Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #1 Skrevet 24. mai 2005 Så et kjempefint sigøynerskjørt i butikken i dag, men jeg lurer litt på hvilke sko som er fine til??? Greit nok med sandaler, men bruker dere sånne indianermokasiner til? Må ha litt tips her, før jeg kjøper
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 24. mai 2005 #2 Skrevet 24. mai 2005 Ja, indianermokasiner kan fint gå ann det. Har et par selv og kommer absolutt til å bruke de sammen med signøynerskjørtene mine.
Morea Skrevet 25. mai 2005 #3 Skrevet 25. mai 2005 Apropos signøynerskjørt. Er det noen som har sett noen litt mer spesielle? Altså, de er fine disse helt hvite og sorte osv, men noen som dere synes er litt ekstra fine? Har så lyst på ett til sommeren! Så for å ikke bare snike meg inn på tråden for egen vinnings skyld: :oops: Mokasiner går helt fint til slike skjørt. Men synes også flate, litt rustikke sandaler er fint, og det er jo veldig in i år også. Også wedges og sånne espadrill-sko.
Gjest Gjest akkurat nå... Skrevet 25. mai 2005 #4 Skrevet 25. mai 2005 Hva er sigøynerskjørt? (link?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå