AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Lurer på hvor vanlig det er at en mann som ikke er omskåret har en penis med bar glans i slapp tilstand. Ønsker primært svar fra kvinner som har erfart det. Anonymkode: ddf6e...b03
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Det er da et valg? Bare å trekke forhuden tilbake. Anonymkode: b25a7...d8e
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da et valg? Bare å trekke forhuden tilbake. Anonymkode: b25a7...d8e Det vet jeg, men når den er bar uten at en har gjort det. Anonymkode: ddf6e...b03
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 Det er vondt. Jeg ser ikke for meg at noen gjør det frivillig. Anonymkode: 8e4b0...3f5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vondt. Jeg ser ikke for meg at noen gjør det frivillig. Anonymkode: 8e4b0...3f5 Hva er vondt? 😎 Anonymkode: ddf6e...b03
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #6 Skrevet 31. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er vondt? 😎 Anonymkode: ddf6e...b03 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vondt. Jeg ser ikke for meg at noen gjør det frivillig. Anonymkode: 8e4b0...3f5 Jeg ser for meg at omtrent alle gjør det frivillig. Trenger ikke gjøre det en gang, det er bare å se på ei som kler av seg, og kuken kler av seg synkront. Anonymkode: b25a7...d8e
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #7 Skrevet 31. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser for meg at omtrent alle gjør det frivillig. Trenger ikke gjøre det en gang, det er bare å se på ei som kler av seg, og kuken kler av seg synkront. Anonymkode: b25a7...d8e Spørsmålet til TS var bart hode, uten at penis er erigert. Er det veldig vanlig? Anonymkode: ddf6e...b03
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #8 Skrevet 31. oktober 2019 18 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er vondt? 😎 Anonymkode: ddf6e...b03 Å gå med forhuden tilbaketrukket er vondt hvis man har klær på. Anonymkode: 8e4b0...3f5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #9 Skrevet 31. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å gå med forhuden tilbaketrukket er vondt hvis man har klær på. Anonymkode: 8e4b0...3f5 Så de som er omskåret har det også vondt? Anonymkode: ddf6e...b03
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #10 Skrevet 31. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Så de som er omskåret har det også vondt? Anonymkode: ddf6e...b03 Ikke etter de første ukene. Glans vil bli keratinisert (enkelt sagt, fortykket), slik at den blir litt mindre følsom. Anonymkode: 8e4b0...3f5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #11 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg har vært borti det to ganger. Han ene har bare ikke nisselue. Han andre var omskjært og bart hode han også heletiden. De blir bare mindre følsomme på hodet men d gjør jo ikke noe. Anonymkode: a6be4...957 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #12 Skrevet 31. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært borti det to ganger. Han ene har bare ikke nisselue. Han andre var omskjært og bart hode han også heletiden. De blir bare mindre følsomme på hodet men d gjør jo ikke noe. Anonymkode: a6be4...957 Ja, det er vel en fordel. Han klarer vel å holde utløsningen tilbake lenger da. 😇 Anonymkode: ddf6e...b03 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #13 Skrevet 1. november 2019 Det kjekke med bart hode er at den er mer robust, utholdende og ren. Husker at en som barn hadde forhud, men at når korpus cavernosum begynte å vokse betydelig så fulgte ikke huden med i samme tempo. Jeg har aldri slitt med utholdenheten, hygienen eller ubehag under aktivitet. Med et olon som er drøyt 6 cm i diameter, og en omkrets på 18 cm, så er det en absolutt fordel med utholdenhet når det ofte tar noe tid før en kvinne venner seg til størrelsen, selv langt inn i et forhold. Det at en vet at en holder, og at hun merker på deg at du har kontroll, gjør samleiet til en opplevelse for begge. Så min erfaring er at bart hode på penis er bare en fordel. 23/18 over og ut. Anonymkode: b1c02...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #14 Skrevet 1. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kjekke med bart hode er at den er mer robust, utholdende og ren. Husker at en som barn hadde forhud, men at når korpus cavernosum begynte å vokse betydelig så fulgte ikke huden med i samme tempo. Jeg har aldri slitt med utholdenheten, hygienen eller ubehag under aktivitet. Med et olon som er drøyt 6 cm i diameter, og en omkrets på 18 cm, så er det en absolutt fordel med utholdenhet når det ofte tar noe tid før en kvinne venner seg til størrelsen, selv langt inn i et forhold. Det at en vet at en holder, og at hun merker på deg at du har kontroll, gjør samleiet til en opplevelse for begge. Så min erfaring er at bart hode på penis er bare en fordel. 23/18 over og ut. Anonymkode: b1c02...7d2 Mulig dette kommer som en overraskelse på deg siden du tydeligvis er hetrofil mann og derfor har liten erfaring med sex med menn, men de aller fleste andre menn har heller ikke problemer med disse tingene selv om de har tilstrekkelig forhud til å dekke glans. Anonymkode: 0e9d0...3c2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #15 Skrevet 1. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kjekke med bart hode er at den er mer robust, utholdende og ren. Husker at en som barn hadde forhud, men at når korpus cavernosum begynte å vokse betydelig så fulgte ikke huden med i samme tempo. Jeg har aldri slitt med utholdenheten, hygienen eller ubehag under aktivitet. Med et olon som er drøyt 6 cm i diameter, og en omkrets på 18 cm, så er det en absolutt fordel med utholdenhet når det ofte tar noe tid før en kvinne venner seg til størrelsen, selv langt inn i et forhold. Det at en vet at en holder, og at hun merker på deg at du har kontroll, gjør samleiet til en opplevelse for begge. Så min erfaring er at bart hode på penis er bare en fordel. 23/18 over og ut. Anonymkode: b1c02...7d2 over og inn, mener du vel? 14/12 under og inn.😄 Anonymkode: ddf6e...b03 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #16 Skrevet 1. november 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Å gå med forhuden tilbaketrukket er vondt hvis man har klær på. Anonymkode: 8e4b0...3f5 Ikke i det hele tatt. Jeg har valgt å ha det slik uten at jeg er omskåret..Det ser mer "voksent" ut og jeg holder lengre når vi har sex. Jeg ser i garderoben på treningssenteret at mange andre også gjør dette. Anonymkode: 264a9...ccc
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #17 Skrevet 1. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig dette kommer som en overraskelse på deg siden du tydeligvis er hetrofil mann og derfor har liten erfaring med sex med menn, men de aller fleste andre menn har heller ikke problemer med disse tingene selv om de har tilstrekkelig forhud til å dekke glans. Anonymkode: 0e9d0...3c2 Så bra. Kanskje heterofile menn generelt er mer uhygienisk? Det er ikke få kvinner som har dårlig erfaring med menn med dårlig hygiene. Anonymkode: b1c02...7d2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #18 Skrevet 1. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra. Kanskje heterofile menn generelt er mer uhygienisk? Det er ikke få kvinner som har dårlig erfaring med menn med dårlig hygiene. Anonymkode: b1c02...7d2 Jeg har som hetrofil kvinne aldri vært borti en mann med dårlig hygiene. Kanskje jeg bare er mer kresen når det gjelder å velge de som får lov til å stikke pikken i meg? Anonymkode: 0e9d0...3c2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #19 Skrevet 1. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: over og inn, mener du vel? 14/12 under og inn.😄 Anonymkode: ddf6e...b03 Målt på undersiden? Da snakker vi om mye mer enn 23 cm. Nei, her måles det korrekt. BPEL er det som gjelder. Anonymkode: b1c02...7d2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #20 Skrevet 1. november 2019 Kjæresten min har litt kort forhud så den er ofte bar iallfall på tuppen. Han mener det er ubehagelig og noen ganger vondt også. Er ikke så mye å gjøre noe med da så vidt jeg vet. Kanskje ha mykt undertøy eller noe. Anonymkode: ddf4e...fdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå