AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Del Skrevet 31. oktober 2019 Eller er den tittelen forbeholdt de med fagbrev? Anonymkode: 588ff...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Del Skrevet 31. oktober 2019 De med fagbrev er barne- og ungdomsarbeidere. Jeg har sett pedagogisk medarbeider brukt om ufaglærte, men om det er «riktig» tør jeg ikke si. Anonymkode: 1493a...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Del Skrevet 31. oktober 2019 Jeg syntes de kan de. Assistentene på min avdeling jobber ikke som noens "assistenter", de jobber pedagogisk på lik linje med meg (som er pedagog). Anonymkode: 2e155...dfc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Del Skrevet 31. oktober 2019 Syns det høres helt rimelig ut Anonymkode: 397d8...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #5 Del Skrevet 31. oktober 2019 Det er ikke en beskytta tittel, og slik jeg tolker det så betyr det at man jobber med pedagogikk i hverdagen. Og enhver barnehageassistent og assistent på skole med litt respekt for jobben sin, bruker pedagogikk hver dag. Så ja. Anonymkode: cdea1...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkløver Skrevet 31. oktober 2019 #6 Del Skrevet 31. oktober 2019 Stillingstittel til en assistent i barnehage er pedagogisk medarbeider ja de med fagbrev er gjerne 'barne og ungdomsarbeider' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #7 Del Skrevet 1. november 2019 Nei! Forsøk på inflasjon i stillingsbetydelig. Syntes pedagogisk leder er drøyt nok. Førskolelærer kalte vi det før. Anonymkode: 943e8...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #8 Del Skrevet 1. november 2019 Mitt inntrykk er at "pedagogisk medarbeider" brukes om ufaglærte, spesielt i enkelte private barnehager. Hos oss har vi assistenter, fagarbeidere og ped.ledere. Barnehagelærer er hva de utdannet seg til, men tittelen på jobb er ped.leder. Med tittel som barnehagelærer/førskolelærer så har man mindre ansvar og færre tillegg enn en pedagogisk leder, som har leder i tittelen sin. Anonymkode: ba0bd...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #9 Del Skrevet 2. november 2019 På barna mine sin skole står alle medarbeidere, også de jeg trodde var assistent/fagarbeider, oppført med undervisningsstilling på hjemmesiden Anonymkode: 1df0c...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 2. november 2019 #10 Del Skrevet 2. november 2019 De kan vel kalle seg hva de vil, men hva de faktisk er, ja, det er ufaglærte barnehagetanter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå