AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg har ingen affeksjonsfølelser for ting. Er det normalt? Oppvokst med en mor som har så mye følelser rundt ting, jeg er totalt motsatt. Det betyr ikke at jeg skifter stil hvert 2.år. Er enearving, kommer til å gi bort nesten alt av møbler, ting og tang. For meg blir det for mange ting, og jeg føler tilslutt at det er tingene som eier meg. Ikke jeg som eier de..... Anonymkode: bd381...80f
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg er helt lik! Har tatt vare på ting av "affeksjonsverdi" , men fordi jeg syns det er gøy med gamle ting, ikke fordi jeg har sentimentale følelser. Anonymkode: dc180...b00
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 Samme her, jeg kan hive hva som helst. Mannen min tar vare på så mye, det gjør meg helt sprø. Selv om jeg tror det er jeg som er unormal 😜 Anonymkode: 54308...b75
SoWhat? Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 Det har jeg. Har så mange ting med en historie og fra andre som betyr noe for meg. Men de er organisert for å si det sånn, og det er ikke så mange store ting. Elsker alt jeg har, og kommer aldri til å bli minimalist, selv om jeg syns den stilen kan være fin. Men det er ikke som jeg er. Hjemmet mitt er veldig personlig, og sånn liker jeg det
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 Ts her. Stilen vår i hjemmet vårt er personlig og ikke "bolig magasin". Mange sier vi har det koselig og at de trives. Ikke noe minimalistisk stil, men ikke stappfullt heller Det er bare det at jeg føler det er så mange ting! Har bodd i samme hus i 18 år. Prosjekt 2020 er å kvitte oss med 1/3 av alle tingene. Klær, serviser som ikke blir brukt, pynt som ikke blir brukt, alt "sån i tilfelle". Anonymkode: bd381...80f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå