Gå til innhold

til menn : sleiker dere fitte på ONS?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kommer an på hvor sterk lukten er. Og hvordan fitta ser ut.

Anonymkode: b3505...0e3

hva mener du med ser ut :)?

Anonymkode: 221f3...02d

Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Mange menn finner mye nytelse i å slikke fitte. 9 av 10 menn gjør dette med glede, resten kan bare drite i å få BJ eller en ny sjanse. 

Anonymkode: 677a6...191

Du har helt rett i det. Tviler på at mange slikker for å være snill mot onsen. Det er nok heller at fristelsen blir for stor, noen ganger uimotståelig.

Endret av Paramount
Skrevet

No way. Slikker bare ei gullmus jeg er sammen med. Du vet gullkalven og musa😂

Anonymkode: 0608b...9a3

Skrevet
7 minutter siden, Kvelertak skrev:

69 stillingen på ons = 😍

Njaaa, vet ikke. Tror jeg er mer på 100% fokus enten den ene aller den andre veien, men funker det for deg, så tommel opp👍

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet
5 minutter siden, Påkrevd skrev:

Njaaa, vet ikke. Tror jeg er mer på 100% fokus enten den ene aller den andre veien, men funker det for deg, så tommel opp👍

Enig der, en ting om gangen. Men fikk akkurat veldig lyst til å ligge på siden, med hodet mellom to deilige myke lår, og samtidig kjenne noe der nede. Ikke så verst det heller da ;).

Skrevet
1 minutt siden, Paramount skrev:

Enig der, en ting om gangen. Men fikk akkurat veldig lyst til å ligge på siden, med hodet mellom to deilige myke lår, og samtidig kjenne noe der nede. Ikke så verst det heller da ;).

Aldri feil å utforske hverandre så lenge begge er med👍 Man vet ikke hva man liker/ikke liker før man har prøvd😉

• Liker 1
Skrevet

Det kommer veldig naturlig for meg. Også på ons. Blir kanskje slik når man er så glad i det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt slikket flere ganger på ons.Han siste jeg var på date med han slikket som en gud. Tenk hva jeg hadde gått glipp av om han ikke ville ha gjort det selv om det var første gang vi hadde sex.

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Mange menn finner mye nytelse i å slikke fitte. 9 av 10 menn gjør dette med glede, resten kan bare drite i å få BJ eller en ny sjanse. 

Anonymkode: 677a6...191

Hvor har du 9 av 10 fra? Det er ingen grunn til å tro at tallet er så høyt. Mitt inntrykk er at det snarere er 50/50. Og selv for dem som liker å slikke, er det god grunn til å være forsiktig med folk man ikke kjenner helsestatus på. Bare apekatter som kjører på uten å tenke.

Anonymkode: b3ce9...e7f

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Aldri i livet! Vet ikke om hun er frisk eller syk.

Anonymkode: aaab1...ab6

Men å putte inn pikken er null problem?

Anonymkode: 75966...1a0

• Liker 9
Skrevet

Ja.

Anonymkode: e332c...3c0

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri i livet! Vet ikke om hun er frisk eller syk.

Anonymkode: aaab1...ab6

Det ser og lukter man 

Anonymkode: dad2f...297

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men å putte inn pikken er null problem?

Anonymkode: 75966...1a0

Altså, menn har pult horer som henger på gatehjørner helt siden det fantes gatehjørner og horer der. Men å slikke en gatehore er jo langt over idioti-grensa både jackass og dirty sanchez valgte å teste.

Dog det finnes sikkert millioner av menn i verden som gjør det likevel :spy::kvalm:

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør dere :)?

Jeg har ikke ONS, men jeg hadde i alle fall aldri hatt ubeskyttet sex med en ONS!!!!! 

Jeg er ikke keen på verken gonore , hiv eller hepatitt osv osv.  - noe som smitter via ubeskyttet oralsex. 

• Liker 5
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

De farlige sykdommene som hiv smitter uansett svæært sjeldent ved oralsex .. det er nesten ikke mulig om man ikke har sår i munnen da

Ja, for det er jo heeeeeeelt umulig at du har et lite mikroooooskopisk sår i munnen LOL. Gonore i halsen driter du bare i? 

Flere damer har fått HIV etter å gi blowjob også, det er faktisk ikke så vanskelig. 

Anonymkode: 41d3f...14d

• Liker 3
Skrevet

ber han alltid bruke kondom om vi har sex vaginalt men har hendt at jeg har sugd uten. Stopper lenge før han kommer da. Og svelger aldri sæd. da er vel ikke sjansene så store? Står at ihvertfall hiv er vanskelig å få ved oralsex. Gonore vil man merke med halsbettenelse og da er det jo bare å sjekke seg ? Desutten står det at klamydiainfekjon går over av seg selv i munnen. Kondomen er allltid på ved vanlig sex da. Om det er et ONS. Ts

• Liker 1
Skrevet

JA det er jo ren fornæylse å slikke en kåt fitte ...

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Jeg har ikke ONS, men jeg hadde i alle fall aldri hatt ubeskyttet sex med en ONS!!!!! 

Jeg er ikke keen på verken gonore , hiv eller hepatitt osv osv.  - noe som smitter via ubeskyttet oralsex. 

Herpes ❤️

Skrevet

Aldri i livet til overskriften.. 

Anonymkode: 0608b...9a3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...