Gå til innhold

Er veganismen litt som kristendommen? Altså i kristendommens spede begynnelse. Og Earthling Ed er veganernes Jesus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er bare tåpelig og flaut. 

Anonymkode: ddc73...1e3

• Liker 1
Skrevet

Elsker Earthling Ed 😍

Anonymkode: cda0d...287

Skrevet

Mange veganere er like hjernevasket og intense som religiøse, så...joda. 

Skrevet

Strengt tatt tenker jeg mennesker som lager denne type tråder er mer religiøse i sin tenkning. Jeg ser flere tråder som dette, enn tråder der "gærne veganere" forsøker konvertere noen. Denne type tråder har jo en veldig sterk og religiøs agenda, der de skal fremstille noen som Satan selv. Litt som når ekstremkristne går etter de som drikker alkohol og legger ut som hvordan det er satans verk og hvor syndige de som drikker er. Her er det veganerene som er satan selv og som synder mot menneskeheten. 

Anonymkode: 40473...064

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Strengt tatt tenker jeg mennesker som lager denne type tråder er mer religiøse i sin tenkning. Jeg ser flere tråder som dette, enn tråder der "gærne veganere" forsøker konvertere noen. Denne type tråder har jo en veldig sterk og religiøs agenda, der de skal fremstille noen som Satan selv. Litt som når ekstremkristne går etter de som drikker alkohol og legger ut som hvordan det er satans verk og hvor syndige de som drikker er. Her er det veganerene som er satan selv og som synder mot menneskeheten. 

Jeg bare tenker høyt. Er ikke religiøs tvert imot. 

Jeg ser paralleller mellom veganere og ultrareligiøse. Det er bare det.

Anonymkode: 00139...f15

• Liker 2
Skrevet
On 10/31/2019 at 5:40 PM, AnonymBruker said:

Jeg bare tenker høyt. Er ikke religiøs tvert imot. 

Jeg ser paralleller mellom veganere og ultrareligiøse. Det er bare det.

Anonymkode: 00139...f15

Earthling Ed tenker bare høyt han også. Hva er forskjellen på din oppførsel og hans? Om du mener veganere er religiøse, så er du også religiøs i din oppførsel, for du forsøker prakke dine meninger på andre akkurat på samme måte. Kanskje verre, fordi du stempler de du er uenig med som religiøse i sin tenking. 

Skrevet

Vaginaismen vil seire! Gud er feminist eller kvinne.

Anonymkode: 49676...197

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...