Gå til innhold

Hva legger dere i å være lubben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bridger Jones er Curvy, nigella var curvy i sin tid. Mira Craig er lubben. 

Anonymkode: 1e011...2dd

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, Ripshagen skrev:

Hun der er feit. 🤢

Grønn kvalm emoji ja? Er du seriøs?

Anonymkode: 1e0b9...055

• Liker 9
Skrevet
5 timer siden, SM30 skrev:

Image result for normal weight woman

Lubben, slank, tynn

Anonymkode: b15bb...56c

• Liker 6
Skrevet

Jeg ser ut som hun på bildet sånn kilo messig og i følge min BMI så er jeg i fedme sjiktet 😅

Anonymkode: 649d3...d5f

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håpløst å bruke BMI. Jeg ligger rett under 25, men med svært tynn overkropp og fyldig rumpe og lår, vil ingen regne meg som lubben. Samme med de som har mye muskelmasse. 

Anonymkode: 7b8f0...c50

Med bmi 25 er du garantert lubben. Samme om det er hoftene, lårene eller magen som har mest fett.

Lubben tenker jeg er i øvre del av normalvektig bmi. Hun på bildet har fedme.

Anonymkode: 0bee3...65b

Skrevet

På KG er alt som veier mer enn 52 kilo fordelt på 180 cm å regne som helseskadelig, motbydelig feit.

For noen år siden var den vektgrensen mellom feit og slank på KG 60 kilo. Så ble den 59 kilo  (under 60 var viktig å presisere). Nå er den nede i nedre halvdel av 50-tallet på kilo.

Lurer på hvordan de som legger spyemoijos ser ut sjøl?

Det kan være direkte helsefarlig for unge folk som balanserer på grensen mot spiseforstyrrelser å være her inne :tristbla:

Anonymkode: cb2aa...12a

• Liker 19
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker det kan være litt forskjellig fra person til person. Noen vil kanskje nesten aldri se lubne ut, mens noen kan være ganske slanke, men få alt fett på magen og derfor se lubben ut. Lubben er egentlig et ord jeg aldri bruker lenger? Jeg kan ikke tenke meg noen som er lubne. Kanskje ser man også lubben ut i en viss type klær? Lite flatterende klær, kanskje? Kanskje noen av disse er lubbne?Lulu Bonfils

Anonymkode: 87ac9...786

Syntes hun minnet veldig om Amalie Snøløs! Vakkert ansikt. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På KG er alt som veier mer enn 52 kilo fordelt på 180 cm å regne som helseskadelig, motbydelig feit.

For noen år siden var den vektgrensen mellom feit og slank på KG 60 kilo. Så ble den 59 kilo  (under 60 var viktig å presisere). Nå er den nede i nedre halvdel av 50-tallet på kilo.

Det kan være direkte helsefarlig for unge folk som balanserer på grensen mot spiseforstyrrelser å være her inne :tristbla:

Dette inntrykket har ikke jeg i det hele tatt. Syns folk generelt forholder seg til bmi-grensene når de omtaler dette. Syns det er mange flere som sier at selv om de er 165 og veier 80kg er de sååå slanke og bruker strS, og ville sett syyyyyke ut hvis de veide mindre...

• Liker 5
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff da sliter jeg som Er 178, veier 65 og har bmi på 20.5 😂

Anonymkode: 5f29a...5f0

• Liker 2
Skrevet

Det finnes mange grader av lubben. Fra

Bilderesultat for chubby man

Til: 

Bilderesultat for chubby hot guy

Anonymkode: 2a597...fbc

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Med bmi 25 er du garantert lubben. Samme om det er hoftene, lårene eller magen som har mest fett.

Lubben tenker jeg er i øvre del av normalvektig bmi. Hun på bildet har fedme.

Da jeg trente mye, hadde jeg bmi på 27,5. Og tok kroppsanalyse. Fikk beskjed om at jeg ikke måtte slanke meg, da jeg hadde helt normal fettprosent i kroppen, mye muskler og ikke eksisterende det farlige magefettet.

Jeg har veldig slank overkropp, men kraftig underkropp. Og allerede på bmi 22 på meg, så ser det ikke bra ut på overkroppen, jeg ser jo syk ut i ansiktet, og bena starter å synes. Men jeg har jo fortsatt fett på rumpe og lår. Jeg er ca 2 størrelser større på underkroppen, enn overkroppen. 

Anonymkode: 1382a...cbb

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg trente mye, hadde jeg bmi på 27,5. Og tok kroppsanalyse. Fikk beskjed om at jeg ikke måtte slanke meg, da jeg hadde helt normal fettprosent i kroppen, mye muskler og ikke eksisterende det farlige magefettet.

Jeg har veldig slank overkropp, men kraftig underkropp. Og allerede på bmi 22 på meg, så ser det ikke bra ut på overkroppen, jeg ser jo syk ut i ansiktet, og bena starter å synes. Men jeg har jo fortsatt fett på rumpe og lår. Jeg er ca 2 størrelser større på underkroppen, enn overkroppen. 

Anonymkode: 1382a...cbb

Det var jeg som skrev kommentaren om at jeg hadde bmi på 25 og var slank 🙋🏼‍♀️ Høres ut som om vi har akkurat samme kroppstype. Når jeg ammet regner jeg med at jeg lå på rundt 21-22 i bmi, og da kalte mamma meg styggtynn, rett og slett. Fortsatt fett på rumpe og lår, men så innmari tynn i overkroppen. 

Så jeg står på mitt om at det er mulig å ha 25 i bmi og være slank. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jeg som skrev kommentaren om at jeg hadde bmi på 25 og var slank 🙋🏼‍♀️ Høres ut som om vi har akkurat samme kroppstype. Når jeg ammet regner jeg med at jeg lå på rundt 21-22 i bmi, og da kalte mamma meg styggtynn, rett og slett. Fortsatt fett på rumpe og lår, men så innmari tynn i overkroppen. 

Så jeg står på mitt om at det er mulig å ha 25 i bmi og være slank. 

Jeg fikk beskjed at sykepleier å ikke gå ned mer da jeg hadde bmi på 24 og trente masse

Kan fint gå ned mer, men mister da pupper og ser ut som en liten kjedelig mus

Alle er vi forskjellige! Venninna Mi er fin med bmi 15!

Endret av aiba
  • Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes mange grader av lubben. Fra

Bilderesultat for chubby man

Til: 

Bilderesultat for chubby hot guy

Hvis du kaller han øverste lubben, aner du ikke hva ordet betyr.

Anonymkode: d2cd0...688

• Liker 11
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Tenker at sexylubben er med en gang fett dominerer utseendet - men at man fortsatt er relativt stram i fisken - og lubben blir hakket forbi dét igjen. Altså når man ikke lengre er stram i fisken.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ser da hun i HI er langt over 60kg

• Liker 2
Skrevet
På 31.10.2019 den 17.18, AnonymBruker skrev:

Overflødig fett på kroppen. Alt fra skinnytfat til fat. Har man trente muskler kan man slippe unna med å ha høyere vekt, for fettet sitter bedre fordelt på kroppen og ser bra på. 

Anonymkode: d23a2...b9b

Dette er bare tull. Hvor fettet sitter er genetisk.

TS: hvorfor er det interessant å vite hva folk kategoriserer som "lubben"? Det kommer jo 1000 forskjellige svar.

Anonymkode: 1de45...58d

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har en del fett utenpå musklene på overkroppen, armene og i ansiktet. 

Skrevet
On 10/31/2019 at 11:02 PM, aiba said:

Jeg fikk beskjed at sykepleier å ikke gå ned mer da jeg hadde bmi på 24 og trente masse

Kan fint gå ned mer, men mister da pupper og ser ut som en liten kjedelig mus

Alle er vi forskjellige! Venninna Mi er fin med bmi 15!

Bedre med former å pupper uansett 😋😘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...