det juks å reise eller å bo i solskinnsland? 

Anonymkode: 8e1a4...26e

• Liker 1
Skrevet

Ja, bruker dove body LOtion med farge. Den er veldig bra. Den funker utmerket 

• Liker 1
Skrevet

Og då kan man også selvfølgelig spise gulrøtter for er betakaroten i dem

• Liker 1
Skrevet

Hvis de vil se oransje ut, eller ødelegge huden, er det deres valg. Jeg har aldri solt meg og aldri vært brun.

Anonymkode: 8fcfb...524

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvis de vil se oransje ut, eller ødelegge huden, er det deres valg. Jeg har aldri solt meg og aldri vært brun.

Tror det var selvbruning hun pratet om, man ødelegger ikke huden sin ved å velge selvbruning fremfor solarium/sol....... 

Anonymkode: d5794...68f

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres kjedelig ut.  Sitter du inne eller i skyggen hele sommeren?  Og hva gjør du på reise?

Skrevet

Ja, brukte faktisk selvbruning i går. Tenker at det er fornuftige og en smule overfladiske mennesker som jukser seg brune. Å faktisk være brun når man er født bleik er jo ikke så sunt.

Skrevet

Jeg legger meg ikke opp i hva andre gjør, selv om jeg synes det er noe merkverdig å være oransje eller knallbrun på vinterhalvåret når man normalt er lys i huden. Jeg gjør ingenting med min lyse hud og er tilfreds med det. 

24 minutter siden, SupaWoman skrev:

Høres kjedelig ut.  Sitter du inne eller i skyggen hele sommeren?  Og hva gjør du på reise?

Nå er ikke jeg den du svarer, men det å sole seg er jo noe helt annet enn å være ute for å gjøre forskjellige aktiviteter eller ærender. Jeg soler meg ikke akkurat når jeg tar meg en skitur. Selv om det er vanlig å dra på sydenferier og ligge som et slakt på stranda er ikke det noe jeg pleier å gjøre og jeg gjør heller andre ting på reiser. Jeg er glad i å reise. Folk liker forskjellige ting. 

Anonymkode: 6f6de...e33

Skrevet

Jeg tok selvbruning i går og gjør det kanskje 1-2ganger i måneden på høst og vinterhalvåret, hva andre gjør med hudfargen sin mener jeg ingenting om

Skrevet
På 1.11.2019 den 6.23, Cinnamondiva skrev:

Ja, bruker dove body LOtion med farge. Den er veldig bra. Den funker utmerket 

Farger den av på klærne?

Anonymkode: 63a75...f82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...