Gå til innhold

Hva legger dere i å være lubben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil tro de fleste menn synes hun er lubben og sexy, mens kvinner sier hun er feit. Jeg synes hun er lubben :) 

Anonymkode: ad5d1...41d

Skrevet
På 31.10.2019 den 15.51, AnonymBruker skrev:

tjukk       lubben     slank

Anonymkode: 11000...069

koko :ninja:

• Liker 2
Skrevet

Lubben er hvis man er overvektig, men uten synlige valker. Dvs overvektig på en stram måte. 

Anonymkode: 6917d...4d3

Skrevet
På 31.10.2019 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Huff da sliter jeg som Er 178, veier 65 og har bmi på 20.5 😂

Anonymkode: 5f29a...5f0

Jeg også. Med 182 cm og vekt på 58.

ser forresten ikke det personen du siterer svarer. Synes alle skriver at man er undervektig da. Mens andre skriver at de er 170 og veier 69 og dette blir ansett som normalt.....

det som før var sett på som normalt trent og slank, blir i dag sett på som anorektisk 

Anonymkode: 09524...828

• Liker 1
Gjest Geirfuglen
Skrevet (endret)

Jeg tenker nok at hun på det første bildet er mer overvektig enn lubben. Lubben er noen få kilo for mye, men ikke overvektig. Så kanskje lett overvektig på BMI. 

Sånn som på dette bildet, de har BMI på 27 (hun i burgunder er ikke lubben, hun er trent). 

Jeg selv har BMI på 24-25, og synes jeg også er litt lubben selv om jeg ikke er direkte overvektig.

2C50D82E00000578-0-image-a-45_1442272287207.jpg

Endret av Geirfuglen
Skrevet
På 31.10.2019 den 19.01, AnonymBruker skrev:

Bare en bruker som vil spre litt dritt, så ikke bry deg. Finner alltid slike i disse trådene. Jeg synes den tykkeste er på grensen mellom slank og lubben. 

Anonymkode: 7b8f0...c50

Folk har forskjellige preferanser. Noen av de damene folk mener er lubben er dirkekte overvektige. 

Anonymkode: 85bca...4dd

Skrevet

Ser det er body shaming i høygir på mange her inne nå haha. Ikke rart flere og flere folk i Norge blir psykisk syke og usikker på seg selv. Kos dere 🤪

Anonymkode: 68194...312

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Geirfuglen skrev:

Jeg tenker nok at hun på det første bildet er mer overvektig enn lubben. Lubben er noen få kilo for mye, men ikke overvektig. Så kanskje lett overvektig på BMI. 

Sånn som på dette bildet, de har BMI på 27 (hun i burgunder er ikke lubben, hun er trent). 

Jeg selv har BMI på 24-25, og synes jeg også er litt lubben selv om jeg ikke er direkte overvektig.

2C50D82E00000578-0-image-a-45_1442272287207.jpg

Jeg ser ut som den første, men har bmi på 33...

Skrevet
På 31.10.2019 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Huff da sliter jeg som Er 178, veier 65 og har bmi på 20.5 😂

Anonymkode: 5f29a...5f0

Hehe, jeg er like høy og er seks kilo lettere. Ikke håp for meg, tydeligvis. 😉Jeg tenker at folk er forskjellige, så lenge man har det bra med seg selv, hvorfor skal man bry seg? Så lenge det ikke går ut over helsa!

Anonymkode: 56e62...e07

Skrevet
På 31.10.2019 den 12.29, AnonymBruker skrev:

Når jeg googler kommer fks dette bilde opp. Jeg mener det ikke er lubben men overvektig. Hva definerer du som lubben?

ED9DD543-BD7E-4ED1-8223-175229D9BAE1.jpeg

Anonymkode: b7f8f...287

Er ikke lubben lettere overvektig da? Man er jo ikke slank eller normalvektig dersom man er lubben liksom

Skrevet
På 31.10.2019 den 15.51, AnonymBruker skrev:

tjukk       lubben     slank

Du kødder? Ingen av de der er lubne

Skrevet

Jeg føler man må være søt for å være lubben, så det er stort sett barn som er lubne. Man kan også bruke det på overvektige eller om fedme litt som at man sier at det er mildt hvis gradestokken kryper over 30 grader eller at det er svalt om gradestokken kryper under -20.

Anonymkode: e8fdd...461

Skrevet
45 minutter siden, Maleficenta said:

Du kødder? Ingen av de der er lubne

Nei? Da har vi forskjellig definisjon på hva som er lubben...

Skrevet

Lubben er kan være normalvektige som kanskje har en litt liten "frame", typ smale skuldre, korte bein, korte armer, og selv med samme bmi som meg, har de mer flesk og ser mer runde ut. Selv veier jeg  64 kg og er 168 høy. Har grove og sterke ben, grøvre ledd, lange armer, en større ramme, trener en del og har genetisk sett grovbygde menn og kvinner i familien. Må passe meg, men får alltid høre at jeg er slank. Bruker stort sett small og medium. Fettet på spinkle mennesker synes på en måte veldig.

Lubne  kan veie alt fra 60 til 80 kg. I motsetning til fete eller overvektige, ser de friske ut er friske. Tror denne kategorien omfavner mange. Skal de se slanke ut, blir det fort en kamp fordi de nødvendigvis ikke spiser for mye eller trener for lite. 

Anonymkode: 5bfde...bd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...