Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid sånn ca tar det å får super kort hår å gro ut til det rekker til skuldrene?

og noen som har noen tips til hvordan få prosessen til å gå fortere? Gjerne tips eller hårprodukter som du har prøvd selv og vet funker 🙂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.google.com

'How fast does hair grow'

Trykkk enter/søk

Du får svaret ditt umiddelbart, og fra mer pålitelige kilder enn anonyme folk på nettet.

Anonymkode: b34ad...4b2

• Liker 2
Skrevet

Hår vokser ca. 1 cm pr. mnd. Ta et målebånd og mål fra toppen av hodet og ned til der du har lyst til å ha ditt hår. ;) 

Anonymkode: 4c44f...6a9

• Liker 1
Skrevet

Håret vokser vel ca 1 cm pr måned. Ingenting å gjøre med det

Anonymkode: 13bff...c82

Skrevet

Skal visst vokse en cm i mnd men mitt vokser ikke så fort, det er jeg sikker på. I tillegg vokser mitt aldri lengre enn skuldrene, selv om jeg sparer i åresvis og bare millimeter-stusser det ca hver 8 uke.  Det detter rett og slett av før det blir langt. 

Skrevet

"gro ut hår"? Hva slags språk er det?

Anonymkode: e33c2...1fa

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lurer jeg også på

Skrevet
17 timer siden, 4everanonymous skrev:

Hvor lang tid sånn ca tar det å får super kort hår å gro ut til det rekker til skuldrene?

og noen som har noen tips til hvordan få prosessen til å gå fortere? Gjerne tips eller hårprodukter som du har prøvd selv og vet funker 🙂

Fra jeg var helt kort til det var så langt at det hvilte pent på skuldrene, tok det ca 2,5 år. 

Det er med hår som ikke er kjemisk behandlet og trengte lite stuss underveis. Anbefaler frisør maks en gang hvert halvår. 

Mild frisørshampoo, vask helst ikke mer enn to dager/uke. Hårkur i badstue/varme er best. 

Anonymkode: c4d09...4e2

Skrevet

Jeg måtte få militærklipp en gang, pga operasjon i skallen, jeg fulgte jævlig nøye med og kunne ikke vente til det var utvokst igjen, hos meg vokste det ca 1,5-2cm i måneden, så etter ca 2-2,5 år var det til litt nedfor skuldrene. Jeg har ganske lang hals i tillegg. Var seige par år det der. 

Anonymkode: 639be...da8

• Liker 1
Skrevet

Det varierer. Jeg klipte håret i en kort bob våren 2017. Var ikke fornøyd og lot det gro ut, og nå er håret nesten ned til livet. Har stusset det to ganger i året i mellomtiden. Har tjukt hår, mulig det har noe å si. 

Venninnen min påstår derimot at hun ikke klarer å få langt hår uansett hvor mye hun sparer. Det blir bare tynt og flisete. 

Anonymkode: 7b765...7b5

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det varierer. Jeg klipte håret i en kort bob våren 2017. Var ikke fornøyd og lot det gro ut, og nå er håret nesten ned til livet. Har stusset det to ganger i året i mellomtiden. Har tjukt hår, mulig det har noe å si. 

Venninnen min påstår derimot at hun ikke klarer å få langt hår uansett hvor mye hun sparer. Det blir bare tynt og flisete. 

Anonymkode: 7b765...7b5

Dette er fakta, aldri hatt langt hår i hele mitt liv, det lengste var nok da jeg var gravid. Men det hjalp lite da halvparten falt av etterpå.  Fikk viker så tynt var det.  Noen har kort voksesyklus på håret noen har uendelig. 

• Liker 1
Skrevet

Det tok meg tre år fra øre-lengde til midje, som jeg har nå. :)

Hår vokser gjennomsnittlig 1 cm per måned. Ca 12 cm per år.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Chandlersk.

Bilderesultat for chandler thanks i grew it myself

• Liker 3
Skrevet
48 minutter siden, Fornuftig-mann skrev:

Chandlersk.

Bilderesultat for chandler thanks i grew it myself

Friends-referanser er de beste. 

Anonymkode: 8165f...7f1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...