AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Hei dere! Trenger noen som. Kan råde meg til å gjøre det så. Bra som mulig på en oppgave jeg har og presentere for læreren min ganske snart. Og de to bøkene har jeg lest men lurte på om noen kunne disse to helt ut og inn? Nå skjønner jo jeg hva de handler om men trenger litt veiledning på dette her. Håper det er noen snille gode der ute som er villig til å gjøre min hverdag bedre ❤️ Takk for svar dere. Anonymkode: e4088...e53
Antoinette Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei dere! Trenger noen som. Kan råde meg til å gjøre det så. Bra som mulig på en oppgave jeg har og presentere for læreren min ganske snart. Og de to bøkene har jeg lest men lurte på om noen kunne disse to helt ut og inn? Nå skjønner jo jeg hva de handler om men trenger litt veiledning på dette her. Håper det er noen snille gode der ute som er villig til å gjøre min hverdag bedre ❤️ Takk for svar dere. Anonymkode: e4088...e53 Hvorfor skal andre gjøre leksene dine? Tenk det Hedda..... 10
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 Akkurat nå, Antoinette skrev: Hvorfor skal andre gjøre leksene dine? Tenk det Hedda..... Jeg har ikke spurt om at andre skal gjøre leksene mine? Les om igjen. Jeg har skrevet og lest på egenhånd. Jeg trenger noen til å se hva jeg har gjort ferdig. Så ikke anta ting du ikke vet. Anonymkode: e4088...e53
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 Hvis du skriver litt mer om nøyaktig hva du trenger hjelp med, får du nok bedre svar. Anonymkode: 54a72...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #6 Skrevet 31. oktober 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du skriver litt mer om nøyaktig hva du trenger hjelp med, får du nok bedre svar. Anonymkode: 54a72...7b0 Hei og takk for svar. Du er den eneste fornuftige her så langt. Trenger hjelp med at noen kan se på hva jeg har skrevet og hvordan jeg ligger an til å gjøre det bra nok. Anonymkode: e4088...e53
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #7 Skrevet 31. oktober 2019 Det er så ufyselig mange her inne som hater og fordømmer andre uten å spørre først. Men i virkeligheten så tør ikke engang halvparten av dere som skriver å se meg i øynene hvis jeg hadde tatt dette her øye for øye. Folk tøffer seg fordi ingen vet hvem de er. Anonymkode: e4088...e53
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #8 Skrevet 31. oktober 2019 Gjør leksa di selv. Skjønner at folk spør om tips til universitetsoppgaver osv., men kommer du deg ikke gjennom vgs-pensum uten å måtte be andre gjøre den for deg, da tror jeg du sliter veldig eller rett og slett er lat. Anonymkode: c93fb...ebd 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #9 Skrevet 31. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gjør leksa di selv. Skjønner at folk spør om tips til universitetsoppgaver osv., men kommer du deg ikke gjennom vgs-pensum uten å måtte be andre gjøre den for deg, da tror jeg du sliter veldig eller rett og slett er lat. Anonymkode: c93fb...ebd Selvsagt ikke. Det er jo tilpasset nivå. Barneskolepensum er jo for eksempel kjempelett, men ikke nødendigvis for en på barneskolen. Det er mange her som stiller ganske så dumme spørsmål fra høyere nivå også. Hun her ber jo faktisk ikke folk om å gjøre leksa heller, men om de kan se over det hun har skrevet hittil. Anonymkode: 5c0eb...89f 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #10 Skrevet 31. oktober 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei og takk for svar. Du er den eneste fornuftige her så langt. Trenger hjelp med at noen kan se på hva jeg har skrevet og hvordan jeg ligger an til å gjøre det bra nok. Anonymkode: e4088...e53 Tenkte du å sende det på PM? Anonymkode: e4885...30c
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #11 Skrevet 31. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt ikke. Det er jo tilpasset nivå. Barneskolepensum er jo for eksempel kjempelett, men ikke nødendigvis for en på barneskolen. Det er mange her som stiller ganske så dumme spørsmål fra høyere nivå også. Hun her ber jo faktisk ikke folk om å gjøre leksa heller, men om de kan se over det hun har skrevet hittil. Anonymkode: 5c0eb...89f 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør leksa di selv. Skjønner at folk spør om tips til universitetsoppgaver osv., men kommer du deg ikke gjennom vgs-pensum uten å måtte be andre gjøre den for deg, da tror jeg du sliter veldig eller rett og slett er lat. Anonymkode: c93fb...ebd Jeg spør jo ikke om at andre skal gjøre lekser for meg? Leste du hva jeg skrev? Jeg har jo ikke bedt ANDRE om å gjøre noe som helst for meg. Sliter veldig og er lat? Kom og si det til meg uten å tøffe deg bak skjermen. Så kan du dømme meg. Faen dere er så innmari trangsynte her inne. Kun EN som forstår her inne. Anonymkode: e4088...e53
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #12 Skrevet 31. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spør jo ikke om at andre skal gjøre lekser for meg? Leste du hva jeg skrev? Jeg har jo ikke bedt ANDRE om å gjøre noe som helst for meg. Sliter veldig og er lat? Kom og si det til meg uten å tøffe deg bak skjermen. Så kan du dømme meg. Faen dere er så innmari trangsynte her inne. Kun EN som forstår her inne. Anonymkode: e4088...e53 Janei, unnskyld for at jeg forsvarte deg🙄 Anonymkode: 5c0eb...89f
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #13 Skrevet 31. oktober 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Janei, unnskyld for at jeg forsvarte deg🙄 Anonymkode: 5c0eb...89f Beklager. Skrev til den som Skrev gjør leksa di selv. Anonymkode: e4088...e53
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #14 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg har leste begge og kjenner dem godt. Lurer du på noe spesifikt så spør om det. Leser ikke hel oppgaven din for å rette på deg. Anonymkode: 4c3ef...dd6 2
cerruti Skrevet 31. oktober 2019 #15 Skrevet 31. oktober 2019 Tviler på at noen ønsker å vurdere en hel oppgave. Dessuten vet du ikke noe om vedkommendes kompetanse. 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #16 Skrevet 31. oktober 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har leste begge og kjenner dem godt. Lurer du på noe spesifikt så spør om det. Leser ikke hel oppgaven din for å rette på deg. Anonymkode: 4c3ef.. Hvorfor må du være så spydig? Anonymkode: e4088...e53
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #17 Skrevet 31. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor må du være så spydig? Anonymkode: e4088...e53 Og nei takk. Trenger ingens hjelp. Folk er helt for jævlig her inne uansett hva man sier. Det hjelper ikke noen ting. Anonymkode: e4088...e53
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #18 Skrevet 31. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og nei takk. Trenger ingens hjelp. Folk er helt for jævlig her inne uansett hva man sier. Det hjelper ikke noen ting. Anonymkode: e4088...e53 Du har da faktisk fått tilbud fra flere om hjelp. Du er ganske spydig selv. Hva med å heller fokusere på de som vil hjelpe og overse de som ikke vil? Anonymkode: 5c0eb...89f 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #19 Skrevet 31. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må du være så spydig? Anonymkode: e4088...e53 Øh...jeg tilbyr meg å hjelpe om det er noe spesifikt du lurer på, er det spydig? Men jeg gidder ikke lese en helt skolleoppgave, det bruker jeg ikke fritiden min på. Og det er slett ikke spydig, det er informasjon. Men jeg kan gi deg spydig; hvorfor skal noen gidde å hjelpe en drittunge som henger på nettet og ikke klarer å gjøre en enkel skoleoppgave en gang? Anonymkode: 4c3ef...dd6 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #20 Skrevet 31. oktober 2019 Vanskelig å få gode svar på Kg. Folk her blir jævlig frekke så fort de ser at noen ønsker hjelp med noe skolerelatert.. Anonymkode: 80109...116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå