Paw Patrol Skrevet 1. november 2019 #21 Skrevet 1. november 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvor vanlig det er at en mann som ikke er omskåret har en penis med bar glans i slapp tilstand. Ønsker primært svar fra kvinner som har erfart det. Anonymkode: ddf6e...b03 En Willoch er vel like vanlig som nisselue ville jeg tro... 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #22 Skrevet 1. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Målt på undersiden? Da snakker vi om mye mer enn 23 cm. Nei, her måles det korrekt. BPEL er det som gjelder. Anonymkode: b1c02...7d2 BPEL? Forklar. 😡 Anonymkode: ddf6e...b03 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #23 Skrevet 1. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: BPEL? Forklar. 😡 Anonymkode: ddf6e...b03 BPEL = BONE PRESSED ERECT LENGTH. Anonymkode: b1c02...7d2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #24 Skrevet 1. november 2019 Nå spurte du egentlig kvinner, men som mann som er slik du beskriver oppfatter jeg det som uvanlig. Enten det skyldes omskjæring eller ikke har jeg kun sett det veldig sjeldent. I motsetning til det mange sier sliter jeg ikke med følsomheten, tvert om er jeg litt for følsom. Kommer ofte veldig fort, spesielt ved oralt stimuli. Anonymkode: 200a1...c60
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå