Gå til innhold

Er dette utroskap eller voldtekt? Har han rett til å være sur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 18 og han 24. Vi var på fest forrige helg og jeg ble veldig full. Jeg husker nesten ingenting av festen. Jeg våknet opp på et soverom med to menn som hadde sex med meg. Jeg så bare at de kledde på seg og gikk inn på stuen mens jeg lå på rommet alene. Jeg lå naken på en seng og det var sæd på kroppen min og inni vagina. Jeg husker INGENTING. Han begynte å lete etter meg og kom inn på rommet og tror jeg har vært utro. Jeg husker bare at har snakket med de guttene men husker ikke at jeg gikk inn på rommet. Jeg vil jo ikke være utro fordi jeg elsker kjæresten min.

Har ikke snakket med han siden. Han svarer ikke på meldingene mine og vil ikke høre hva jeg har å si. Jeg er så lei meg.

Anonymkode: b0314...38f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik du forklarer dette så burde du gå til politiet for å anmelde det. Har du vært så full at du ikke husker noe så burde heller ikke disse mennene hatt sex med deg da du ikke er i stand til å samtykke. 

• Liker 46
Skrevet

Høres ut som voldtekt! Anbefaler deg å ta kontakt med legevakt/voldtektsmottak i kommunen din. 

Anonymkode: a75d6...519

• Liker 33
Skrevet

Du burde umiddelbart gått til legen og doptestet deg, mulig du ble dopa. Er det mange dager siden, mulig det ikke er for sent å teste

Anonymkode: b04e3...bdd

• Liker 7
Skrevet

Tar seg veldig dårlig ut å slutshame et mulig voldtektsoffer. Når det er sagt, er jeg egentlig ikke overrasket over hva som kommer frem på anonyme fora.

Anonymkode: 16213...2c7

• Liker 13
Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk tør å bli så fulle, og noen tror jeg til og med synes det er gøy. Vonde ting kan skje om man ikke har kontroll, og det hadde ikke jeg turt. Når det er sagt så er saken her lagt frem som en voldtekt, men jeg skjønner veldig godt at det er vanskelig å bevise for deg og vanskelig å tro på for kjæreste. Klem til deg i en vanskelig tid fremover. Jeg anbefaler fremover å evt. bli så full når det kun er kjæreste du stoler 100% på som er tilstede.

Anonymkode: 64a9b...7bc

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke at folk tør å bli så fulle, og noen tror jeg til og med synes det er gøy. Vonde ting kan skje om man ikke har kontroll, og det hadde ikke jeg turt.

Liten påminnelse om at voldtekt aldri er offerets skyld. Sånn i tilfelle det er noen som leser dette og tar det til seg.

• Liker 20
Skrevet

Slik dette blit fremstil, så høres det jo ut som voldtekt, ja. Ingen tvil. Men alle historier har flere sider.

Men, synes ikke typen din reagerer så rart heller. Fra hams ståsted så kom han jo inn i et rom hvor du uten tvil hadde hatt sex med andre, og du "kom til deg selv" og virket sikkert ikke full nok til at dette var ufrivillig. Skjønner veldig godt at han reagerte som han gjorde.

Anonymkode: ef3e4...9b1

• Liker 1
Skrevet

Syns svarene her er helt hårreisende.

Du ble voldtatt, TS. Ingen tvil om det.

Anonymkode: 4a18e...3c7

• Liker 18
Skrevet

Kjæresten din har rett til å føle akkurat det han vil. At han ikke forstår situasjonen din er noe helt annet. 

Anonymkode: bc001...060

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liten påminnelse om at voldtekt aldri er offerets skyld. Sånn i tilfelle det er noen som leser dette og tar det til seg.

Nei, det er det ikke. Men det er lov til å låse døra når man går og ikke sette opp skilt om at man er på ferie. Jeg forsvarer ikke tyver av den grunn, og voldtektsfolk er virkelig så grusomt at jeg ikke skjønner hvordan noen kan få seg til det uansett hvor forsvarsløs eller tynnkledd offeret var (da er det bare enda verre). 

Anonymkode: 64a9b...7bc

• Liker 2
Skrevet

Du ble absolutt voldtatt. Du bør oppsøke voldtektsmottak og anmelde overgriperne. Kjæresten din bør støtte deg i stedet for å være sur.

Ikke bry deg om de her inne som kaller deg ekkel eller forsøker å legge skylden over på deg. Man kan jo håpe på at disse personene blir påkjørt og dør i løpet av ettermiddagen, men ettersom verden ikke er rettferdig må man nesten bare heve seg over provokasjonsforsøkene så godt man klarer.  

• Liker 10
Skrevet (endret)

Innlegget er ryddet for svar til slettet innhold.

Ts - kom deg til politiet og anmeldt dette!

Anonymkode: d6f3a...7a4

Endret av Elaine Marley
  • Liker 8
Skrevet

Vanskelig å vite om det var voldtekt eller ikke, men det ser jo ikke bra ut dersom den ene mannen var edru, og du hadde blackout. Uansett er reaksjonen fra kjæresten din helt på jordet, dette er jo en tid hvor han burde støttet deg og prøvd å hjelpe, ikke ghoste deg. Har du en venninne du kan snakke med, som kan hjelpe deg gjennom dette? Kjæresten hadde jeg avskrevet etter noe sånt. Hvorfor passet han ikke på deg på festen liksom? Jeg har hatt rene pulevenner som viser mer omsorg for meg enn dette.

Anonymkode: a497d...733

• Liker 5
Skrevet

Du ble voldtatt. Du var ikke utro. Du var for full til å gjøre motstand evt så var du bevisstløs. Har opplevd akkurat det samme, men jeg hadde ikke kjæreste. Noen ekle menn bare forsyner seg om kvinnen er for full og blækker

• Liker 5
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Innlegget er ryddet for brukerdebatt.

Anmeld! Selvfølgelig er det voldtekt. Møkka knulla jo ei som ikke er i stand til å si ja og nei, og forsvare seg. De hører ikke til i det fri for å si det sånn. De der fortjener en på trynet👊🏻, og det gjør de som forsvarer sånt møkk som voldtekt også. Idiotisk at ikke typen din tror deg. Hadde han vært mann nok så hadde han oppsøkt idiotene så de fikk seg en på trynet for å ha gjort sånn mot dama hans!

Endret av Elaine Marley
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 18 og han 24. Vi var på fest forrige helg og jeg ble veldig full. Jeg husker nesten ingenting av festen. Jeg våknet opp på et soverom med to menn som hadde sex med meg. Jeg så bare at de kledde på seg og gikk inn på stuen mens jeg lå på rommet alene. Jeg lå naken på en seng og det var sæd på kroppen min og inni vagina. Jeg husker INGENTING. Han begynte å lete etter meg og kom inn på rommet og tror jeg har vært utro. Jeg husker bare at har snakket med de guttene men husker ikke at jeg gikk inn på rommet. Jeg vil jo ikke være utro fordi jeg elsker kjæresten min.

Har ikke snakket med han siden. Han svarer ikke på meldingene mine og vil ikke høre hva jeg har å si. Jeg er så lei meg.

Anonymkode: b0314...38f

Hvis de hadde sex med deg mens du var bevisstløs eller ute av stand til å gi et reelt samtykke så var det voldtekt.

• Liker 4
Skrevet

Ja, så Ts ble voldtatt og bør dra til lege for sjekk og til politi for å anmelde. Neste gang være forsiktig med å helle innpå. Det kan jo være at noe ble puttet oppi drinken hennes og. 

Så mye som det har vært opp igjennom tidene med jenter som drikker seg dritings, blir voldtatt og husker ingenting... hvorfor lærer man ikke av andre? 

Anonymkode: 4041f...799

• Liker 1
Skrevet

For en grusom situasjon du har blitt satt i ufrivillig. Dette er ikke din skyld. Det er heller ikke ditt ansvar. Ikke hør på dem som prøver å gi deg skylden. Du var for full til å samtykke, og har vært utsatt for en smertefull hendelse du skulle ha vært skånet for. 
Ville kontaktet voldtektsmottak og politi. 

Husk, det var aldri din skyld ❤️ Du er ikke verken skitten eller ekkel. Du var bare uheldig og havnet på feil sted til feil tid. Det er ulovlig å ha sex med noen som ikke kan samtykke, noen som er for full eller noen som sover. De skulle ikke ha hatt sex med deg da de ikke fikk noe samtykke. Da er dette heller ikke utroskap, men voldtekt.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...