AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Hei Kan en gynekolog se om man er blitt befruktet 5 dager før menstruasjon? Jeg tok innvending gu i går nettop pga vi prøver å bli gravide, så hun skulle sjekke da om alt stod bra til oppi livmora. Og hun sa at jeg hadde en fin hinne og at mensen er på vei, idag er det fire dager til. Jeg er mest sannsynlig ikke gravid, siden vi har prøvd så lenge, hvorfor skulle det gå nå liksom, men om det hadde vært et befruktet egg som hadde festet seg, kunne hun sett det? Hadde livmorshinnen sett annerledes ut? Noen som har peiling på sånt? Tenkte virkelig ikke på å spørre 😂 Har ømme pupper og fuktig der nede, som jeg ikke pleier å være. Derfor jeg lurer. Og ja, kommer sikkert til å ta en test likevel. Anonymkode: a200f...04e
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Nei, hun kunne ikke sett det enda. En fin livmorslimhinne betyr at et evt. befruktet egg har gode forhold for å feste seg der inne, så det er et godt tegn hvis det ble et befruktet egg som nådde livmoren og delte seg rett denne syklusen. Det trenger ikke å bety at mensen er på vei. Men det er for tidlig å se. Anonymkode: 9018d...2a6 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg var hos gynekolog fire dager før forventet mens. Da kunne vi se en liten prikk/forhøyning i slimhinnen på ultralyd. Det ble barn av det😊 Så man kan ikke kategorisk avvise at man ikke kan se et befruktet egg som har festet seg. Anonymkode: 2b3df...b20
kaleidoskop Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg var hos gynekolog ca 5-3 dager før forventet mens. (utredning) Han kunne ikke se noen ting, og jeg var gravid da...
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var hos gynekolog fire dager før forventet mens. Da kunne vi se en liten prikk/forhøyning i slimhinnen på ultralyd. Det ble barn av det😊 Så man kan ikke kategorisk avvise at man ikke kan se et befruktet egg som har festet seg. Anonymkode: 2b3df...b20 Akkurat det samme ville dere sett om mensen kom. Det ser helt likt ut, så man kan ikke se et svangerskap så tidlig. Anonymkode: e7c78...9b7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #6 Skrevet 31. oktober 2019 Så det er kanskje et ørlite håp:) er nok ikke gravid denne gangen heller, men lov å håpe Altså, det bildet jeg så på skjermen av livmoren min i går, at det finnes folk som faktisk greier å tolke noe som helst utifra grumsete bildet der, det er ganske utrolig 😊 Anonymkode: a200f...04e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå