kaleidoskop Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg har en 15 år eldre søster som er gift med en bra mann. Vi har ikke et nært forhold, møtes ca 6 ganger i året og det er hyggelig. Snakker løst og fast om overfladiske ting. Hyggelig og greit. Men mannen hennes har blitt veldig tynn i håret. Og han legger håret fra ene siden til andre. Men det er bare en tynn masse som minner om fin stålull på toppen. Tar han det bort blir det munkesveis. Jeg tror han hadde blitt fin med å fjerne alt håret, nå ser det litt desperat ut i mine øyne. Jeg vet det ikke er mitt "problem" men er det en fin måte jeg kan fortelle han at hentesveisen ikke fungerer? Han er litt "sårbar" vanskelig å si de direkte. Jeg har også nevnt at jeg tror han hadde vært fin uten hår, men det er vist litt hellig det som er på toppen. Søster bryr seg ikke, de er ikke spesielt opptatt av "klær og mote"
Gjest O.G. Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 1 minutt siden, kaleidoskop skrev: Jeg har en 15 år eldre søster som er gift med en bra mann. Vi har ikke et nært forhold, møtes ca 6 ganger i året og det er hyggelig. Snakker løst og fast om overfladiske ting. Hyggelig og greit. Men mannen hennes har blitt veldig tynn i håret. Og han legger håret fra ene siden til andre. Men det er bare en tynn masse som minner om fin stålull på toppen. Tar han det bort blir det munkesveis. Jeg tror han hadde blitt fin med å fjerne alt håret, nå ser det litt desperat ut i mine øyne. Jeg vet det ikke er mitt "problem" men er det en fin måte jeg kan fortelle han at hentesveisen ikke fungerer? Han er litt "sårbar" vanskelig å si de direkte. Jeg har også nevnt at jeg tror han hadde vært fin uten hår, men det er vist litt hellig det som er på toppen. Søster bryr seg ikke, de er ikke spesielt opptatt av "klær og mote" Hvorfor skal du fortelle din svoger noe som helst?
solmåneogstjerner Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 (endret) Haha. Har litt vanskelig for å tro at du er seriøs altså. La han ha håret som han vil. Det er ikke din business. Er ikke din mann engang. Endret 31. oktober 2019 av solmåneogstjerner 8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 La mannen ha hentesveis tenker jeg. Anonymkode: b6eb4...2da 6
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 4 minutter siden, kaleidoskop skrev: Jeg har en 15 år eldre søster som er gift med en bra mann. Vi har ikke et nært forhold, møtes ca 6 ganger i året og det er hyggelig. Snakker løst og fast om overfladiske ting. Hyggelig og greit. Men mannen hennes har blitt veldig tynn i håret. Og han legger håret fra ene siden til andre. Men det er bare en tynn masse som minner om fin stålull på toppen. Tar han det bort blir det munkesveis. Jeg tror han hadde blitt fin med å fjerne alt håret, nå ser det litt desperat ut i mine øyne. Jeg vet det ikke er mitt "problem" men er det en fin måte jeg kan fortelle han at hentesveisen ikke fungerer? Han er litt "sårbar" vanskelig å si de direkte. Jeg har også nevnt at jeg tror han hadde vært fin uten hår, men det er vist litt hellig det som er på toppen. Søster bryr seg ikke, de er ikke spesielt opptatt av "klær og mote" Her tar du dundrende feil. Det funker åpenbart for ham. Om det ikke funker for deg har mindre enn 0 å bety i denne sammenheng. Anonymkode: 66caa...e98 10
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #6 Skrevet 31. oktober 2019 ikke din sak Anonymkode: 25620...e32 4
kaleidoskop Skrevet 31. oktober 2019 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Her tar du dundrende feil. Det funker åpenbart for ham. Om det ikke funker for deg har mindre enn 0 å bety i denne sammenheng. Anonymkode: 66caa...e98 Greit det ikke er mitt problem, men hentesveis funker ikke for noen 😂 de tror de kommer unna med det, men la oss være realistisk. Han er tynnere på toppen en trumpen
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #8 Skrevet 31. oktober 2019 Hvorfor er det så viktig for deg å diktere andre menneskers hårsveis? Anonymkode: 59150...0dc 7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #9 Skrevet 31. oktober 2019 4 minutter siden, kaleidoskop skrev: Greit det ikke er mitt problem, men hentesveis funker ikke for noen 😂 de tror de kommer unna med det, men la oss være realistisk. Han er tynnere på toppen en trumpen Som du ser, funker det for ham. Det er det som betyr noe. Jo før du innser dette, jo bedre liv får du. Anonymkode: 66caa...e98
Roci Skrevet 31. oktober 2019 #10 Skrevet 31. oktober 2019 23 minutter siden, kaleidoskop skrev: Jeg har en 15 år eldre søster som er gift med en bra mann. Vi har ikke et nært forhold, møtes ca 6 ganger i året og det er hyggelig. Snakker løst og fast om overfladiske ting. Hyggelig og greit. Men mannen hennes har blitt veldig tynn i håret. Og han legger håret fra ene siden til andre. Men det er bare en tynn masse som minner om fin stålull på toppen. Tar han det bort blir det munkesveis. Jeg tror han hadde blitt fin med å fjerne alt håret, nå ser det litt desperat ut i mine øyne. Jeg vet det ikke er mitt "problem" men er det en fin måte jeg kan fortelle han at hentesveisen ikke fungerer? Han er litt "sårbar" vanskelig å si de direkte. Jeg har også nevnt at jeg tror han hadde vært fin uten hår, men det er vist litt hellig det som er på toppen. Søster bryr seg ikke, de er ikke spesielt opptatt av "klær og mote" Hvis ikke en gang søsteren din bryr seg om det, så er det virkelig ikke noe problem 10
kaleidoskop Skrevet 31. oktober 2019 Forfatter #11 Skrevet 31. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Som du ser, funker det for ham. Det er det som betyr noe. Jo før du innser dette, jo bedre liv får du. Anonymkode: 66caa...e98 Ja, det funker med at han blir gjort narr av... Auch, bedre liv for meg ja. Jeg har ikke sagt noe til svoger annet en at jeg tror han hadde kledd å være skinna. Jeg har ikke bedt han om å klippe seg. Men jeg tror oppriktig han hadde sett bra ut. Men skjønner at dette ikke er mitt bord 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #12 Skrevet 31. oktober 2019 Mulig hentesveisen gir ham mer selvtillit. Da er det i så fall dårlig gjort å si noe. Tror taushet er gull i denne sammenheng. Anonymkode: 2875c...cb3 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #13 Skrevet 31. oktober 2019 1 minutt siden, kaleidoskop skrev: Ja, det funker med at han blir gjort narr av... Auch, bedre liv for meg ja. Jeg har ikke sagt noe til svoger annet en at jeg tror han hadde kledd å være skinna. Jeg har ikke bedt han om å klippe seg. Men jeg tror oppriktig han hadde sett bra ut. Men skjønner at dette ikke er mitt bord Da har du lært noe i dag også:-) Anonymkode: 66caa...e98 5
kaleidoskop Skrevet 31. oktober 2019 Forfatter #14 Skrevet 31. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor er det så viktig for deg å diktere andre menneskers hårsveis? Anonymkode: 59150...0dc Er ikke viktig. Jeg stilte et spørsmål Det er familie, jeg bryr meg om dem. Jeg ser jo at han er pussig på håret. Et desperat forsøk på å ikke eldes? Jeg er jo ikke den eneste som ser det, er jo en snakkis bak ryggen hans. Hva de sier feks på jobben hans aner jeg ikke. Det er ikke et "problem" jeg på død og liv må gjøre noe med. Men tenkte å spørre om noen hadde tips. 2
kaleidoskop Skrevet 31. oktober 2019 Forfatter #15 Skrevet 31. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Da har du lært noe i dag også:-) Anonymkode: 66caa...e98 Tusen tusen takk. Livet mitt er herved beriket 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #16 Skrevet 31. oktober 2019 Du trenger ikke si noe som helst. Anonymkode: c9e4d...9bb
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #17 Skrevet 31. oktober 2019 Det er ikke din plass å si. Det er som å si en med alvorlig acne at de hadde kledd å ikke ha acne, eller å fortelle en overvektig at de hadde kledd å slanke seg. Det er upassende. Anonymkode: 2082f...dbb 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #18 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg forstår deg, for jeg henger meg opp i masse rare ting, sånn som du gjør nå. Du har sagt det til han,og du har tydeligvis sagt det til din søster, de driter i det og da er det ikke noe mer du kan gjøre😊 Anonymkode: a9a96...c99 3
kaleidoskop Skrevet 31. oktober 2019 Forfatter #20 Skrevet 31. oktober 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Det er ikke din plass å si. Det er som å si en med alvorlig acne at de hadde kledd å ikke ha acne, eller å fortelle en overvektig at de hadde kledd å slanke seg. Det er upassende. Anonymkode: 2082f...dbb Acne Kan man ikke gjøre noe med, overvekt har med helse å gjøre. Jeg har fortalt mannen min at nå er det på tite å ta grep. Sunnere middag hei g ikke kake på jobb hver dag. Jeg er glad i han og vil han skal leve lenge og være frisk. Til fremmede og bekjente sier man ikke noe om overvekt. Til familie og folk man bryr seg om sier man noe. Hentesveisen har kun med estetikk å gjøre. Jeg trenger ikke si noe. Men det kunne lett vært noe man kan gjøre noe med. Hår vokser også ut... Hmmm, tenker utfordring. Jeg og han skinner oss begge to 👍🏻😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå