Gå til innhold

Tenner du på andre selvom du er i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på om du tenner på andre selvom du er i et forhold? Kjæresten min mener at man kun skal tenne på den man er sammen med, og sier h*n ville gått ifra meg om jeg fant andre seksuelt attraktive.

Anonymkode: 915d3...098

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, selvfølgelig er det andre som er seksuelt attraktive, det er helt naturlig.

Anonymkode: ce7ce...217

• Liker 3
Skrevet

Hvor gamle er dere, trådstarter?

Anonymkode: 4129a...6e9

Skrevet

Jeg «tenner» ikke på andre, men jeg kan jo se at andre menn er kjekke.

Anonymkode: 6ca5e...1ef

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere, trådstarter?

22:)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

22:)

Da har dere mye læring foran dere.

Anonymkode: c8177...d3c

• Liker 7
Skrevet

Ja det gjør jeg. 

I mine tidligere, monogame, forhold gjorde jeg og det. Men jeg gjorde aldri noe med det.

"Det er lov å se, så lenge man spiser hjemme" var mottoet mitt. 😃

Anonymkode: 28acd...79a

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det har vi helt sikkert, derfor jeg spør, hehe.

Skrevet

Ja. Andre menn er jo ikke stygge bare fordi jeg er lykkelig gift.

Anonymkode: 98a3f...326

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker også det.

For det første er det ofte svært stor forskjell på måten menn og kvinner tenner.

Mange menn tenner raskt på visuelle uttrykk.

Mange kvinner gjør ikke det.

Samtidig kan kvinner synes at andre menn er veldig kjekke, uten å tenne seksuelt. Mange tror at det er å tenne, og kaller det å tenne, men det er det ikke (med mindre hun faktisk blir våt).

Så tenner både menn og kvinner på fantasier, situasjoner og personligheter. Og noen tenner på kroppsdeler eller bestemte klær.

Og i tillegg så er det ofte stor forskjell på hvem man blir glad i og hvem man tenner på. 

Det beste dere kan gjøre, mener jeg, er å være helt åpen om seksualiteten deres og hva dere tenner på, og så kan dere bruke det når dere har sex sammen. Det å ikke være åpen er en større trussel mot forholdet, enn det er å tenne på andre ting enn kjæresten. 

• Liker 2
Skrevet

Selvsagt. Hver eneste dag.

Anonymkode: 3a7b8...07d

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg «tenner» ikke på andre, men jeg kan jo se at andre menn er kjekke.

Anonymkode: 6ca5e...1ef

Yes, samme hos meg. Tenner på tenker jeg sexuelt og har aldri opplevd å bli kåt av å se en mann på gata. Men kjekke menn kan jeg sende et blikk på. 

• Liker 1
Skrevet

Tenner ikke seksuelt på andre, men kan synes andre ser bra ut. 

Anonymkode: 40231...58f

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker også det.

For det første er det ofte svært stor forskjell på måten menn og kvinner tenner.

Samtidig kan kvinner synes at andre menn er veldig kjekke, uten å tenne seksuelt. Mange tror at det er å tenne, og kaller det å tenne, men det er det ikke (med mindre hun faktisk blir våt).

Så tenner både menn og kvinner på fantasier, situasjoner og personligheter. Og noen tenner på kroppsdeler eller bestemte klær.

Og i tillegg så er det ofte stor forskjell på hvem man blir glad i og hvem man tenner på. 

Det beste dere kan gjøre, mener jeg, er å være helt åpen om seksualiteten deres og hva dere tenner på, og så kan dere bruke det når dere har sex sammen. Det å ikke være åpen er en større trussel mot forholdet, enn det er å tenne på andre ting enn kjæresten. 

Definitivt klissvåt, haha. Burde sikkert snakke om det, men tror ikke kjæresten hadde tålt å høre noe sånt.

Skrevet

Flere som mener man kan finne andre seksuelt attraktive mens man er i et forhold. Men forstår det slik at trådstarter spør om man tenner på andre. Det blir i så fall noe annet.

Ja, man finner andre attraktive - men man tenner jo ikke på de med mindre man har en nær relasjon.

Anonymkode: ef2bb...d1d

Skrevet

For min del kan jeg synes at en mann er seksuelt attraktiv uten å tenne på han overhode. Det er mange jeg finner attraktive, men tenner ikke på andre enn kjæresten min. 

Er forskjell på å synes noen ser bra ut, og å faktisk tenne på vedkommende. Jeg blir ikke tent av utseendet til noen, må en del mer til enn å bare se på noen for å bli tent. Og jeg kunne aldri vært i en situasjon som ville tent meg med noen andre enn kjæresten min. 

• Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker også det.

Trur du at man ikke kan være kåt og tent uten å være våt? Det stemmer selvfølgelig ikke.

(Dette innlegget ser for øvrig mest ut som et bullshitsvar fra en bullshitmann som ikke forstår seg et kvekk på kvinner, og som bare gjenforteller en hel masse bullshit han har hørt og syntes passa inn i verdensbildet sitt. )

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere som mener man kan finne andre seksuelt attraktive mens man er i et forhold. Men forstår det slik at trådstarter spør om man tenner på andre. Det blir i så fall noe annet.

Ja, man finner andre attraktive - men man tenner jo ikke på de med mindre man har en nær relasjon.

Anonymkode: ef2bb...d1d

Dette er da forskjellig fra folk til folk. Jeg tenner ikke på fremmede folk eller på rent utseende, men jeg kan tenne på en kollega, for eksempel. Og det uten at jeg føler for å ha sex med personen av den grunn - det er kun fantasier.

Anonymkode: ce7ce...217

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan synes folk er seksuelt tiltrekkende uten å tenne, og jeg tenner så godt som aldri på personer eller utseende av noe. Jeg tenner evt på situasjoner og tankene som oppstår av det. Om jeg lar tankene vandre, kan jeg bli våt. Jeg kan altså se eller høre om noe som får meg til å tenke seksuelt, og tenningen min da involverer ofte mannen min i disse tankene selv om han ikke var med i situasjonen som får tankene til å vandre. Dette er med andre ord komplisert, og sikkert ulikt fra person til person

Anonymkode: 917c1...743

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg ble ikke plutselig blind da jeg gikk inn i et forhold. Jeg ser da menn jeg finner seksuelt attraktive, selv om jeg ikke tenner i den forstand på vilt fremmede på gata. Dersom det er noen jeg kjenner, kan jeg fint tenne på dem. Jeg har aldri agert på det og aldri vært utro, men jeg kan tenne på dem og gå hjem og ta den seksuelle energien ut over partneren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...